Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gikk da fint an før, det. Mulig de har endret det..men da ser jeg ikke poenget med neutral AH lengre.

 

Skulle jeg sende 1000G fra min horde main til en alliance noobchar, la jeg ut noe på neutral ah til 1000G, logga inn med horden min og kjøpte itemen fra han.

 

Inn i helvete så kjedelig det er å mine fra 230 og oppover..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, fant ut det var like grei å bare kjøpe 60 thorium ores på AH og smelte de..vips så var jeg 277 gitt. Og jeg har ruslet rundt i 2 timer og lett etter thorium :wallbash:

 

Er det noen som kjøper thorium bars på ah lengre? Så jeg kan få igjen penga mine.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig der.

 

Kjørte vårt ukentlige GDKP run i ICC25, tokens solgte som vanlig til 20k, og fikk en fin trinket som solgte til 33250g.

Når alt var skrapt opp ble det 15650g i potten + saronites (156500/25=6250g) på hver person som var i raidet.

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
noen som har tips til en bra addon som forteller meg hvor jeg finner ugjorte quests? Kjedelig å fly rundt å lete etter utropstegn... :(

EveryQuest er akkurat det du er på jakt etter om det er Loremaster-achievmenten du er på jakt etter. Den finner alle questene du ikke har gjort i de forskjellige sonene og hjelper deg rimelig godt i gang. Have fun! :)

Lenke til kommentar
noen som har tips til en bra addon som forteller meg hvor jeg finner ugjorte quests? Kjedelig å fly rundt å lete etter utropstegn... :(

EveryQuest er akkurat det du er på jakt etter om det er Loremaster-achievmenten du er på jakt etter. Den finner alle questene du ikke har gjort i de forskjellige sonene og hjelper deg rimelig godt i gang. Have fun! :)

 

takk takk! vel..joda loremaster achivment er sikekrt grei å ha, men mest av alt vil jeg tjene litt gull med å queste etc...:) samle opp til å kjøpe meg dem epic tier 10 level plate bootza;)

Lenke til kommentar
Hva bruker dere å ta som "minstepris" på GDKP-runs egentlig?

Altså det beløpet man MINST må ha tilgjengelig for å være med.

 

Icc 25 har vi:

1000 for armor

2000 for våpen

2000 for trinkets

1000 for ringer/necks

 

Toc: 250 for armor

500 våpen

500 trinkets

250 ringer/necks

Endret av Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...