MRN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (Istedenfor å lage en ny tråd) Levla en priest opp til level 14, hvor en guildmate kom til meg og spurte hva i alle dager jeg skulle med den priesten(?). Svarte at jeg ville levle en alt som jeg brukte til å heale i instancer. "Ånei, shamaner er myye bedre". De heale bedre og var mye gøyere å spille. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Alle heal classer har sin nytte. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Alle heal classer har sin nytte. Nja, var det jeg også trodde. Er inneforstått at priest-levling tar utrolig lang tid... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Alle heal classer har sin nytte. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Alle heal classer har sin nytte. Nja, var det jeg også trodde. Er inneforstått at priest-levling tar utrolig lang tid... Neh, går nesten ikke ann å dø etter level40. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (Istedenfor å lage en ny tråd) Levla en priest opp til level 14, hvor en guildmate kom til meg og spurte hva i alle dager jeg skulle med den priesten(?). Svarte at jeg ville levle en alt som jeg brukte til å heale i instancer. "Ånei, shamaner er myye bedre". De heale bedre og var mye gøyere å spille. Hva mener dere? Jeg mener prest er best, særlig om du har bestemt deg for å heale. Prest har mange nyttige spells i arsenalet sitt så du kan gjøre mange valg mens du er i dungeons/raids og du kan fylle en rolle som både tank og raid healer ganske bra. Shadow er også et ganske morsomt tre å levle med. Shaman har jeg aldri spilt så skal ikke uttale meg veldig bastant her, men jeg tror nok den eneste som kan svare på spørsmålet ditt er deg selv. Prøv begge deler litt og se hva du syntes er mest moro - og da har du svaret ditt der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Paladin er bedre som tank healer etter min mening, fordi de kan heale 2 tanker samtidig. Drood eier å ganske kraftig på raid healing. Alle heal classer har sin nytte, prest også. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvordan får man laget enn macro som targeter group members? har prøvd /target group member 1,2,3 etc. noen som vet? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan gå inn på keybindings også -> Target Functions -> Target party member 1,2,3,4? Om du skal ha en macro som gjør noe spesielt så aner jeg ikke Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det ikke bare F1, F2, F3 osv? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 skal starte som paladin healer (PvP) trenger hjelp til spec + gems og noen hint hvordan man spiller en healadin Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det ikke bare F1, F2, F3 osv? jeg vil lage en healing macro, eller ihvertfall prøve. /target (??) /cast regrowth, rejuvenation (etc) blir dumt å gjøre om /target <Navn på spiller> hver gang jeg går i groups også. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 /cast [@party1] Regrowth Lenke til kommentar
Albertaaberg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Haha er ikke det bare stress? Må jo nesten ha alle spells x5 på actionbaren, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Å lage en healing-macro hørtes ut som en heller dum idé. Healing er ingen rotasjon, ei heller en macro man spammer for å heale personer. Jeg vil heller anbefale deg å laste ned Grid + Clique eller VuhDo eller noe lignende så du kan clickheale i stedenfor. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da var undying og Black Drake i boks. Wipet også noen som hadde samme save som en i guilden 4 ganger så har vært en jævli bra dag Lenke til kommentar
gholie Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vil heller anbefale å lage ein mouseover macro, gjer alt så mykje enklare /cast [target=mouseover]navnpåspell Så lenge du har party / raid frames så er det berre å holde musepeikeren over target å fyre ivei med heals Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Går det ikke an at jeg legger ut noe som horde og kjøper det som ally på nøytrale AH? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare hvis noen andre gjør det for deg. Kan ikke kjøpe sine egen auksjoner tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå