Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

(Istedenfor å lage en ny tråd)

Levla en priest opp til level 14, hvor en guildmate kom til meg og spurte hva i alle dager jeg skulle med den priesten(?). Svarte at jeg ville levle en alt som jeg brukte til å heale i instancer. "Ånei, shamaner er myye bedre". De heale bedre og var mye gøyere å spille.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Istedenfor å lage en ny tråd)

Levla en priest opp til level 14, hvor en guildmate kom til meg og spurte hva i alle dager jeg skulle med den priesten(?). Svarte at jeg ville levle en alt som jeg brukte til å heale i instancer. "Ånei, shamaner er myye bedre". De heale bedre og var mye gøyere å spille.

Hva mener dere?

Jeg mener prest er best, særlig om du har bestemt deg for å heale. Prest har mange nyttige spells i arsenalet sitt så du kan gjøre mange valg mens du er i dungeons/raids og du kan fylle en rolle som både tank og raid healer ganske bra. Shadow er også et ganske morsomt tre å levle med.

Shaman har jeg aldri spilt så skal ikke uttale meg veldig bastant her, men jeg tror nok den eneste som kan svare på spørsmålet ditt er deg selv. Prøv begge deler litt og se hva du syntes er mest moro - og da har du svaret ditt der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Å lage en healing-macro hørtes ut som en heller dum idé. Healing er ingen rotasjon, ei heller en macro man spammer for å heale personer. Jeg vil heller anbefale deg å laste ned Grid + Clique eller VuhDo eller noe lignende så du kan clickheale i stedenfor. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...