Anonym234 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De blir jo ikke akkurat rike av vendor-salg Kan folk enchante andre folks soulbounde ting? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 ... og det som ikke kan vendores, sletter de som regel. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De blir jo ikke akkurat rike av vendor-salg Kan folk enchante andre folks soulbounde ting? Personen som blir hacked kan jo være rik + de tjener noen extra ved å selge all items som er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 De blir jo ikke akkurat rike av vendor-salg Kan folk enchante andre folks soulbounde ting? Personen som blir hacked kan jo være rik + de tjener noen extra ved å selge all items som er mulig. Og etter alt av ting som kan selges er solgt, og alt gullet overført vekk kan de bare bruke charen til feks. mining-bot. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Kan folk enchante andre folks soulbounde ting? Ja. Man trader det i "Will not be traded", og hvis Enchanteren du trader med har materials til enchanten du vil ha, kan han putte enchanten på itemet ditt, begge trykker trade og, vips - du har enchantet itemet ditt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Går det an å søke på en persons auksjoner på AH? At man får opp alt den personen skal selge. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja, hvis du trykker på der det står "Seller" eller noe slikt så får du alle ramset opp fra A til Å, må sikkert bla -en del- for å komme til den du vil dog. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg ser ikke noe "Seller" Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) hvilke programmer finnes der ute hvor man kan kle opp charren sin og så hvordan man vil se ut med den og den delen...tenker da out-of-game EDIT: Fant det... wowhead profiler;) Endret 22. januar 2010 av gamer73 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg ser ikke noe "Seller" Nå har jeg ikke besøkt AH uten auctioneer siden jeg begynte med WoW, men det skal være en kolonne med navnet på selgeren. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva heter den siden hvor du kan sjekke "armory" stats, gear level osv? ikke imba, wow heroes men.... ;P er en til.... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Pugchecker er nice. Kanskje ikke den du mener men Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg ser ikke noe "Seller" Nå har jeg ikke besøkt AH uten auctioneer siden jeg begynte med WoW, men det skal være en kolonne med navnet på selgeren. Jeg bruker auctioneer, og jeg ser bare "owner", men det går ikke an å klikke på brukerene. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg ser ikke noe "Seller" Nå har jeg ikke besøkt AH uten auctioneer siden jeg begynte med WoW, men det skal være en kolonne med navnet på selgeren. Jeg bruker auctioneer, og jeg ser bare "owner", men det går ikke an å klikke på brukerene. Du sorterer de og blar til du finner den du leter etter. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva heter den siden hvor du kan sjekke "armory" stats, gear level osv? ikke imba, wow heroes men.... ;P er en til.... wowranked? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Selvfølgelig måtte en retard pala rolle need på def boots fra FoS. Jeg var tank, tenker man logisk så er de vel MINE?!?!?! Han var dps, dust dps som ikke hadde guild eller noe.. Flott at jeg har holdt på å farme den instance en stund nå og aldri sett de droppe før ikveld. Ferhentis <------ Bloodscalp vinner kveldens retard pris. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Selvfølgelig måtte en retard pala rolle need på def boots fra FoS.Jeg var tank, tenker man logisk så er de vel MINE?!?!?! Han var dps, dust dps som ikke hadde guild eller noe.. Flott at jeg har holdt på å farme den instance en stund nå og aldri sett de droppe før ikveld. Ferhentis <------ Bloodscalp vinner kveldens retard pris. Vælkømmin til gards! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hva heter den siden hvor du kan sjekke "armory" stats, gear level osv? ikke imba, wow heroes men.... ;P er en til.... wowarmory? Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jeg tror jeg har ett massivt problem her. Lillebroren min fikk tre "account banned" mails, og vi ante ikke hvorfor han fikk det. Jeg har sjekket rundt for å se om jeg kan lese noe "logg" eller noe for å se hva han har gjort. Men nå etter fem minutter med tenking slo det meg kjapt; hackere! det jeg lurer på da, er det virkelig en blizz fra mail eller er det en fake? i såfall, hva er det jeg kan gjøre for å få sikret accounten igjen? bytte passord, epost adresse, etc etc? takker for svar mvh Mikael Edit: ved ettertanke så får de ikke hacket den så lenge han ikke har logget inn på linken ? Endret 23. januar 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå