nagina Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Husker Titanpanel var en av mine første addons for lenge siden ;P Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Revantusk var et helvete første gangen ja Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Husker Titanpanel var en av mine første addons for lenge siden ;P Insomniax pakken husker jeg, og ct_mod -_- Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei folkens:) Finnes det noen programmer (alla maxdps, wow armory etc) som analyserer hva gear man har, for så å foreslå hvilken del man bør oppgradere først? Det er jo nok av sider som foreslår hva man skal oppgradere for i hver slot, men jeg er rimelig usikker på hvor jeg skal begynne:( Er kanskje for mye forlangt av et program men har dere noen tips? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Finnes det noen programmer (alla maxdps, wow armory etc) som analyserer hva gear man har, for så å foreslå hvilken del man bør oppgradere først? Jeg bruker Rawr for det - det gir deg ikke et svart/hvitt svar på "skuldrene først", men du kan sammenligne effektiviteten til de forskjellige utstyrskombinasjonene du kan få til - og også se hvordan denne endrer seg om du foretar oppgraderinger. http://www.codeplex.com/Rawr Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da var hele guilden min flytta over på auchindoun sammen med 4-5 top guilder på Al'Akir. Serveren hoppa opp til top 5 EU idag:p Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Finnes det noen programmer (alla maxdps, wow armory etc) som analyserer hva gear man har, for så å foreslå hvilken del man bør oppgradere først? Jeg bruker Rawr for det - det gir deg ikke et svart/hvitt svar på "skuldrene først", men du kan sammenligne effektiviteten til de forskjellige utstyrskombinasjonene du kan få til - og også se hvordan denne endrer seg om du foretar oppgraderinger. http://www.codeplex.com/Rawr ok jeg får prøve å bruke den da:) takk:) Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hanzi. Serious jerks? ;D Endret 19. januar 2010 av Solberg2k Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) *Mine innlegg* EDIT: Forresten, enchanting eller jewelcrafting? Har tailoring fra før, men vil ha en profession der jeg kan tjene litt gryn! Sysn enchanting virker artig. Endret 19. januar 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Det er nok mer penger i jewelcrafting. Men det koster å omsette gems, så du burde ha et startkappital. Endret 19. januar 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er level 28, så har ikke mer en rundt 35G.. Er vel usikker på om det holder. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Mens du levler opp så vil du ikke gjøre noe særlig penger på Jewelcrafting og enchanting vil du mest sannsynlig tape penger på under levling. Ønsker du penger mens du levler anbefaler jeg mining eller herbalism. Skinning funker også, men ikke like bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Plukk opp mining og herbalism, eller skinning og herbalism. De to er gode inntektskilder. Få skill lvl opp til området du selv quester i, så går det nesten av seg selv mens du dreper questmobs, og herbs finner du jo på bakken. Så selger du alt på AH til samme eller litt under prisen den forrige 20 Heavy leather stacken gikk for. Etterhvert har du kanskje 20-30 auksjoner gående samtidig, og når de cashes inn ruller hundrevis av gull din vei. Alle som har leatherworking trenger MASSE skins til lvling, men gidder ikke skinne selv. Samme med alchemy og inscription som bruker herbs andre har farmet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det som er dumt med mining og herbalism sammen er at du ikke kan tracke begge samtidig, derfor ville jeg hatt skinning som den ene og mining ELLER herbalism som den andre. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det som er dumt med mining og herbalism sammen er at du ikke kan tracke begge samtidig, derfor ville jeg hatt skinning som den ene og mining ELLER herbalism som den andre. Han har tailoring fra før - tipper det ikke er ønskelig å droppe det Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Fair nuff, svarte på de to postene over meg, jeg leste ikke hva konteksten egentlig var Endret 19. januar 2010 av KAS Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Med Tailoring som hovedprofession, vil jeg faktisk annbefale å gå Enchanting. Du får mye grønt og blått gear fra tailoring, som du lett kan disenchante via Enchanting. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Bør vel kanskje tas i betraktning at gathering proffs gir ganske najse bonuser også. Skinning: +40 crit, herbalism: 3600 hp heal over 5 secs, mining: +60 stamina (forutsetter at du har 450 i skill, lavere skill gir lavere ranks på de respektive bonusene). Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Bør vel kanskje tas i betraktning at gathering proffs gir ganske najse bonuser også. Skinning: +40 crit, herbalism: 3600 hp heal over 5 secs, mining: +60 stamina (forutsetter at du har 450 i skill, lavere skill gir lavere ranks på de respektive bonusene). Kan ikke være helt enig i det. Herbalism sin bonus er ubrukelig for raiding (og for klasser som kan heale seg selv), mining er temmelig ubrukelig med mindre du er en tank. Skinning sin bonus kan være grei, litt avhengig av klasse. Er ikke alle som har dots som kan critte for å si det sånn. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Tja, herbalism-bonusen har redda meg et par ganger, så helt ubrukelig er den ikke. That said, dual crafting er bedre i de aller fleste tilfeller though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå