Bautastein Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 cthun nede for første gang. Northern Alliance på Ravencrest Godfølelse! Dette er hovedgrunnen til å spille WoW! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvordan er greiene med honorsystemet? Er det noe poeng i å ha veldig bra standing på lavere ranks? Kan man gå opp flere ranks om gangen? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Hvordan er greiene med honorsystemet? Er det noe poeng i å ha veldig bra standing på lavere ranks? Kan man gå opp flere ranks om gangen? 6187806[/snapback] Man får honor av å drepe. Av honor så blir det hver uke regnet ut en standing. For hver standing så får man et ... tall, poeng kan man kalle det. Disse poengene beholder du, (men du mister vel litt hver gang det regnes ut, 15% av det ranken krever eller noe sånt.) F.eks. på standing 1 så kan man f.eks. få 1000 poeng, standing 2 så får man 700 poeng. Får å ranke fra 1-2 så kreves det et x antall av disse poengene f.eks. 300. Med andre ord: Ja standing har egentlig alt å si både for lav og får høy rank, alt blir regnet ut i forhold til standing - og ja, man kan gå opp flere ranks om gangen i de lavere rankene. Endret 27. mai 2006 av Canute Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 jøss, jeg og noen i guildet var i hyjal jo . Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Argh, faen ta. I går hadde jeg mest zg/aq-dkp av alle casterne (ja, ja, vi har begynt å bruke det), og var skikkelig klar for ZHC. Neida, raidet var fullt, og de samme 20 folkene pløyet gjennom hele ZG uten å bytte ut noen. Sånn ellers er det minst 5 stykker som må stikke i løpet av kvelden, fordi de er trøtt eller andre dårlige unnskyldninger. Men, neida, i går hadde alle drukket kaffe. Mumle. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du kan jo samle en PUG og få mini-ZHC fra Drakki i UBRS? Du har jo bra erfaringer med slikt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, ha ha. Men, det er jo ikke lenge til ZG blir resatt. Det som suger er at nå har de 20 mer dkp enn meg, men heldigvis pleier ikke hjertet å være noe folk tømmer dkp-lommeboken sin på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 cthun nede for første gang. Northern Alliance på Ravencrest Godfølelse! Dette er hovedgrunnen til å spille WoW! 6186837[/snapback] Gratulerer Kommer nok til å få høre det på skolen på mandag. En i klassen spiller i det guildet. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, ha ha. Men, det er jo ikke lenge til ZG blir resatt. Det som suger er at nå har de 20 mer dkp enn meg, men heldigvis pleier ikke hjertet å være noe folk tømmer dkp-lommeboken sin på. 6188291[/snapback] ZG-trinketen er kanskje ikke veien å gå i 1.11, da blir den redusert til kun 200 maks dmg, og redusert med 25 for hvert spell. ToEP blir da mye bedre, og ZHC blir nesten det samme som ubrs-trinketen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja, ha ha. Men, det er jo ikke lenge til ZG blir resatt. Det som suger er at nå har de 20 mer dkp enn meg, men heldigvis pleier ikke hjertet å være noe folk tømmer dkp-lommeboken sin på. 6188291[/snapback] ZG-trinketen er kanskje ikke veien å gå i 1.11, da blir den redusert til kun 200 maks dmg, og redusert med 25 for hvert spell. ToEP blir da mye bedre, og ZHC blir nesten det samme som ubrs-trinketen. 6188774[/snapback] link til UBRS trinketen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Arrgh, rompe-ansikter i Blizzard. Ser nok ut som om det blir UBRS på meg, 75/90 sekunder cooldown (DIE/ToEP) er jo også betraktelig bedre enn 120 på ZHC.' http://thottbot.com/?i=53239 <- Draconic infused emblem. Endret 27. mai 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 ZHC er vel fortsatt best til pvp eller? Uansett om du mister noe av skaden etter 3-4 spells, så går vel de fleste ned på den tiden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Joda, i PvP er ZHC best på det første spellet du kaster, men etter det vil jo ToEP være like god eller bedre. Men, nå holder jeg mest på med PvE. Horde@Sylvanas er helt mongo i battlegrounds for tiden. AV består av SH-SF-IB frem og tilbake i en halv dag før noen roguer begynner å ninjae graveyards. I AB er krigsropet "HOLD FARM!". Men, joda, jeg tar ZHC så snart muligheten byr seg, men ToEP så mer fristende ut med konstant spellpower og lavere cooldown. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Åååååå, jeg blir så lei. Har farmet living essences og essence of waters til +55 healing power-enchanten i to dager nå. Får de 5 første av hver på en times tid, før jeg må holde på i flere timer uten å se en eneste til. Helvetes dritt. Og ikke nok med det, nå må jeg også dra til Stratholme Scarlet aka. ingenmannsland siden noen har kjøpt ut alle orbene fra AH. (Psilol? :[) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ingen righteous orbs på AH? Hehe, da har de to jeg la opp for 50g solgt. Har 18 til liggende på lur, er sikkert på om en times tid. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 righteous orbs har en rolle i tilgang til frostbossen mr N Så prisene begynner å stige allerede nå. Trenger vel en eller to bare, men alle kommer til å trenge ,. det er vel da man skal selge en og en på ah . Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 righteous orbs har en rolle i tilgang til frostbossen mr N Så prisene begynner å stige allerede nå. Trenger vel en eller to bare, men alle kommer til å trenge ,. det er vel da man skal selge en og en på ah . 6190160[/snapback] Om det er til naxxramas du mener, så trenger du bare orbs om du ikke er revered med argent dawn tror jeg. Jeg vil tippe de fleste som kommer til å raide naxxramas allerede er revered. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Les og gap Hohohoho, det var god lesing! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Haha, husker faktisk den tråden! Det var tider det. Dettet forslaget var bare best Løpe inn med rouge (fra motsatt lag) og bruke stealth og ta alle 3 itemsene? man mister jo ikke items når man dør:P) 3588005[/snapback] Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Les og gap Hohohoho, det var god lesing! 6190603[/snapback] Haha Bah, jeg synes det var elendige drops...Seriøst, de har 3 items som de skal dele på 40stk, og de får ikke tatt Onyxia på nytt på 5 dager etter å ha drept henne. Dårlig sjanse for å få et item hvis du er med i en slik gruppe da. 3587997[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå