Sneeky Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vi holdt på med Festergut i dag, alle fikk tacs inn i blodet og alle gjorde som de skulle. Men hvert eneste try whipet vi på 250-400k Hp igjen. Utrolig plagsomt å _egentlig_ kunne drepe en boss men pga. litt mangel på dps whipe. Gleder meg til 15% hotfixen ^^. Dette var 10m. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Da er det jo fortsatt for dårlig DPS - noe som i og for seg er latterlig lett å forbedre utenfor raids gjennom research om classen sin. Om dere ikke får til Festergut på 10 man er dere egentlig undergeared eller dårlige. 31,3k raid DPS skal være fint mulig å oppdrive. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skal ikke være noe problem nei. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vi har en morsom type på Argent Dawn. Han hadde ett smått uheldig misstell in /2. Wow, den gikk jeg glipp av. Tradechat på AD er bare tragisk, med noen få unntak Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Vi har en morsom type på Argent Dawn. Han hadde ett smått uheldig misstell in /2. Morro. Hørte om firestormer første gang tidligere i dag da noen guildies var i totc med han og han faila fulstendig før han ninjaet crusader orben... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Samme her, med unntak av Tauren, da liker jeg faktisk å spille male. Grunn: Vil du se på en ok kvinnerumpe vrikke foran trynet ditt dag inn og dag ut, eller vil du glo på en mannerumpe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skjønner ikke hvordan en 35 år gammel mann kan finne på å sjekke opp "damer" i en mmorpg bare ved å se på avataren deres. Er jo 99% menn, det ser vi jo her. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kan jo være han har vært på en date side da, evt flere og så bare kopiert teksten til de andre sidene? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg tenker at jenter er females, gutter er male. Sånn det skal være i wow Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Nå er det vel sånn at 2 av 5 spillere er faktisk kvinner, ifølge en undersøkelse jeg leste. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan tro på at 2/5 karakterer er female. Link hvis du skal bruke statistikk uten å framstå som noen som finner på resultater forresten. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 dere, jeg har ett spørsmål om wintergrasp quests. pleier å plukke opp 2-3 quests i wintergrasp, for å få skaffet meg litt mer stone keeper shards. Når jeg har fått meg en group, så pleier alltid folk å spørre om andre kan dele quests, og da får jeg alltid fler. hvor kan jeg plukke opp disse wintergrasp questene som ikke er i wintergrasp? og ett spørsmål til - er det daily quests på en måte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kan tro på at 2/5 karakterer er female. Link hvis du skal bruke statistikk uten å framstå som noen som finner på resultater forresten. Har faktisk prøvd å finne den i et par dager nå: http://www.onlineeducation.net/videogame/ Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 TV-spill ja - ikke WoW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spill er spill. Mange i min gamle guild som var jenter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 TV-spill ja - ikke WoW. Fra 2005: 84% of players are male. 16% are female.. Det har nok blitt mer vanlig for jenter å spille WoW i de siste 5 år, så det har nok steget. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 TV-spill ja - ikke WoW. Fra 2005: 84% of players are male. 16% are female.. Det har nok blitt mer vanlig for jenter å spille WoW i de siste 5 år, så det har nok steget. Jepp, vil jeg også tro. Vi er vel 140 medlemmer i guildet mitt, derav ca 20 jenter. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 http://www.ensidia.com/article/218/ "Female gamers now comprise 40% of all players, and women over 18 make up for more of the game-playing population than do males under 17. "The most surprising result in the study showed that the female MMO gamers were actually more hardcore than the males, top female players logging up to 57 hours a week while males were at 51. On average females played 29 hours a week and males 25. Surprisingly the study also reveals that females tend to lie to friends and loved ones about how much time they're spending online. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 God raid dag i dag. Deathbringers will + 1 tier token Og Putricide gikk ned med alt-gruppa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå