Neppe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Var det sånn at Suarfang, Putricide ect dropper 264 Tokens på 10 man heroic? Når den tid kommer? Lurer på om jeg skal være sleip å spare DKP, har jo VoA snart også (Det er vel hands og legs?). Leser rundt om folk som har slitt med Putricide. Første uke hadde vi så sinsykt lagg på kampen (Vi burde avlyst) at ting bare hoppa rundt i rommet. Denne uken bestemte vi oss til å vente til torsdag, og Putricide ble oneshotta. Skjønner ikke hvordan folk kan klage over vanskelighetsgraden. Gleder meg til å se denna kampen på heroic. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Når det kommer til kjønn på karakterene har jeg begge deler, mainen er mannlig, mens en Mage alt jeg levler litt på nå og da er kvinnelig. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Anbefaler å kjøre female og slenge på litt :3 og her og der, så vil alle oppføre seg rundt deg. Garantert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Nja, det er noen år siden real girls var umulig å finne i MMORPG'r, da. Har lest historier om karer som fikk tusenvis av gull og items og hjelp til alt mulig i Everquest bare ved å rolle en female elf og flette inn litt LOL og ROFL i hver setning. Endret 15. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Anbefaler å kjøre female og slenge på litt :3 og her og der, så vil alle oppføre seg rundt deg. Garantert. Hvorfor tror du magen min er female? Neida, det er ikke derfor. Jeg har litt mer selvrespekt enn det.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Anbefaler å kjøre female og slenge på litt :3 og her og der, så vil alle oppføre seg rundt deg. Garantert. Jeg har aldri tenkt at det er jenter som sitter bak tastaturet når jeg ser kvinnelige karakterer. For meg er alle i hele WoW menn, til jeg hører de på VT/TS. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Pøh, tror heller det er motsatt, dere innbiller at det er jente å spiller gjerne mer en nødvendig ;p Tauren valgte jeg male fordi det ser så jævlig kraftig ut når man er tank, samme med priest som er undead, ork female der, bare bones.... ;P Endret 15. januar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Har ei dame i guilden vår. Speler male Tauren druid. =) @ Neppe: Trur mange var i den situasjonen og ødela litt for seg med tanke på den lag'en det var der første dagen den nye vingen kom. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Samme her, med unntak av Tauren, da liker jeg faktisk å spille male. Grunn: Vil du se på en ok kvinnerumpe vrikke foran trynet ditt dag inn og dag ut, eller vil du glo på en mannerumpe? Jeg for min del følger med hva som foregår rundt meg fremfor rumpen til karakteren min Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Noen kreative mennesker som kan komme med et navneforslag til min nye mage? Må ha sammenheng med classen, og slutte på Wobni(har allerede SaintWobni(holy priest) og SneakyWobni(rogue), og tenkte noe i samme duren. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Igår natt på trade chat, en som hold på å lage Voa25 group ;P Kanskje morsomt om man er små overtrøtt, men var nok screenshot verdt. Klippet vekk de masse lololoooll rofl ;p Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vi har en morsom type på Argent Dawn. Han hadde ett smått uheldig misstell in /2. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Samme her, med unntak av Tauren, da liker jeg faktisk å spille male. Grunn: Vil du se på en ok kvinnerumpe vrikke foran trynet ditt dag inn og dag ut, eller vil du glo på en mannerumpe? Jeg for min del følger med hva som foregår rundt meg fremfor rumpen til karakteren min Oh snap gjør vel forsåvidt det, men er jo av og til man bare tusler fra boss til boss etc. der man enten ser på stumpen eller slenger opp en film Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Og der døde Festergut i 25mannspuggen vår. Hurra! Og han droppet Druid-staven! Hurra! Og hunteren vant den! Hurra......... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 2377 Ink of the sea laget, 1 time og 19 minutter. Ganske sykt hvor lang tid sånne ting kan ta. Heldigvis trenger man ikke følge med Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Og der døde Festergut i 25mannspuggen vår. Hurra! Og han droppet Druid-staven! Hurra! Og hunteren vant den! Hurra......... Han døde ikke for oss..... Hurra! Folk er tilbakestående.....Hurra! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skylden er ikke hos andre da, er da hos deg? ;D Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg spiller som oftest kvinnelige karakterer. Det gjelder ikke bare WoW, men i alle spill man har et kjønnsvalg. Hvis det er noe sjans for action, så er det da best å være mann. Legge ann på mannfolk er ikke helt min greie Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg spiller som oftest kvinnelige karakterer. Det gjelder ikke bare WoW, men i alle spill man har et kjønnsvalg. Hvis det er noe sjans for action, så er det da best å være mann. Legge ann på mannfolk er ikke helt min greie Både i Mass Effect og Dragon Age kan kvinner legge ann på kvinner. Win/win. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå