Solberg2k Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og då var putricide nede også. MEd 10 av 10 forsøk igjen. Utrulig kor "lett" det var iforhold til forrige veke. 10/25 man? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sitter og puger for hare livet for å geare opp en ny figur når jeg plutselig får 100g i posten fra en tilfeldig kar jeg hadde hjulpet med et UI-spørsmål noe tidligere. Det var vel den siste hyggelige fyren som er igjen på serveren. Morsomt med slike folk, i går kom jeg over en fyr jeg tok en PuG med for noen måneder siden, som takk for det fikk jeg gratis enchant på boots av han i går. Det er litt hyggelig med slike folk. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Pleier å ta veldig mange heroics som tank, bare for moroskyld og runsa går alltid bra og fort. Men i går når jeg skulle begynne å ta daily heroic på Roguen min slik at jeg kan få litt Forst til orbs angret jeg vertfall:p Møtte bare ubruklige folk, og i tilegg var det Ocolus. Healeren gikk tom for mana etter ett pull, så DCa han. Hunteren drev på å skrev random dritt med caps til han pulla masse mobs og leava. Alle andre bare satt der og såg på til de to siste DCa. Fikk en ny gruppe der akuratt det samme skjedde, og endelig etter 45 min kom jeg inn i en gruppe som riktignok hadde cleara halve instancen og brukte 30 min på å cleare resten. Leava uten ett ord og logga rett av Når jeg spiller på tanken min går det så ekstremt mye lettere, i tilegg til 30 sekund kø. Gjør 40% av totale damage i gruppa så vist noen slacker har det ikke mye å si. Synest vertfall synd på de som bare har dps classer og ikke har noe valg:p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 For noen forferdelige eksempler du har. Kan ikke huske at jeg har hatt en pug som har disbanda i heroics, hverken som Druidtank, priesthealer, DKtank/DPS eller Rogue. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 For noen forferdelige eksempler du har. Kan ikke huske at jeg har hatt en pug som har disbanda i heroics, hverken som Druidtank, priesthealer, DKtank/DPS eller Rogue. Kan hende jeg bare var veldig uheldig:p Men frustrerende når du først må vente 11 minutt på å få joine en heroic. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Som druid tank, har jeg venta i 20 sekunder maksimalt. Ellers tar det 2-5 sekunder på normalen. Det samme med Death Knighten min når jeg går som tank. Som healer kan det ta 5 minutter, og det samme med DPS. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har nylig begynt å spille litt på en gammel paladin igjen, som jeg bestemte meg for å gå prot med. Er helt latterlig hvor lett man skaffer gruppe. Tror jeg maksimalt står i kø i 10 sekunder før random dungeon er klar. Herlig! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og då var putricide nede også. MEd 10 av 10 forsøk igjen. Utrulig kor "lett" det var iforhold til forrige veke. 10/25 man? var nok 10 ja. =) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Då lo eg Endret 14. januar 2010 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Gjorde ikke jeg, for jeg kan ikke lese det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kjente en rykning i smilebåndområdet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hahaha, genialt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bra respons fra Gm der ja! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som har tips til en relativt billig laptop (prisklasse 7-8000) som klarer WoW på maks innstillinger uten problemer? Fint om noen av dere har slike maskiner for eksempel. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Litt off-topic, men Maverick2002, er det din phoenix mount? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som har tips til en relativt billig laptop (prisklasse 7-8000) som klarer WoW på maks innstillinger uten problemer? Fint om noen av dere har slike maskiner for eksempel. Styr unna Acer Aspire 5739G og de series, bra maskin men vifta dreper deg, altfor høylytt. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Litt off-topic, men Maverick2002, er det din phoenix mount? Uten at jeg kan si noe sikkert på hans vegne, så heter ingen av characterene i hans signatur Aion, så jeg ville ha tippet nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå