Skurupu Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sigh @ bans. To av kompisa mine ble permbanna i går. Begge kjøpte power leveling og de ble tatt for "Third party software" eller noe slik. Edit: Causual, Nazrm? :-o Jeg godter meg. De fortjente det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sigh @ idioter som ikke gidder å spille selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg klarer ikke å skjønne folk som betaler for et spill, og så betaler de noen andre for å spille for seg selv. Altså, hallo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spesielt ikke når det er lett å nå level 80. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Er jo blitt 10 ganger lettere nå med det nye LFG systemet også. Går man som tank eller healer får man jo group på under minuttet, som dps går det kanskje 5-10min. Funker veldig bra til levling det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Blizzard kan like godt selge level 80 karakterer, tror det hadde vært suksess, er 99% sikker på det. Chinese farming companys går nok konkurs også. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Og de hadde mistet en hel haug av spillere, inkludert meg. Random PuGs er ille nok, forestill deg at folk starter rett på 80. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 hadde nok fått XXX flere spillere, hadde vært nice i PVP delen også... hadde nok fått flere enn mistet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) De hadde fått veldig mange som ser på dette som en mulighet for å prøve spillet. Etter noen måneder hadde spillertallet falt ned til langt under det originale før forandringen. Tipper jeg. Endret 13. januar 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 kunne hatt et krav og og ha 1 eller 2 lvl 80 fra før , så kunne man startet på lvl 70 , det bure holde til og lære seg det grunleggened . så foresten en warr i dag med sp/mp5 gem i item lvl 232 mainhand og off hand .... en grønn en .... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 BigJackW: Meget casual o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 så foresten en warr i dag med sp/mp5 gem i item lvl 232 mainhand og off hand .... en grønn en .... Jeg hadde en tank for et par dager siden, når vi skulle ta FoS Heroic. Han var i fullt PvP gear, og var mest opptatt av nå nå maks DPS enn å tanke. Det fungerte særdeles dårlig Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Onyxia25 nu nettopp, fytti som folk suger balle, utrolig nok hadde jeg tålmodighet til 4 wipes ... 4"!!"¤#%¤&% den femte raged jeg bare pga rep run ;P nja kjedelig når folk er mye AFK nu for tiden. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sigh @ bans. To av kompisa mine ble permbanna i går. Begge kjøpte power leveling og de ble tatt for "Third party software" eller noe slik. Fuckings eid. Fortjent osv. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Haha. Jaja, kan vel ikke akkurat si at det er fortjent, men en smekk over fingrene er jo passelig når man er dum nok til å gi bort kontoen sin til en kineser. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du kan tro jeg lo ganske hardt da de fortalte det. >.> Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Fikk Neverending Winter idag Når det ble sagt på skype" Hanso, har du det skjoldet du?" så ble jeg drittsur og meget spent, han er en tøysekop, så sa til han at hvis han køddet nå så skulle jeg komme hjem til han å slå han i trynet med et balltre Endret 14. januar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og då var putricide nede også. MEd 10 av 10 forsøk igjen. Utrulig kor "lett" det var iforhold til forrige veke. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Sitter og puger for hare livet for å geare opp en ny figur når jeg plutselig får 100g i posten fra en tilfeldig kar jeg hadde hjulpet med et UI-spørsmål noe tidligere. Det var vel den siste hyggelige fyren som er igjen på serveren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Går man som tank eller healer får man jo group på under minuttet, som dps går det kanskje 5-10min. Funker veldig bra til levling det Sant. Å komme inn i instance går nesten for raskt nå. Lengste jeg venter om jeg huker av på alle som passer levelen min er et par minutter. Midt på natta. Så ja, levling går fort som faen. Spiller kanskje en time om dagen og kjører jeg kun instance går jeg opp en level annenhver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå