raWrz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det... Har ikke noe lyst til å hjelpe deg Forestill deg at denne karen holder opp en annen finger så får du vite hva jeg synes om botting var ikke botting men en annen type third party software Men takk for all "sympatien" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Var vel ikke jeg som spurte om ß-en, bare informerte om hvordan man skriver den på Mac. ehehehe, sorry, men ved en eller annen grunn tok jeg det som et "Mac er bedre!"-innlegg. Har lest for mye fanboy-innlegg. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Noen som vet når den nye bossen i VoA blir added, og vil 10-man droppe tier 10? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Neste uke ellerno. Når neste PvP-season kommer, så kommer nye VoA-bossen. Og han dropper t10 på 10mann, og t10.25 på 25mann. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det... Har ikke noe lyst til å hjelpe deg Forestill deg at denne karen holder opp en annen finger så får du vite hva jeg synes om botting var ikke botting men en annen type third party software Men takk for all "sympatien" Si nu ka du har brukt, har lyst å prøve... Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Apropos ban... Når det var global trade-chat lusket jeg meg inn på en tysk server, sa en liten hilsen til en viss person som var sentral i Tyskland under andre verdenskrig, og fikk tre dagers ban. Ikke å anbefale. Fullstendig fortjent ban, også. Følte for å nevne det, for det var så idiotisk av meg at jeg bare ler av det i ettertid. Selvom det var ganske surt å gå uten WoW i tre dager når jeg var på mitt absolutte "må-spille"-punkt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi gjorde noe alla det samme en gang for lenge siden, var inne på en RP server og tulla med noen RP folk. En kompis av meg fortalte noen vitser i /2 så han fikk mail av Blizzard om hvis det hendte igjen skulle han bli bannet osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har aldri blitt bannet i WoW, og ikke har jeg fått trussel heller. Og jeg har spilt på en RP-server og rapportert folk som ikke respekterer RP-reglene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har heller aldri fått det Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bans er for noobs, kule folk får masse warnings: Account Name: xxx Date of Violation: Various Type of Violation: Unauthorised Account Transfer Details of Incident: Multiple incidents of account trading Consequences for Account: FINAL WARNING issued. :!: Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Sigh @ bans. To av kompisa mine ble permbanna i går. Begge kjøpte power leveling og de ble tatt for "Third party software" eller noe slik. Edit: Causual, Nazrm? :-o Endret 13. januar 2010 av BigJackW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Power leveling? I disse dager hvor det tar deg et par dager å bli 80? Dæven. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Account: xxx Date of Violation: 26/12/2009 Character name involved: xxx Type of violation: Chat policy violation. Details of incident: Racial/ethnic harassment using in-game chat channels. Consequences for account: Warning placed on account and account suspended for 24 hours. Jeg ble også banned i 24 timer en dag, men har ikke peiling på hvorfor. Var ikke online den dagen:D Prøvde å ringe blizzard Support men var selvfølgelig på en søndag. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke tilgang på wowsider og sånn fra jobb så spørr her: En kompis av meg har en aliance karakter på en server, som har skal flytte over til min server og samtidig gjøre om til horde. Hva vil det koste til sammen? =) Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har ikke tilgang på wowsider og sånn fra jobb så spørr her: En kompis av meg har en aliance karakter på en server, som har skal flytte over til min server og samtidig gjøre om til horde. Hva vil det koste til sammen? =) antar ca 5-600, var litt for lat til sjekke, men det er omtrent den summen han/hun bør belage seg på. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det koster 20 euro får server change og 20 euro får faction change. SÅ det der blir vell ca tilsammen 320kr. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 mener det er 25euro for faction change, og 20 for sever change. Gjort det 2ganger selv, men husker ikke heeelt. Men TROR det var 25euro for faction change Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 jeg synes de burde lage en pakkeløsning som gjør at det blir litt billigere for begge deler. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Prisen er såpass høy for å forhindre at folk hopper frem og tilbake mellom male BElf og female Orc hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå