Altobelli Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvordan skriver jeg den tyske B'en ingame? :> Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Med numpad: Alt+225. *edit: Man kan velge. Jeg foretrekker i alle fall 255, ettersom det er kortere. Endret 12. januar 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På Mac holder det med alt+s. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På Mac holder det med alt+s. I windows kan jeg markere og kopiere teksten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På Mac holder det med alt+s. Kan du fortelle meg hvor mange ganger at jeg, som en norsk person i et engelsk spill, hvor jeg prater bare norsk eller engelsk, noen gang kommer til å få bruk for dobbel-S-en til tyskerene? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) På Mac holder det med alt+s. Kan du fortelle meg hvor mange ganger at jeg, som en norsk person i et engelsk spill, hvor jeg prater bare norsk eller engelsk, noen gang kommer til å få bruk for dobbel-S-en til tyskerene? Jeg har sett mange som bruker den tyske dobbel-S'en som en slags "stilig" B i navnet sitt. Hvis man da av en eller annen grunn skal ha kontakt med denne kisen, evt. adde han som venn kan det være litt greit å vite hvordan man får opp denne bokstaven - selvom det finnes mange andre, enklere måter. Er vel det eneste jeg kan tenke meg frem til, med mindre man spiller på tyske servere og har behov for å skrive "Scheiße!" litt ofte. Endret 12. januar 2010 av Smål Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 På Mac holder det med alt+s. Kan du fortelle meg hvor mange ganger at jeg, som en norsk person i et engelsk spill, hvor jeg prater bare norsk eller engelsk, noen gang kommer til å få bruk for dobbel-S-en til tyskerene? Var vel ikke jeg som spurte om ß-en, bare informerte om hvordan man skriver den på Mac. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er ikke alle som tåler å høre om andre som bruker noe annet enn Microsoft Da blir de grinete. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg ble ihvertfall utrolig provosert! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Noen sjangs og få bort perm bannen hvis du kommer med den "Hva har jeg gjort" regla ? (gjelder third part software ) og Battlenet kontoen min blir ikke bannet? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Vel fortjent. Have a nice ban. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 funka ikke en gang så langt ifra vell fortjent Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Var vel uansett fortjent i mine øyne, regner med du lærer av dette Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Har ingen erfaring med å bli bannet o.l. Men er vel alltid verd et forsøk på å få den tilbake, somehow. Tvi tvi. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Permanent er permanent. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Permanent er så definitivt ikke alltid permanent. Har en kompis som fikk sympati av Blizzard når han sende en laaaaaaaaang mail om at han var en angrende synder. Skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det... Har ikke noe lyst til å hjelpe deg Forestill deg at denne karen holder opp en annen finger så får du vite hva jeg synes om botting Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 jaja vi kan diskutere om jeg fortjente den eller ikke en annen gang men vil vite om noen som har prøvd og få den tilbake selv om de veit de har gjort det... Hahahahahahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå