Khalifen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Der disenchanta jeg alt gearet på huntern min og ga det bort til en i raid-communitiet. Dessuten ga jeg bort alt gullet + alt fra andre characters. Skal bli fint å slippe WoW for en stund Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Der disenchanta jeg alt gearet på huntern min og ga det bort til en i raid-communitiet. Dessuten ga jeg bort alt gullet + alt fra andre characters. Skal bli fint å slippe WoW for en stund 6170712[/snapback] *stående applaus* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 fy faen, hadde mest morsomte raggy kill sto igjen med 8-10 folk eller no når han var nede. Looten begynte, skjold, dagger, eye, dragonstalker og bloodfang droppa. Budrunden på DS, BF gikk vanlig. Dagger derimot gikk til en rogue som ikke bruker dagger til vanlig og fikk til litt over min bid, mens en rogue i guildet har sikla på PB lenge. Deretter gikk skjoldet til en pala som haddde mottatt masse epix for minbid. Først når 14 stykk er igjen kommer at eye har droppa og da blir det krangling omhvem som skal få det og det går på /roll . 3. eye på 7-8 kills eller no Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Grei dag i MC for min del også. Robes of Prophecy endelig, samt Essence of The Pure Flame for min. bid. Jada jada, sucky trinket, men jeg skal se hvor mye damage shield jeg greier å pumpe. Har allerede Fetish of Chitinous Spikes fra Buru, så Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hmm merkelig.. Jeg har også blitt snytt for PB en gang. Jeg hadde barman shanker når PB droppet, og så var det en rogue med Dragonfang Blade som vant den. Roguen hadde 2 dkp mer enn meg.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 selvfikk jeg ikke noe det MC runnet da, men ZG imorra og BWL på fredag så mye åglede seg til Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Mainen din er en lock, sant? Begynner å bli litt ut av presten óg, nå, gitt. http://wow.allakhazam.com/profile.html?143566 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Mainen din er en lock, sant? Begynner å bli litt ut av presten óg, nå, gitt. http://wow.allakhazam.com/profile.html?143566 6173250[/snapback] sant. Nå fikk jeg føle vreden av PuGs i UBRS............ Fy f*en, er ikke mulig. "da kan du offtanke han ene adden mens vi DPSer han" "ok" -zerk + 2h-...... Kosta meg 6 gull, "yey" Hvor vanlig er account bytte hos deres guild? at to vildt fremmede som kun kjenner hver andre gjennom guilden bytter på accounter? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvor vanlig er account bytte hos deres guild? at to vildt fremmede som kun kjenner hver andre gjennom guilden bytter på accounter? 6173639[/snapback] Jeg har lånt bort min av og til for personer som vil teste rogue på lvl 60 med Ns. Så fikk jeg teste en lock, det var kjærlighet ved første dot Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 I guilden min hender det seg rett som det er at visse personer låner bort kontoene til andre. Hvis noen er på ferie, f.eks, så hender det seg at de låner bort kontoen sin i tilfelle det skal bli mangel på en klasse. Selv kunne det aldri ha slått meg å låne bort kontoen til noen andre enn broren min, men forståelig at de har en viss tillit til folk de har kjent i over et år. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Skjedde ganske så ofte når jeg spilte på presten. Hadde et strat baron run, hvor abselutt alle hadde byttet konto med hverandre Lenke til kommentar
.V. Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Var i MC engang da ca halvparten hadde bytta chars for kvelden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 endelig ferdig med UBRS forever.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan noen gi meg link til gearet du har på test serverene? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bah... i går kveld gikk jeg først UBRS, og så Scholo... Tror du det droppa noe til meg eller? Neeeeei dah... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan noen gi meg link til gearet du har på test serverene? 6178251[/snapback] Testservertråden i WoW-forumet har noen lenker og diskusjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan noen gi meg link til gearet du har på test serverene? 6178251[/snapback] Testservertråden i WoW-forumet har noen lenker og diskusjoner. 6178597[/snapback] Jepp, men den tråden ble lagd for 3-4 dager siden og det kommer jo 1000 nye sider der hver dag! Og søkefunksjonen er jo så bra Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Bah... i går kveld gikk jeg først UBRS, og så Scholo... Tror du det droppa noe til meg eller? Neeeeei dah... 6178401[/snapback] fikk imba ring av førsteshcolo run istad Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jepp, men den tråden ble lagd for 3-4 dager siden og det kommer jo 1000 nye sider der hver dag! Og søkefunksjonen er jo så bra 6178672[/snapback] Redigert inn for å være snill: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ------------------------DRUID ------------------------ Head: Deviate Growth Cap (ZG) Neck: Angelista's CHarm Shoulder: Stormrage Pauldrons (?) Back: Shroud of Pure Thought (?) Chest: Stormrage Chestguard (?) Wrist: Bracelets of Royal Redemption (?) Hands: Wasphide Gauntlets (?) Waist: Stormrage Belt Legs: Stormrage Legguards (ZG) Feet: Stormrage Boots (?) Ring#1: Pure Elementium Band Ring#2: Ring of the Martyr Trinket#1: Rejuvenating Gem Trinket#2: Zandalar Hero Charm Mainhand: Scepter of the False Prophet (?) Offhand: Sartura's Might Ranged: Idol of Health Inventory: -Swift Razzashi Raptor -10 Thornroots -10 Seeds -20 Heavy Runecloth Bandages ------------------------ WARRIOR ------------------------ Head: Helm of Wrath (ZG) Neck: Master Dragonslayer's Medallion Shoulders: Pauldron's of Wrath (+30 AP) Back: Elementium Threaded Cloak (-) Chest: Breastplate of Wrath (+100 HP) Wrist: Bracelets of Wrath (+9 stam) Hands: Gauntlets of Wrath (+2% threat) Waist: Waistband of Wrath Legs: Legplates of Wrath (ZG) Feet: Sabatons of Wrath (+7 stam) Ring#1: Heavy Dark Iron Ring Ring#2: Ring of Emperor Vek'lor Trinket#1: Styleen's Impending Scarab Trinket#2: Onyxia Blood Talisman Mainhand: Maladath, Runed Blade of the Black Flight (-) Offhand: Blessed Qiraji Bulwark (+2 block) Ranged: Polished Ironwood Crossbow (+3 hit) Inventory: -Swift Razzashi Raptor -20 Heavy Runecloth Bandages -120 Thorium Headed Arrows -Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood (?) Cash: 1000g ------------------------ SHAMAN ------------------------ Head: Stormcaller's Diadem (?) Neck: Amulet of Vek'nilash Shoulders: Stormcaller's Pauldrons (?) Back: Cloak of the Brood Lord (?) Chest: Breastplate of Ten Storms (?) Wrist: Bracers of Ten Storms (?) Hands: Gauntlets of Ten Storms (?) Waist: Belt of Ten Storms Legs: Stormcaller's Leggings (?) Feet: Stormcaller's Footguards (?) Ring#1: Pure Elementium Band Ring#2: Band of Forced Concentration Trinket#1: Rejuvenating Gem Trinket#2: Zandalar Hero CHarm Mainhand: Fang of Korialstrasz (?) Offhand: Wormscale Blocker (?) Ranged: Totem of Life Inventory: -Swift Razzashi Raptor -10 Ankhs -20 Heavy Runecloth Bandages Cash: 100g ------------------------ PALADIN ------------------------ Head: Judgement Crown (ZG) Neck: Angelista's Charm Shoulders: Mantle of the Desert Crusade (+33 Heal) Back: Cloak of Clarity (Sublety) Chest: Judgement Breastplate Wrist: ? Hands: Judgement Gauntlets (+30 Heal) Waist: Belt of the Fallen Emperor Legs: Legplates of Blazing Light (+8 Heal/damage) Feet: Boots of the Redeemed Propecy (+7 Stamina) Ring#1: Pure Elementium Band Ring#2: Cauterizing Band Trinket#1: Rejuvenating Gem Trinket#2: Zandalar Hero CHarm Mainhand: Lok'amir il Romathis (+55 Heal) Offhand: Wormscale Blocker (+2% block) Ranged: Libram of Grace Inventory: -Swift Razzashi Raptor -? -? Cash: 100g ------------------------ HUNTER ------------------------ Head: Dragonstalker's Helm (ZG) Neck: Barbed Choker Shoulders: Barrage Shoulders (+30 AP) Back: Cloak of Shrouded Mists (Sublety) Chest: Vestments of Swift Execution (+100 Mana) Wrist: Dragonstalker's Bracers (+9 Stamina) Hands: Dragonstalker's Gauntlets (+15 Agil) Waist: Dragonstalker's Belt Legs: Scaled Sand Reaver Leggings (ZG) Feet: Dragonstalker's Greaves (+7 Stamina) Ring#1: Ring of Qiraji Fury Ring#2: Quick Strike Ring Trinket#1: Blackhand's Breadth Trinket#2: Drake Fang Talisman Mainhand: Brutality Blade (+15 agil) Offhand: Fang of the Faceless (+15 agil) Ranged: Huhuran's Stinger (+7 Scope) Inventory: -Swift Razzashi Raptor -3600 Thorium Arrows -20 Heavy Runecloth Bandages Cash: 100g ------------------------ MAGE ------------------------ Head: Mish'undare Circlet of the Mindflayer (ZG) Neck: Amulet of Vek'nilash Shoulders: Enigma Shoulderpads (+18 spell dmg/heal) Back: Cloak of the Brood Lord (Subtlety) Chest: Netherwind Robe (+100 Mana) Wrist: Burrower Bracers (+7 Int) Hands: Netherwind Gloves (+20 Fire Dmg) Waist: Mana Igniting Cord Legs: Enigma Leggings (ZG) Feet: Snowblind Shoes (+7 Stamina) Ring#1: Dragonslayer's Signet Ring#2: Ring of the Fallen God Trinket#1: Neltharion's Tear Trinket#2: Fetish of the Sand Reaver Mainhand: Staff of Shadow Flame (+30 spell DMG) Ranged: Wand of Qiraji Nobility Inventory: -Swift Razzashi Raptor -Heavy Runecloth Bandage x20 -Light Feather x5 -Arcane Powder x10 -Rune of Teleportation x10 -Rune of Portals x10 Cash: 100g ------------------------ WARLOCK ------------------------ Head: Nemesis Skullcap (ZG) Neck: Amulet of Vek'nilash Shoulders: Nemesis Spaulders (+18 dmg/hlng) Back: Cloak of the Broodlord (Subtlety) Chest: Nemesis Robes (+100 HP) Bracers: Nemesis Bracers (+9 Stamina) Hands: Nemesis Gloves (+20 Shadow dmg) Waist: Nemesis Belt Legs: Nemesis Leggings (ZG) Feet: Nemesis Boots (+7 Stamina) Ring: Ritssyn's Ring of Chaos Ring: Mindtear Band Trinket: Neltharion's Tear Trinket: Zandalarian Hero Charm Mainhand: Staff of the Shadow Flame(+30 Spell Dmg) Offhand: - Ranged: Dragon's Touch Inventory: -20 Heavy Runecloth Bandages -Swift Razzashi Raptor -5 Infernal Stones -2 Demonic Figurines Cash: 100g ------------------------ PRIEST ------------------------ Head: Don Rigoberto's Lost Hat (?) Neck: Pendant of the Fallen Dragon Shoulder: Pauldrons of Transcendance (?) Back: Cloak of Clarity (?) Chest: Robes of Transcendance (?) Wrist: Flarecore Wraps (?) Hands: Gloves of Messiah (?) Waist: Grasp of the Old God Legs: Leggings of Transcendance (?) Feet: Shimmering Geta (?) Ring#1: Ring of the Devoured Ring#2: Ring of the Martyr Trinket#1: Rejuvenating Gem Trinket#2: Shard of the Scale Mainhand: Scepter of the False Prophet (?) Offhand: Royal Sceptor of Vek'lor Ranged: Essence Gatherer Inventory: - -Swift Razzashi Raptor - Cash: 100g ------------------------ ROGUE ------------------------ Head: Bloodfang Hood (?) Neck: Barbed Choker Shoulder: Bloodfang Spaulders (?) Back: Cloak of Firemaw (?) Chest: Bloodfang Chestpiece (?) Wrist: Bloodfang Bracers (?) Hands: Bloodfang Gloves (?) Waist: Bloodfang Belt Legs: Bloodfang Pants (?) Feet: Bloodfang Boots (?) Ring#1: Circle of Applied Force Ring#2: Master Dragonslayer's Ring Trinket#1: Hand of Justice Trinket#2: Drakefang Talisman Mainhand: Ancient Qiraji Ripper (?) Offhand: Chromatically Tempered Sword (?) Ranged: Huhuran's Stinger (+3% Hit) Inventory: -Dragonfang Blade (?) -Blessed Qiraji Pugio (?) -Swift Razzashi Raptor -Thieves Tools -5 Instant Poisons -10 Flash Powder -10 Blind Powder -1200 Thorium Arrows -20 Heavy Runecloth Bandages Cash: 100g Endret 25. mai 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har sett lenge etter det nå, men finner ikke noe. Du må nesten gi meg en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå