Skurupu Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man har 2 trinket-slots, veit du. Jeg har vært uheldig med trinket drops i raids også, så jeg prøver å få denne. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Talisman of Resurgence er vel egentlig bedre i andre slotten. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 yarr, Talisman of Resurgence er relativt nice, koselig med 600sp når man popper CDs. + at mere mana er aldri noe man sier nei til som arcane^^ Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tapte nettopp trinket'n til en druid healer, *suck*... shadow priest that is, perfect for oss ;> Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fikk meg trinket fra ICC10 i går, så nå er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
thking Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kansje litt noob spørsmål men drit i. Har en 73 hunter, og fikk akkuratt en gun, men den lyden den lager irriterer noe sykt. Så lurte jeg på om det går ann og ta av gun lyden på en måte, uten og mute hele wow? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mulig det fins en mod som muter gun-lyden. Jeg droppa heller guns og brukte bows istedet. Gun-lyden er altfor irriterende. Såvidt jeg skjønte var det ingen fordeler med det ene eller andre ranged-våpenet. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Men i de fleste tilfeller vil nok ikke folk miste stats og dps for å bytte til bue istedenfor gun da.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har ikke hatt lyd på spillet på flere år, jeg. Husker ikke hvordan ting høres ut en gang. Og har aldri hørt stemmene til mobs utenom litt i vanilla. Like så greit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anbefaler deg å fortsette sånn, har alltid gjort det samme, men skulle for moroskyld teste med lyd i et raid nylig, satan til kjas og mas :S Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg er motsatt der, må ha lyd, trenger ikke mye men bare sånn jeg hører at ting er i action ;P Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kjører stort sett med lyd på 20-25% slik at jeg hører sånn ca hva som foregår. Det blir litt lite liv i spillet uten noe som helst lyd. Men så liker jeg i grunn lydene i WoW ganske godt. Men derimot så spilte jeg Dark Age of Camelot i rundt 5 år, og jeg hadde vel lyd på i de første par ukene, så var det mute i 4 år og 50 uker. Mye bedre å heller ha noe bra musikk på i bakgrunnen. Spiller forøvrig aldri med lyd på å pvp. Der er jeg nødt til å ha på noe bra musikk. Litt Metallica, Iron Maiden og Disturbed gjør seg godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 En fordel å høre rogues osv, da? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Teh pros "hear" them anyway ^^ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Driver å levler alchemy nå, akkurat blitt grand master. Kjøper alt av mats på AH, da jeg ikke er herbalist.. Men altså, hvor tungvindt er det egentlig? Er det bare jeg som er dum eller må man reise mellom AH i en av gamlebyene og trener'n i northrend HELE tida? ._. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du kan jo finne ut hva du trenger av mats, kjøpe det opp også bare besøke AH 1 gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://www.wow-professions.com/ - Read 'n use Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fant nettop ut at jeg tydeligvis kjøpte 6 month subscription nå i Desember, så får vel kanskje begynnne og spille igjen nå? Hehe Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvorfor setter auctioneer scanningen på pause når du minimerer WoW? Jeg får jo aldri scannet da, blir jo at jeg må desperat prøve å huske å sette den på før jeg drar ut av huset. Vannvittig irriterende at det skal være så elendig programmert. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Stå opp, start scan, gå og lag kaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå