Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har den selv på min DK, og det er rimelig morsomt å tanke. Men fortrekker definitivt å DPSe som DK. Det gjør jeg også, foretrekker å være DPS. Men skal likevel ha et tankespec så jeg kan hoppe inn å tanke om nødvendig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Thunder clap ligger under arms, for å nevne en tankeability som ikke ligger under protection Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vært i ICC10 i dag og snoket rundt på de nye bossene, og jeg elsker det. Nå samles raidet for 25mann. *krysser fingrene for at Rotface dropper Trauma* xD Noen andre som har tanker om den nye wingen i ICC? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nja får vel stikke å pugge dem med alt's. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Får se hva som skjer, er mest spent på hele Arthas kampen men regner med at de klarer å tulle den til med et eller annet. Forøvrig, Maeriwen, ingen bilde i signaturen Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nja får vel stikke å pugge dem med alt's. Lykke til med Festergut da Gjør vel sikkert 10mann med alts vi og, som alltid, men den nye wingen er hardere enn videoer etc tilsa. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 lagres ikke patcher i wow mappa lenger? hvis de gjør det, hvor da i tilfelle? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bruker du Windows 7 (gjelder kanskje Vista også, jeg vet ikke), lagres patcher i X:\Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hurra, jeg klarte endelig å finne meg en gruppe til det ukentlige raidquestet. Hadde gitt opp håpet om å finne det i dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Men fortrekker definitivt å DPSe som DK. Det gjør jeg også, foretrekker å være DPS. Jeg den eneste som foretrekker å tanke? O.o Er morsomt med litt ansvar, ikke bare spamme knapper til fingrene blør, men også følge med litt. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Saurfang nede! nå går vi for bosser first kill her! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Naivt å tru at de ikke er nede allerede. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om dere får ned Professor Putricide i dag og blir det vel en world first. Lykke til med det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det å kjøre sisteboss på Forge of Souls med store deler av gruppa på grensen til å være undergearet er det samme som en skikkelig wipefest.. Det verste er at vi kjører den på normal.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trashen er jo megavanskelig, hundene er jo en bitch. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om dere får ned Professor Putricide i dag og blir det vel en world first. Lykke til med det da. What? Er han ikke nede enda? Det var rart. Jeg var sikker på at han ville falle i hvert fall rundt middagstider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg den eneste som foretrekker å tanke? O.o Er morsomt med litt ansvar, ikke bare spamme knapper til fingrene blør, men også følge med litt. Tanker på Paladin-alten min, samt offtanker i ICC10mann på Druiden min, så er ikke det det står på. På Prot-paladinen er det kjempegøy å tanke, men er møkklei av tanking på Druiden (swipe+maul-spam), og DK-tanking er sikkert greit nok med skikkelig gear (30k unbuffed -.- ) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trashen er jo megavanskelig, hundene er jo en bitch.Det er jo ikke vanskelig. Det er bare nytt, noe annet enn AoE, AoE og mer AoE. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva er best i Dungeons og PVP Blood eller Unholy? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trashen er jo megavanskelig, hundene er jo en bitch.Det er jo ikke vanskelig. Det er bare nytt, noe annet enn AoE, AoE og mer AoE. Jau, men når ingen vet hva faen som skjer er det vanskelig, men vi fant ut av det til slutt og da var det lett. Men når ingen vet noenting er det meste vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå