Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Æsj sliter skikkelig med å finne class er det noen DPS meele som er enkelt å lvle? Og da mener jeg sånn i low lvl 10-30Affliction lock når du kommer litt opp i levlene. Bare dotte 5 og 5 mobs rinse repeat. Sist gang jeg sjekket, var ikke Warlock en "melee DPS"-klasse. Feral Druid er skitenkelt å levle når man passerer 20. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Æsj sliter skikkelig med å finne class er det noen DPS meele som er enkelt å lvle? Og da mener jeg sånn i low lvl 10-30Affliction lock når du kommer litt opp i levlene. Bare dotte 5 og 5 mobs rinse repeat. Sist gang jeg sjekket, var ikke Warlock en "melee DPS"-klasse. Feral Druid er skitenkelt å levle når man passerer 20. Haha. Lese skikkelig er ikke greit noen ganger. Druid er fint ja. Paladin også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Paladin er kanskje enkelt, men det er horribelt kjedelig å spille før level 50+. Alt du gjør er å bruke judgement og auto-attack. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tja druid og paladin er kanskje greit men Druid er så dritt før 20 blir litt vanskelig å lvle med han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fordelen med druid er at du kan både tanke, være melee DPS, ranged DPS og healer med samme karakteren. Aldri mer vil du trenge en annen karakter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva heter taunt-talentet til death knight? Jeg hverken husker eller finner det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Death Knights har ikke et taunt talent. Ingen har et taunt Talent. Taunt ability, derimot, er noe annet. Dark Command er Taunten, og Death Grip er "pullen". Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det heter Dark Command. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Taunt ability, derimot, er noe annet. Dark Command er Taunten, og Death Grip er "pullen". Det var selvfølgelig ability jeg mente. Ligger den under blood, frost eller unholy? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fryktelig teit at blizzard har delt opp det som trengs for å tanke slik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva mener du? er jo ingen problemer med at Dark Command ligger under "blood" i spellboka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tar jeg ikke feil er vel Dark Command noe alle DKer har? Uansett hva de er speccet. På samme måte som alle DKer har Raise Dead, selv om de ikke er speccet unholy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Samtlige Death KNights har både Death Grip og Dark Command. Det jeg nevnte var at Dark Command ligger under Blood i spellboka. Du kan tanke som Death Knight både i Blood, Frost og Unholy-spec, noe som er ganske så unikt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva mener du? er jo ingen problemer med at Dark Command ligger under "blood" i spellboka? De har delt opp tanketalenter og abilities over unholy, frost og blood, det er ikke samlet under en slik som hos andre klasser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Joda, men det er fordi alle specs som Death KNight kan være tank. Diverse talents for warriors, paladins og druids er også å finne i andre sider i spellboka. Barkskin, paladin Judgement, og sikkert noen warrior abilities også. Men hvem bryr seg om hvor i spellboka de ligger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har enda ikke kommet over noen Unholy tankebuilds, men så har jeg ikke lett etter de så nøye heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har enda ikke kommet over noen Unholy tankebuilds, men så har jeg ikke lett etter de så nøye heller. Unholy Tanking Build, kopiert direkte fra Elitist Jerks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har enda ikke kommet over noen Unholy tankebuilds, men så har jeg ikke lett etter de så nøye heller. Unholy Tanking Build, kopiert direkte fra Elitist Jerks. Se der ja, jeg sa jeg ikke hadde lett særlig nøye.. Så litt morsomt ut egentlig den builden, hadde vært gøy å prøve som offspec.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har den selv på min DK, og det er rimelig morsomt å tanke. Men fortrekker definitivt å DPSe som DK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå