Slimda Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Emilyspear anyone?! Merk at vi snakker slutten av -vanilla- her. Da kan vi snakke om å ha spilt mye. Dæmn, den hadde jeg glemt. Fra vanilla åpnet i Europa, til Burning Crusade kom, er det 704 dager. Det er 784 etter USA-release. Så, 306 dager played, på 784 dager in total? ca 9.5 timer dagen? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Folk har mye værre enn 460 dager played Var no folk med over 200 etter 1 år Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er forhåpentligvis bedre enn det høres ut som da, går jo an å være afk og få tid /played uansett. F.eks han karen her står så godt som alltid rett utenfor Orgrimmar og har gjort det i minst 8 måneder. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 + de alle andre spill du har spilt, hadde utrolig 8000-9000 hours played før WOW på et annet spill + CS tidene og ikke minst konsole.. er egentlig litt sykt hvor mye tid man har brukt på spill. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ICC25 nede med Pug Gruppe. Morsomt Lenke til kommentar
n4w Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 WUhu. Da fikk man endelig somlet seg til å pugge OS+3 10 man. Gikk ganske greit. Har lagd noen signaturer til guild forumet våres også. Her er tre stk. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 De var da fryktelig store. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Litt mer avlange hadde gjort seg, men de var fine. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) WUhu. Da fikk man endelig somlet seg til å pugge OS+3 10 man. Gikk ganske greit. Har lagd noen signaturer til guild forumet våres også. Her er tre stk. Therani? Ey, vi må knipse bilder av meg snart ! Jeg vil også være kul Endret 6. januar 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 WUhu. Da fikk man endelig somlet seg til å pugge OS+3 10 man. Gikk ganske greit. Har lagd noen signaturer til guild forumet våres også. Her er tre stk. Therani? Ey, vi må knipse bilder av meg snart ! Jeg vil også være kul Arrc antar jeg? Det får vi gjøre. Og grunnen til at de ble så store, var fordi jeg ville vise frem mest mulig av kroppen til charsa dems. Så ikke veldig pent ut når du knapt kunne se charsa i lavere oppløsning. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du får lage en signature request tråd som de gjorde på mmo-champion slik at alle får:p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hater når folk spammer ned sider med de enorme signatur-bildene sine. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bildesigs er en uting som aldri må komme her. Ekstreme eksempler på misbruk finner man gjerne hvis man googler etter noe manga-greier og havner på et forum med 640x480 signaturbilder av tegna jenter med kjempepupper, og må scrolle ei side nedover for hver post. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du får lage en signature request tråd som de gjorde på mmo-champion slik at alle får:p Han har allerede gjort det, på guildforumet vårt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bildesigs er en uting som aldri må komme her. Ekstreme eksempler på misbruk finner man gjerne hvis man googler etter noe manga-greier og havner på et forum med 640x480 signaturbilder av tegna jenter med kjempepupper, og må scrolle ei side nedover for hver post. Det passer heller ikke inn på HW. HW ser mye penere ut uten alt det ekstra greiene som folk kaster i signaturene. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Æsj sliter skikkelig med å finne class er det noen DPS meele som er enkelt å lvle? Og da mener jeg sånn i low lvl 10-30 Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ICC25 nede med Pug Gruppe. Morsomt WUhu. Da fikk man endelig somlet seg til å pugge OS+3 10 man. Gikk ganske greit. Har lagd noen signaturer til guild forumet våres også. Her er tre stk. Er ikke dette old? xD Alle gjør vell dette, eller er bare min server litt over det normale? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det pugges OS+3 på min server også, men det er vel fordi folk vil ha achievment og tittel. Er vel mulighet for at det dropper en mount også om jeg ikke tar feil. Men så kjøres det notorisk mye gammelt content på min server, er ikke noe større problem å få gruppe til level 60 og 70 raids. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) I am riding the failboat. Endret 6. januar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå