Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Speaking of which. Du logget på og alt er borte? Har du nettopp fått kontoen tilbake, eller er det noen kjentfolk som har snuset opp passordet ditt og slettet alt? For ved vanlig "hacking" skifter de nemlig passord.

 

Har aldri delt min account informasjon med noen.

Har aldri logget inn på battle.net.

Har aldri logget inn på wow armory.

Har ikke keylogger på pcen.

Besøker aldri mistenkelige sider.

Laster aldri ned noe uten å scanne det med en fjorten tusen forskjellige programmer

 

osv osv :)

 

 

Hvorfor de ikke skiftet passord har jeg ikke peiling.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri logget på Battle.net? Battle.net ble vel aktivert i november? Får ikke logget på WoW uten det.

 

Med Battle.net-konto, er det umulig å logge seg inn på kontoen min med mindre noen leser av passordet du skriver inn, eller skifter passord via Secret Question/Answer.

 

Og så har jo du også de som gjetter seg frem til passord. Det er jo lett hvis man har passord som "Navnetmitt123"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Aldri logget på Battle.net? Battle.net ble vel aktivert i november? Får ikke logget på WoW uten det.

 

Med Battle.net-konto, er det umulig å logge seg inn på kontoen min med mindre noen leser av passordet du skriver inn, eller skifter passord via Secret Question/Answer.

 

Og så har jo du også de som gjetter seg frem til passord. Det er jo lett hvis man har passord som "Navnetmitt123"

 

Joda sånn sett har jeg logget inn på battle.net. Men har aldri logget inn online, sånnn at jeg kunne ha logget inn på lignende sider som er ment for å lure folk. Har bare logget inn gjennom WoW client.

 

Passordet mitt har ingen logisk forklaring og kan umulig gjettes uten bruk av brute force. Jeg har det heller ikke skrevet ned noen plasser.

 

Edit: Fant ut hvorfor de ikke har skiftet passord. Har fått Core Hound Pup i mailbox - det vil si de har bestilt autenticator til min account.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Da er det ikke så lett å vite hva. Kanskje et lite spionprogram via en nettannonse eller noe slikt.

 

Uansett, så har ikke blizzard gitt ut passordet ditt, eller gjort det enklere å bli "hacket".

 

Jeg har, forresten, enda ikke blitt hacket. :)

*edit*

og jeg har ikke anti-virus på PCen engang.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Laster aldri ned noe uten å scanne det med en fjorten tusen forskjellige programmer

 

 

Kanskje dette kan være grunnen?

 

Nei fordi jeg laster aldri noe ned xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Noen som vet om en addon som gjør det mulig å sette notes på personer i friends list?

 

Du mener bortsett fra den som allerede eksisterer? (Liten firkant til venstre for navnet i friends lista)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Stemmer, så da må du med andre ord ha brukt en authenticator for å logge deg inn også...??

 

Niks logget inn helt vanlig, så må ha vært noen sekunders mellomrom mellom de la den til kontoen og den ble aktivert. Mistet forøvrig pettet i sted så de må ha deaktivert autenticatoren fra kontoen min.

Lenke til kommentar

Går veldig dårlig for meg når det gjelder Auction house gett, noen som har noen bra tips? :p

 

Har skaffet over 600 thorium ores, det samme har vennen min, vi ble enige om å legge ut til eksakt samme pris. (får å ikke undercutte hverandre og ødelegge thorium ore prisen.)

Problemet er, han får solgt ALT, og jeg har ikke solgt en eneste stack!!:p

 

Han advertiser ikke, bare legger det ut på bank characteren sin, det samme gjør jeg.

Ifølge han følger han et hemmelig selger triks, noe som jeg har prøvd å presse ut av ham, men går desverre ikke.

 

What to do, how to sell faster? :roll:

 

EDIT: også et kjapt spørsmål til, driver å lvl'er shaman, har enchanting. Hva bør jeg kombinere enchanting med? tailoring er vel ikke akkurat det beste for en shammy? :p

 

Edit2: 756 thorium bars atm

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
dumt at man må logge med email, de fleste bruker vel samme email på ufattelig mange forums ect, skal ikke mye til for å komme seg inn på ditt email, ect hotmail...

fort gjort, synes dette var rævva av blizzard, må si meg enig der.

Egen mailklient ftw. :D

Hva pokker har egen mailklient med en epostkonto å gjøre? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...