Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hvilke servere er for tiden ansett som å være blant de beste for horde? Har spilt i et par år nå på Darksorrow, men føler at altfor mange har migrert vekk derfra, og at det er sjeldent serveren er mer enn medium full.

Hadde vært trivelig med en forandring, og ikke minst flere spillere å spille med.

Ser at blant annet Argent Dawn skal være relativt stor.

Tar jeg ikke feil er det mest Alliance på Argent Dawn, men husker ikke det i farta.

Okay. Stemmer. Hvilke servere er de største for hordene da? :)

Al'akir skal være en av de største.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor lang tid må man vente før man kan votekicke noen i en random hc? Og er det like korte queues for healers i low lvl som for tanks? Spiller i blackout om det har noe å si.

15 minutter.

Feil. Det er 5 minutter, og evt. 1 minutt ved disconnect.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvor lang tid må man vente før man kan votekicke noen i en random hc? Og er det like korte queues for healers i low lvl som for tanks? Spiller i blackout om det har noe å si.

15 minutter.

Det stemmer nok mer ja, for vi kunne kicke den dårlige tanken vi fikk i en random LFG gruppe etter veldig kort tid.

Lenke til kommentar

15 minutter.

Får heller stå rettet, men jeg fulgte med på Dungeon Cooldown i en gruppe jeg gjorde i går, og kunne ikke vote kicke før den hadde gått ut (det stod eksplisitt at jeg ikke kunne gjøre det enda, og var ikke i combat). Det skal nevnes at jeg ikke var i en heroic, men normal nexus på en alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jewelcrafting lager vel ikke akkurat belt buckles

Noe sier meg at han har blacksmithing på samme char, eventuelt på en alt..

Ihvertfall slik det høres ut for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Spilt WoW siden vanilla og spilt andre MMOs før det igjen i mange mange mange år og aldri blitt hacked. Så logger jeg på i dag og alt er borte... Jeg hater blizzard for at de introduserte battle.net accounts. Jeg tror seriøst de bare hacker accounts selv sånn at de kommer tilbake og kjøper authenticators...

(Jeg er en av de som alltid sier hvis du blir hacked, så er du retarded... Jeg mener det fremdeles fordi jeg er retarded for at jeg ikke drepte de som lagde battle.net account ideen.)

Lenke til kommentar
Tenkte å bytte ut minig med jewelcrafting. Noen tips til hvordan jeg burde levle jewelcrafting? Hvor mye tror dere det vil koste meg? 3-4k skal kunne gå greit, får bare selge ekstra mye belt buckles :p

Det er ikke umulig at det blir betydelig dyrere enn 3-4k..

Lenke til kommentar
Spilt WoW siden vanilla og spilt andre MMOs før det igjen i mange mange mange år og aldri blitt hacked. Så logger jeg på i dag og alt er borte... Jeg hater blizzard for at de introduserte battle.net accounts. Jeg tror seriøst de bare hacker accounts selv sånn at de kommer tilbake og kjøper authenticators...

(Jeg er en av de som alltid sier hvis du blir hacked, så er du retarded... Jeg mener det fremdeles fordi jeg er retarded for at jeg ikke drepte de som lagde battle.net account ideen.)

Tulling. :)

At du selv har gitt folkene tilgang til battle.net-kontoen din er jo ikke Blizzard sin feil?

Du har vel ikke tilfeldigvis prøvd å logge deg inn på en battle.net-side, og fått som svar at det ikke fungerer? For det er en drøss slike sider som er prikk lik Blizzard sine login-sider, men som bare sender passordet ditt rett i postboksa til misbrukere.

Speaking of which. Du logget på og alt er borte? Har du nettopp fått kontoen tilbake, eller er det noen kjentfolk som har snuset opp passordet ditt og slettet alt? For ved vanlig "hacking" skifter de nemlig passord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...