Eifhind Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg skal kjøpe prepaid med Visa Electron, har all informasjonen di ber om til jeg kommer til Card Number (kort nr.) Det står jo ikke noe kort nr på visa kortet mitt. WTF? Endret 2. januar 2010 av Eifhind Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg skal kjøpe prepaid med Visa Electron, har all informasjonen di ber om til jeg kommer til Card Number (kort nr.) Det står jo ikke noe kort nr på visa kortet mitt. WTF? Får å få greie på visanummeret til Visa electron må du vel ta kontakt med banken. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det funker jo ikke å betale med Visa Electron på nettet? trodde det var noe av vitsen med Electron jeg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ring til banken hvis du har Postbanken og DNB(?). Nordea har kortnummer på sine electron kort. Edit: De aller fleste nettbutikker har åpnet opp for bruk av Visa Electron. Endret 2. januar 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva trur dere er morsomst å lvle Mage eller Paladin Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Mage, har lvla begge. Men smakssak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Mage, jeg likte ikke paladin. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Paladin er gøy, Arcane Mage er gøyere(funker ikke på low level.) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kommer ann på. Paladin er ikke gøy før over level 50. Når du får Divine Storm og lignende abilities, flyr du gjennom mobs. Men før det? Autoattack ftw.... Mage derimot, har jo spells hele tiden! Men kan lett bli ensformig. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om du roller paladin kan du alltids smelle på at skjold og tanke noen instancer om du syns det blir for enformig da! Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fantastisk typisk, jeg har brukt nærmere et halvt år på å samle mounts, og i den perioden har jeg gjort Brunnhildar-dailyen nesten hver dag. Fikk endelig min 100de mount i går, i DAG dropper white polar bear... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Åeeh, hvorfor skal det være så vanskelig å finne på nye character-navn >.< Skal flytte en char fra en server til en annen og jeg kan ikke ha to som heter det samme. Sukk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 LFG quote jeg fant på gruildforumet, måtte bare deles: [16:54:36][P] [Diabolica]: pala?[16:54:38][P] [Diabolica]: wtf [16:54:46][P] [Macci-Ravenholdt]: why do you sign as tank when you are dps ???????? [16:55:06][PL] [Hypogozy-Outland]: dont wanna w8 for hours Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hahaha, fantastisk :!: Det slo ham kanskje ikke at det er litt kjipt å ikke ha en tank da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Err, når man snakker om noobs. Gjorde min daily random heroic og fikk med et par huntere som presterte hele 400-500 dps HVER! Skjønner ikke at det er mulig i 75-80 blues/greens. Jeg gjorde jo 2k-3k på magen min i 70-gear. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilke servere er for tiden ansett som å være blant de beste for horde? Har spilt i et par år nå på Darksorrow, men føler at altfor mange har migrert vekk derfra, og at det er sjeldent serveren er mer enn medium full. Hadde vært trivelig med en forandring, og ikke minst flere spillere å spille med. Ser at blant annet Argent Dawn skal være relativt stor. Tar jeg ikke feil er det mest Alliance på Argent Dawn, men husker ikke det i farta. Okay. Stemmer. Hvilke servere er de største for hordene da? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fantastisk typisk, jeg har brukt nærmere et halvt år på å samle mounts, og i den perioden har jeg gjort Brunnhildar-dailyen nesten hver dag. Fikk endelig min 100de mount i går, i DAG dropper white polar bear... ser ikke den as! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kanskje jeg skal ta meg til å farme de siste 10 mountene jeg mangler på acheivement... Jaja. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fant ut at healing i dungeons var gøy så jeg har en Shaman i lvl 33 resto men jeg tenker kanskje litt på å lvle en priest for bedre healing så hva burde jeg gjøre? Shaman resto eller Holy priest (blir skitvanskelig å lvle han til 15....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå