Fakkabakka Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 k satser på frost Men hva er verdt å specce på? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 http://eu.wowarmory.com/talent-calc.xml?ci...130032152231351 Noe i denne duren trorjeg. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilke servere er for tiden ansett som å være blant de beste for horde? Har spilt i et par år nå på Darksorrow, men føler at altfor mange har migrert vekk derfra, og at det er sjeldent serveren er mer enn medium full. Hadde vært trivelig med en forandring, og ikke minst flere spillere å spille med. Ser at blant annet Argent Dawn skal være relativt stor. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Finnes det en addon som viser cooldownen på spellsa sånn at jeg slipper å holde over Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Finnes det en addon som viser cooldownen på spellsa sånn at jeg slipper å holde over Prøv OmniCC Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Questhelper, prøvde å oppdatere den, men hjalp ikke. Må sikkert inn i qhelper config å fikse slik at du kun får opp dine q's sjøl når du er i party. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Finnes det en addon som viser cooldownen på spellsa sånn at jeg slipper å holde over Prøv OmniCC Takk ^^ akkurat det jeg tenkte på Lenke til kommentar
War Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Irriterende den her. høres ut som et FPS-spill når man er i IF. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal bytte race på Magen min nå, den er Human, hva er best? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det jeg har mest lyst til å bytte til, en liten søt jentegnome Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nei nei nei. Male gnome med rosa pigghår og helskjegg med bart. Er det som er noe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det gikk nesten instant, fikk jo bytte navn å Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvilke servere er for tiden ansett som å være blant de beste for horde? Har spilt i et par år nå på Darksorrow, men føler at altfor mange har migrert vekk derfra, og at det er sjeldent serveren er mer enn medium full. Hadde vært trivelig med en forandring, og ikke minst flere spillere å spille med. Ser at blant annet Argent Dawn skal være relativt stor. Tar jeg ikke feil er det mest Alliance på Argent Dawn, men husker ikke det i farta. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 tok noen heroics i går, og i dag. Og jeg må bare spørre - hvordan er det det funker med emblems? Jeg er da ganske sikker på at jeg fikk emblem of triumph i går, mens i dag står det at jeg kan få emblem of frost er liksom litt kjipt å drive å farme emblems(etc) for gear, også får jeg aldri de samme tingene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den første heroicen du gjør for dagen via lfg-tool, gir deg 2x emblem of frost. Resten gir deg 2x emblem of triumph. Er det jeg har mest lyst til å bytte til, en liten søt jentegnome Med rosa musefletter! Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor kan jeg da få tak i emblem of heroism? Lenke til kommentar
Zorum Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da tror jeg du må bytte inn andre emblems Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jepp, du må bytte inn triumph i conquest, conquest i valor, og valor i heroism! Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Men for all del, ikke kjøp heroism gear før du har kjøpt alt du kan for triumf. Er mye bedre gear (ilvl 232 istedenfor 200) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå