Petter Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Anub'Rekhan hos oss for andre uka på rad tror jeg. her også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Vi har hatt Lord Jaraxxus, XT-002 Deconstructor og Patchwerk. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;p Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 det har slutet på Burning Legion, men det var Heavy i BC. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;p For tiden går det på : [somebody Likes Me] in bed. og Harry Potter and [The Frozen Throne (25 Players)] Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;pHar slutta så smått på Frostwhisper nå. Er nesten så jeg savner Dirge spam når jeg ser det though. Det var hvertfall litt morsomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har ikke sett så alt for mye anal jokes etc på Frostwhisper, mer av det på Ravencrest merker jeg meg. Samt andre irriterende greier de spammer. Synes folk som prater til meg under raids etc og starter med "Datasmurf fra forumet?" kan svare på hvem de er, evt. prate mer. Ditto de som bare skriver "Datasmurf?" og ikke noe mer Når jeg svarer "Ja", forventer jeg liksom at det popper opp en, "Ah, kult [nick] fra [forum] her." Er vel normal høflighet, eller er det bare ting jeg innbiller meg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 På denne tiden av døgnet ser jeg mye på TM, folk kjeder seg tydeligvis ;> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;p På Argent Dawn ser en daglig både anal og dirge.. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Holder meg langt unna trade. Hvem er du på AD, forresten? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;pHar slutta så smått på Frostwhisper nå. Er nesten så jeg savner Dirge spam når jeg ser det though. Det var hvertfall litt morsomt. Eneste som er på Frostwhisper ally er pet-sellers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Huh, burde jeg holde meg mer i byer så jeg har tilgang til trade så jeg får med meg all den fantastiske chatten? Eller når jeg tenker meg om, så har jeg kanskje ikke enabla trade chat på char-ene på FW Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er anal jokes på alle realms? inkl RP? ;pHar slutta så smått på Frostwhisper nå. Er nesten så jeg savner Dirge spam når jeg ser det though. Det var hvertfall litt morsomt. Eneste som er på Frostwhisper ally er pet-sellers. Er sant nok. Er vel 8 hordes for hver alliance nå. Vært på Horde på FW siden 2006 da så. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Yeah, faction change gjorde det ikke bra for oss Nesten alle de kule folka ble horde, og vi fikk alle tardsa til horde Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Har ikke merka så mye til analvitser osv selv på Argent Dawn. Men så spiller jeg endel på druiden min for øyeblikket, som er Tank/Healer speccet. Køene til random instances er ikke så lange da, og en ser ikke så mye citychat da Endret 31. desember 2009 av Rincewind Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Patch første uka og Mally 2 uker på rad hos meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er man skrekkelig dårlig hvis man ikke greier å få høyere arena rating enn 1100? Ja Huffameg. RL-vennene mine har vært stuck på 1050~ i to uker nå og lvler for å spille med dem Forresten, er det noen her som driver med twinking på Blackout (19/49) eller 29 på Cruelty? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Holder meg langt unna trade. Hvem er du på AD, forresten? Bendeis Står forsåvidt også i tråden for det her på forumet også. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Elsker den siste patche, warrior min har gått fra ca 1.5k dmg til 3.5k dmg xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå