Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE?

Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på.

Lenke til kommentar
Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE?

Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på.

Nja, de er bedre enn ingenting, men ville mye heller gått for de for emblems.

Du kan alltids bruke stone keepers shard på honor og selge gems da..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nja, de er bedre enn ingenting, men ville mye heller gått for de for emblems.

Du kan alltids bruke stone keepers shard på honor og selge gems da..

Ikke en dum ide å selge gems for de, må sjekke hva markedet for det er på min server.

Så vidt jeg vet er det også noen gems som kan kjøpe direkte for shards.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Etter hva jeg har hørt går den i 0 når man når gold cappen, og begynner å telle nedover.

Jeg hadde minus på 'total gold acquired' og 'gold earned from auctions' en lang stund, men rundt en uke siden ble de positive igjen (ikke samtidig), så på et eller annet punkt så kommer de over til positiv igjen :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde Staff og Shoulders PVP heirloom på magen min inntil nylig pga jeg trengte de andre merkene da, men nå kjøpte jeg ut resten av PVE settet og jeg mener det er bedre siden det er intellect bl.a på de. Men PVP duger de å hvis du trenger merkene på mainen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...