nazrm Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Wealth statistikken ble fjerna fra armory for lenge siden. Ingen kan besøke profilen din for å se hvor mye gull du har tjent etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Wealth statistics pleier å resete seg selv en gang i blant. Har skjedd med meg 2-3 ganger Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan man ikke bytte race på en night elf druid? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 TIl Tauren ja. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) "An error has occurred on this page Look below for details and correct the error before resubmitting. This character does not have any eligible races to change to." EDIT: Det er en lvl 80 night elf druid Endret 29. desember 2009 av Charles Bass Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Siden det bare er Nelf som kan være druid så er ikke det så veldig rart Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Faction change, ikke race change. Finnes ikke gnome druids. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Faen ta, da. Nå er jeg bare dum! Takk! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Rart. Se på den lyse siden. Mange av oss har bare masse minus og merkelige tall under wealth statistikken. Morsomt. Gikk for å sjekke min banker, å han har akkurat samme feil Endret 29. desember 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Grunnen til at den går i minus er fordi man har tjent mer enn gold cappen (som er på 214k et eller annet). Er noe med antall bytes og integer verdier eller noe sånt. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Etter hva jeg har hørt går den i 0 når man når gold cappen, og begynner å telle nedover. Lenke til kommentar
bubbah Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Når man kommer til gold cappen så stopper den å ta imot penger. Du får ikke lov til å plukke opp mer. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Tenkte på statestikkgreia jeg, ikke i selve inventoriet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE? Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 .. og der var ikke juleferien helt bortkastet allikevel Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE?Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på. Nja, de er bedre enn ingenting, men ville mye heller gått for de for emblems. Du kan alltids bruke stone keepers shard på honor og selge gems da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE?Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på. Nja, de er bedre enn ingenting, men ville mye heller gått for de for emblems. Du kan alltids bruke stone keepers shard på honor og selge gems da.. Ikke en dum ide å selge gems for de, må sjekke hva markedet for det er på min server. Så vidt jeg vet er det også noen gems som kan kjøpe direkte for shards. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Etter hva jeg har hørt går den i 0 når man når gold cappen, og begynner å telle nedover. Jeg hadde minus på 'total gold acquired' og 'gold earned from auctions' en lang stund, men rundt en uke siden ble de positive igjen (ikke samtidig), så på et eller annet punkt så kommer de over til positiv igjen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er heirlooms man kjøper i Wintergrasp noe særlig hvis en tenker å levle for det meste i PvE?Har alt for mye stone keepers shards til overs, som jeg ikke aner hva jeg skal bruke på. Jeg hadde Staff og Shoulders PVP heirloom på magen min inntil nylig pga jeg trengte de andre merkene da, men nå kjøpte jeg ut resten av PVE settet og jeg mener det er bedre siden det er intellect bl.a på de. Men PVP duger de å hvis du trenger merkene på mainen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Tenkte på statestikkgreia jeg, ikke i selve inventoriet. Nei, det går ikke nedover. Greia står forklart rundt om på nettet, men du vil ende opp med millioner i minus. Det fortsetter å forrandre seg, men jeg har ikke tenkt så nøye over det, så veit ikke om det går opp eller nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå