Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Kjøp parrots i BB og selge de på felles ah Tjener en virkelig så mye på det? Har jo solgt noen parrots på AH før, men ikke på felles AH. Man kan tjene masseivs om man gjør det på mange forskjellige items/pets ja. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Så, renger med jeg ikke er den eneste med dette problemet.Jeg får ikke ignora flere personer på main charen (fjerna alle men fremdeles det samme) På alten fikk jeg til det og har akkurat de samme addonsene der som på mainen, tilogmed prøvd og disable alle på main char men funker enda ikke. Er en feil, har sankket med GM. Han sa jeg ksulle rapportere personen for spam, så skulle han enten bli ignored elerl så skulle det funke, har ikke testet enda. Lenke til kommentar
thking Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Dinga nettop 70! Og skulle liksom gå i heroic kø. Men det står at jeg ikkje har item requierd? Hva er det jeg mangler og hvor kan jeg få det? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Edit: Level 70 sier du? Da må du ha nøkkelen som du får kjøpt ved å være honored med diverse TBC-factions. Men er det noen som kjører level 70 heroics nå lenger? Vil nok være uendelig mye lettere å finne gruppe til Nexus eller UK Endret 28. desember 2009 av KAS Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Alle level 70 heroics krever nøkler for at man kan gå dem. Man trenger honored (tidligere revered) reputation med dem som "eier" instancen for å kunne kjøpe nøkkelen. Lenke til kommentar
thking Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 ok takk for raskt svar, tankte og kjøre sunnwell plateau, for og prøve lykken:D Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Sunnwell Plateau er vel en raid instance, er det ikke? Men tviler veldig sterkt på at du finner en raid group til den.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Er det en grunn for at min DK ikke får gjort "Find Metzen the Reindeer"? Det skjer ingenting når jeg klikker på han.. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Prøv å abandon og plukk den opp på nytt? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Er det en grunn for at min DK ikke får gjort "Find Metzen the Reindeer"? Det skjer ingenting når jeg klikker på han.. Tatt quest itemene ut av baggen du får av quest fyren? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 mhm, det var rart.. Send en ticket til en GM så fikser han det sikkert for deg! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke veldig viktig, men synes det var litt rart har vert sånn hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke veldig viktig, men synes det var litt rart har vert sånn hele tiden Har lagt merke til noe lignende, men da på under "Most expensive auction sold", hos meg står den på 305g, men burde være på ca. 2300g.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Joda har samme greia Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg oppdaterte min kun for 1 uke siden, med en enkel restart av spillet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 men har stått sånn siden gud veit nårr. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Var vel noe snakk om at noen av gold achievementene skulle fjernes. Slik at folk ikke kan sjekke deg opp på armory og se hvor mye gold du pleier å sitte på. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Det hadde nok ikke vært så dumt nei.. Eller hvertfall fjerne det fra armory. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Var vel noe snakk om at noen av gold achievementene skulle fjernes.Slik at folk ikke kan sjekke deg opp på armory og se hvor mye gold du pleier å sitte på. For å slippe hacking? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå