BigJackW Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Match-Making-Rating Endret 27. desember 2009 av BigJackW Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Åja, ja, det blir reseted ved nye seasons Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Matchmaking rating. Er lov å google. FAQ om det. *edit: Litt sen der. Endret 27. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Åja, ja, det blir reseted ved nye seasons Blir strengt tatt ikke resatt Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Matchmaking rating. Er lov å google. FAQ om det. *edit: Litt sen der. Gjorde det, men var himla mye annet som hadde den forkortelsen.. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvaaa med å google "mmr wow" i stedet? :o Lenke til kommentar
Semic Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjapt spm. Hva het den AddOnen som gjorde at du kunne ignore alle players på lvl 1 etc? Blitt så lei av goldsellers nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Bruker SpamMeNot for trade chat gold spammers. Bruker og WIM og sitt filter for å blokkere alle under en hvis level. Resultatet: Har ikke sett snurten av en goldseller på lenge. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Tjent 4100g på å selge vendor items på AH de siste to dagene nå (90% pets). Endret 27. desember 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
akak Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvilke items? er pengelens >< Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp parrots i BB og selge de på felles ah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjøp parrots i BB og selge de på felles ah Tjener en virkelig så mye på det? Har jo solgt noen parrots på AH før, men ikke på felles AH. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tjener ikke veldig mye på det, men er litt latterlig at folk faktisk betaler 15g for de. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som spiller feral cat dps, som kan anbefale en addon som viser debuffs. Så jeg kan se når jeg må refreshe rip, osv? Bruker en addon til roguen min, men den funker ikke på druiden min så, derfor spør jeg her. Spurte i druid tråden, men der var det ikke mye svar å få. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Feral by Night viser deg hva du burde trykke til en hver tid - så blir jo litt mer enn bare en dot-tracker. Personlig gikk jeg opp over tusen DPS med addonen, enn uten. Ikke det at jeg har supermasse feral-erfaring - levla som boomkin, og har bare raida som boomkin og tree of lol. Endret 27. desember 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Feral by Night viser deg hva du burde trykke til en hver tid - så blir jo litt mer enn bare en dot-tracker. Personlig gikk jeg opp over tusen DPS med addonen, enn uten. Ikke det at jeg har supermasse feral-erfaring - levla som boomkin, og har bare raida som boomkin og tree of lol. Siste update var for 4 måneder siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som spiller feral cat dps, som kan anbefale en addon som viser debuffs. Så jeg kan se når jeg må refreshe rip, osv? Bruker en addon til roguen min, men den funker ikke på druiden min så, derfor spør jeg her. Spurte i druid tråden, men der var det ikke mye svar å få. Tja, jeg bruker ClassTimer(s), den fungerer jo greit til det der, ser hvilke som er oppe og hvor lang tid det er før de går ut. Funker helt fint. Lenke til kommentar
bubbah Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Feral by Night kan hjelpe deg med det i hvertfall. Du kan bare deaktivere de modulene du ikke trenger. Eneste minuset er at det er ikke en veldig 'pen' addon. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Feral by Night viser deg hva du burde trykke til en hver tid - så blir jo litt mer enn bare en dot-tracker. Personlig gikk jeg opp over tusen DPS med addonen, enn uten. Ikke det at jeg har supermasse feral-erfaring - levla som boomkin, og har bare raida som boomkin og tree of lol. Siste update var for 4 måneder siden. Den virker fremdeles. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Så, renger med jeg ikke er den eneste med dette problemet. Jeg får ikke ignora flere personer på main charen (fjerna alle men fremdeles det samme) På alten fikk jeg til det og har akkurat de samme addonsene der som på mainen, tilogmed prøvd og disable alle på main char men funker enda ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå