Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hunter er den eneste klassen med Autoshot, så det vil ikke fungere på Rogue. Du må sette Shoot i actionbaren din å klikke knappen. Ante meg, det er så tungvindt Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jo, jo, for de som kan vente så. Jeg tenkte egentlig mer på vaktene enn på spillere. Rommet til Thrall er jo fullt av vakter, resse, skyte, corpserun x4 Samme gjelder Sylvanas, men der er det heldigvis enklere å resse. Du blir ikke angrepet med en gang av sinte vakter Bare et jævlig kjedelig corpserun Thrall er vanskelig siden du også må skyte Vol'Jin og det skjer ikke på et forsøk. Brukte 4 ganger på å få begge 2. Sylvanas tok jeg med engang jeg kom inn, samme med tauren duden. Bommet på Belfen(satan å irriterende det var) men tok han på andre forsøk. Syntes ikke det var så vanskelig, måtte bare ha litt Corpserun tålmodighet Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Endelig! Det kostet meg 800g, men til slutt var nisseluen på plass. Merrymaker neste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Endelig! Det kostet meg 800g, men til slutt var nisseluen på plass. Merrymaker neste 800g for nisseluen!? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 800g for nisseluen!? 800g for en boost i Nexus, hvor jeg fikk nisseluen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 800g for nisseluen!? 800g for en boost i Nexus, hvor jeg fikk nisseluen 800g for en bost i Nexus!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En som har for mye penger/kjøper penger her, eller? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 800g til overs er da ikke så mye. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) I en tid hvor "alle" gjør Nexus burde det ikke være nødvendig å betale for boost... Endret 26. desember 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Uansett, 800g for en boost virka i overkant mye, er ikke akkurat slik at Nexus er vanskelig for en greit geara 80 heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vi får se. Jeg tror fortsatt på en til content patch. Tro meg, Blizzard kommer ikke med flere contentpatcher. Det kommer så mye info om Cataclysm at det neste steget vil være å patche WoW for å klargjøre det til Cataclysm og frigjøre de siste vingene av ICC. Sett at siste vingen av ICC kommer omkring mars, og Cataclysm kommer en eller annen gang iløpet av 2010, mest sannsynlig på høsten så er det liten sannsynlighet for at det kommer en ny contentpatch. Virker som Blizzard har puttet mesteparten av ressursene sine nå over på Cataclysm mens det sitter en liten gruppe med bugsfixes og sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Mulig det er jeg som er komplett retard, men hvordan bruker en rifla en har fått i presang, tenker å ta BB king. Men har enda ikke skjønt hvordan en skal bruke den. Når jeg targeter feks. Magni og høyreklikker rifla får jeg bare "invalid target" Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Trykk på Thrall, Vol'Jin etc etc. Trykk på Rifla(1gang, viktig(!)) ogs ats på at du treffer. Rifla har ikke infinite range, verken for langt eller for nærme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Trykk på Thrall, Vol'Jin etc etc. Trykk på Rifla(1gang, viktig(!)) ogs ats på at du treffer. Rifla har ikke infinite range, verken for langt eller for nærme. Meningen at det skal komme "invalid target" når en ikke treffer? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei. Trykk på targeted dit, vær i range(ikke for langt, ikke for nærme) trykk 1 gang/trykker du 2 fucker du det opp) og sats på at du treffer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nei. Trykk på targeted dit, vær i range(ikke for langt, ikke for nærme) trykk 1 gang/trykker du 2 fucker du det opp) og sats på at du treffer. Er nettopp det jeg gjør, jeg trykker på targetet en gang, og så trykker jeg en gang på rifla. Har prøvd flere forskjellige avstander. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du er sikker på at du ar riktig target da? Var 1 gang jeg kom borti 1 av de tusen vaktene inne hos Thrall. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 En som har for mye penger/kjøper penger her, eller? Har verken mye penger eller har kjøpt gull, men brukte mitt siste gull på dette. Han som boostet meg ga uttrykk for at 800g var en meget rettferdig pris for Nexus, og at han ville ha store vanskeligheter med den - i ettertid ser jeg jo at jeg har blitt en smule lurt. Men jeg fikk achievmenten, og det er jo det viktigste Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Du er rundlurt, og jævlig hardt også, trenger ikke å diskutere det engang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nope. Nexus er vel den letteste instansen av alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå