Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, jo, for de som kan vente så. Jeg tenkte egentlig mer på vaktene enn på spillere. :p

Rommet til Thrall er jo fullt av vakter, resse, skyte, corpserun x4 :p

 

Samme gjelder Sylvanas, men der er det heldigvis enklere å resse. Du blir ikke angrepet med en gang av sinte vakter :p

Bare et jævlig kjedelig corpserun :p

Thrall er vanskelig siden du også må skyte Vol'Jin og det skjer ikke på et forsøk. Brukte 4 ganger på å få begge 2. Sylvanas tok jeg med engang jeg kom inn, samme med tauren duden. Bommet på Belfen(satan å irriterende det var) men tok han på andre forsøk. Syntes ikke det var så vanskelig, måtte bare ha litt Corpserun tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Vi får se. Jeg tror fortsatt på en til content patch. :)

Tro meg, Blizzard kommer ikke med flere contentpatcher. Det kommer så mye info om Cataclysm at det neste steget vil være å patche WoW for å klargjøre det til Cataclysm og frigjøre de siste vingene av ICC. Sett at siste vingen av ICC kommer omkring mars, og Cataclysm kommer en eller annen gang iløpet av 2010, mest sannsynlig på høsten så er det liten sannsynlighet for at det kommer en ny contentpatch. Virker som Blizzard har puttet mesteparten av ressursene sine nå over på Cataclysm mens det sitter en liten gruppe med bugsfixes og sånt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mulig det er jeg som er komplett retard, men hvordan bruker en rifla en har fått i presang, tenker å ta BB king. Men har enda ikke skjønt hvordan en skal bruke den. Når jeg targeter feks. Magni og høyreklikker rifla får jeg bare "invalid target"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Trykk på Thrall, Vol'Jin etc etc. Trykk på Rifla(1gang, viktig(!)) ogs ats på at du treffer. Rifla har ikke infinite range, verken for langt eller for nærme.

 

Meningen at det skal komme "invalid target" når en ikke treffer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei. Trykk på targeted dit, vær i range(ikke for langt, ikke for nærme) trykk 1 gang/trykker du 2 fucker du det opp) og sats på at du treffer.

 

Er nettopp det jeg gjør, jeg trykker på targetet en gang, og så trykker jeg en gang på rifla. Har prøvd flere forskjellige avstander.

Lenke til kommentar
En som har for mye penger/kjøper penger her, eller?

 

Har verken mye penger eller har kjøpt gull, men brukte mitt siste gull på dette. Han som boostet meg ga uttrykk for at 800g var en meget rettferdig pris for Nexus, og at han ville ha store vanskeligheter med den - i ettertid ser jeg jo at jeg har blitt en smule lurt. Men jeg fikk achievmenten, og det er jo det viktigste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...