Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

weee, der flyttet jeg fra BB til Grim Batol. Guess what, like mye lag og kø der. Takk BLizzard.

6139442[/snapback]

Har hørt at omtrent alle fra BB flytta dit. Jeg flytta min char fra BL dit også sammen med mange andre. BL var den første serveren som ble åpnet for flytting til GB. Fikk dere ikke informasjon om det på BB?

Spiller ikke på den charen mer nå med 400+ kø gidder jeg ikke sitte å vente for å få spilt. Men det med lag har jeg ikke opplevd. Hadde kun som høyest 120ms mot stabile 600 - 1500ms på BL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
weee, der flyttet jeg fra BB til Grim Batol. Guess what, like mye lag og kø der. Takk BLizzard.

6139442[/snapback]

Har hørt at omtrent alle fra BB flytta dit. Jeg flytta min char fra BL dit også sammen med mange andre. BL var den første serveren som ble åpnet for flytting til GB. Fikk dere ikke informasjon om det på BB?

Spiller ikke på den charen mer nå med 400+ kø gidder jeg ikke sitte å vente for å få spilt. Men det med lag har jeg ikke opplevd. Hadde kun som høyest 120ms mot stabile 600 - 1500ms på BL.

6152511[/snapback]

Joda, men jeg trodde liksom at GB skulle være en forbedring iforhold til BB. Noe det definitivt ikke var, I tillegg er det om mulig enda flere som ganker meg på denne serveren når jeg hopper rundt med locken min.

Lenke til kommentar

6139442[/snapback]

6152511[/snapback]

Joda, men jeg trodde liksom at GB skulle være en forbedring iforhold til BB. Noe det definitivt ikke var, I tillegg er det om mulig enda flere som ganker meg på denne serveren når jeg hopper rundt med locken min.

6152873[/snapback]

Mulig GB *er* en forbedring, men "alle" har kanskje flyttet over dit + nye spillere som rerollet/ny konto...? >_<

En jeg kjenner der hadde 950 i kø på fredag når han skulle inn...

Lenke til kommentar

*glad jeg spiller på magtheridon jeg* aldri opplevd en eneste påloggingskø.. Det gjelder å ikke bare å følge strømmen hele tiden. når en server bilr utnevnt som uoffisiell nasjonal server for X land sier det seg selv at det blir kaos :p

ungikk den bevisst p.g.a. det.

Lenke til kommentar
*glad jeg spiller på magtheridon jeg* aldri opplevd en eneste påloggingskø.. Det gjelder å ikke bare å følge strømmen hele tiden. når en server bilr utnevnt som uoffisiell nasjonal server for X land sier det seg selv at det blir kaos :p

ungikk den bevisst p.g.a. det.

6153027[/snapback]

Samme, gikk til Arathor der det er maks 70 i kø på en _skikkelig_ travel søndagskveld :p Slipper også altfor mange fra et land.

Spiller mest på boulderfist nå da, ingen kø der heller :)

Lenke til kommentar

6139442[/snapback]

6152511[/snapback]

6152873[/snapback]

Mulig GB *er* en forbedring, men "alle" har kanskje flyttet over dit + nye spillere som rerollet/ny konto...? >_<

En jeg kjenner der hadde 950 i kø på fredag når han skulle inn...

6152891[/snapback]

Det var en helt klar forbedring sammenliknet med BL.

Blizzard har bare gjort for lite med informasjon til de på BB når de fikk åpnet for flytting til GB.

Det flyttet 6 store guilds fra BL dit sammen med mange solo players.

Vi begynte å få kø allerede før BB folk flyttet over.Så at det snart blir åpnet for flytting fra GB til Tarren Mill en helt ny server, slikt skulle jo vært helt unødvendig om Blizzard hadde informert litt bedre om status på antall spillere som var på GB fra før av. :thumbdown:

Så vidt jeg vet sperret Blizzard for char generation på GB mens flyttingen pågikk, så stort sett alle spillerne der er bra BL og BB.

Ganking vil du aldri bli kvitt når du spiller på pvp realm.

Lenke til kommentar

Hørt snakk om at man skal kunne overføre char fra en konto til en annen, true?

Savner magen min :(

Edit: Det skulle komme i den nye patchen, kansje en liten detalj som er lur og ta med^^

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Det var en helt klar forbedring sammenliknet med BL.

Blizzard har bare gjort for lite med informasjon til de på BB når de fikk åpnet for flytting til GB.

Det flyttet 6 store guilds fra BL dit sammen med mange solo players.

Vi begynte å få kø allerede før BB folk flyttet over.Så at det snart blir åpnet for flytting fra GB til Tarren Mill en helt ny server, slikt skulle jo vært helt unødvendig om Blizzard hadde informert litt bedre om status på antall spillere som var på GB fra før av. :thumbdown:

Så vidt jeg vet sperret Blizzard for char generation på GB mens flyttingen pågikk, så stort sett alle spillerne der er bra BL og BB.

Ganking vil du aldri bli kvitt når du spiller på pvp realm.

6153181[/snapback]

Jeg trodde Grim Batol var low populated, så når jeg skulle sjekke pop sto jo den på high før transfer startet. Fikk litt sjokk da ja. Gankere skulle vært kjeppjaget tilbake til AB å la meg powerlevle i fred.

Lenke til kommentar

Hva skjer?:

Jeg gir alle matsene til en kis som skal lage et high lvl våpen/gear. (jeg skal seff ha våpenet etter han har laget det.)

Hva skjer hvis personen stikker av med matsene og ikke gir dem tilbake?

Er jeg fucked da?

Endret av TheWiz
Lenke til kommentar

6139442[/snapback]

6152511[/snapback]

6152873[/snapback]

Slutt å whine plx.

GB VIL bli bra. Nå når de har stengt migration vil køen forsvinne. For å si det sånn. Det er bedre med 2-300 stk i kø og INGEN lagg med 30MS en 0 i kø og crappy lagg slik at MC/BWL ikke går i det hele tatt.

Køen kommer til å gi seg.

Lenke til kommentar
Slutt å whine plx.

GB VIL bli bra. Nå når de har stengt migration vil køen forsvinne. For å si det sånn. Det er bedre med 2-300 stk i kø og INGEN lagg med 30MS en 0 i kø og crappy lagg slik at MC/BWL ikke går i det hele tatt.

Køen kommer til å gi seg.

6157108[/snapback]

Hvorfor VIL det bli bra? Å hvordan skal køen forsvinne når de har fått alle inn, Blizzard er ikke trollmenn. Å NEI det er ikke bedre med 200-300 i kø siden det er like my lag på GB som det var på BB. Ikke alle har så god tid til og spille, når jeg spiller blir det knapt en halvtime om gangen så liker å slippe kø.

Ja jeg vet jeg kunne rerollet på en annen server men ventet liksom på migration siden jeg trodde det skulle bli bedre. Å vil bli min fjerde reroll så har ikke så veldig lyst.

Det har forresten blitt bedre de siste dagene, men jeg har også spilt på litt ukurante tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...