Ajaco Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der var BB King i boks Gratulerer Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Unholy DK gir deg en ekstra disease (større modifiers) samt en egen pet som kan ofres for liv. å ofre pet har man som blood også btw. Endret 26. desember 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Men så har de bekreftet hvordan skjemaet ser ut for ICC da og eneste grunnen til at det tar så lang tid med første unlock er enkelt å greit på grunn av ferie. Hele ICC er åpent til mars. Tipper alle HMs er ferdig til begynnelsen av April senest. Sitter på 3G av alle ting akkurat nå så jeg gidder ikke lete fram kilde, men det er nå der ute et sted. Jeg bare tok utgangspunkt i tempoet ICC blir åpnet i nå jeg, hehe, men om du har kilde så skal jeg ikke si imot. Dog, ICC frem til mars er ikke akkurat kort heller det. Og med hardmodes og achievments (tror jeg, har ikke lest) så tar del vel litt tid. Så man har nok av tid før Cataclysm uansett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der var BB King i boks Den var pain Var verst å få Thrall syntes jeg. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Er vel bare å gjøre det på denne tiden av døgnet det? Kanskje jeg skulle gjort det selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jo, jo, for de som kan vente så. Jeg tenkte egentlig mer på vaktene enn på spillere. Rommet til Thrall er jo fullt av vakter, resse, skyte, corpserun x4 Samme gjelder Sylvanas, men der er det heldigvis enklere å resse. Du blir ikke angrepet med en gang av sinte vakter Bare et jævlig kjedelig corpserun Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hmm, joda, vaktene kan være et slit. Droppa hvertfall BB for i natt(Eller morgen om du vil), får se en annen gang. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det kommer nok en patch instance til etter Icc, før expantion pack Nei, Blizzard har bekreftet at 3.3 er den siste contentpatchen. Det eneste som vil komme ut før Cataclysm er patcher som gjør spillet klart til Cataclysm. Poenget er jo bare at dersom de låser opp nye vinger i ICC i samme tempo som de gjør nå får vi jo ikke se The Lich King før i april, og når den unlockes så kan man jo begynne med hardmodes. Så dette er nok den siste contentpatchen for Cataclysm som kommer i 2010. Vi får se. Jeg tror fortsatt på en til content patch. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvor finner jeg Brother Keltan on the Horde Airship in Icecrown? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 On the Horde Airship in Icecrown? Er et flygende skip som flyr rundt i icecrown: http://www.wowhead.com/?npc=31261#starts Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Oppe i lufta i icecrown http://thottbot.com/c31261 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 D0h, nei er det sant? Jeg finner det ikke, derfor jeg spør.. Finnes det en addon så man ser cords? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det flyr i den sirkelen du kan se på mapet jeg linka, og det kommer opp på mapet ditt når du er i icecrown... Skal ikke være vanskelig å finne Lenke til kommentar
Snor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 D0h, nei er det sant? Jeg finner det ikke, derfor jeg spør.. Finnes det en addon så man ser cords? Han patruljerer rundt på skipet, mellom første og andre dekk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fant det. Var kos der, fikk selskap av allies. Gikk som det måtte gå det Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hm, hva er en god pris for en rask boost i Nexus? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gratis. Trykk I, velg Specific Dungeon. Velg Nexus (normal eller HC). Velg DPS. Gogo! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvordan kan jeg få det sånn at når jeg høyreklikker etter å ha merket en mob at jeg skyter med pil og bue? Dårlig setning.. Det som skjer nå når jeg høyreklikker er at jeg tar opp daggeren bare.. På hunteren så kommer bua opp på høyreklikk... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hunter er den eneste klassen med Autoshot, så det vil ikke fungere på Rogue. Du må sette Shoot i actionbaren din å klikke knappen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 tid for å starte på wow.. Noen som har en god hordeserver? Ikke kazzak, da jeg syns det er lagg og delay 24/7.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå