Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Men så har de bekreftet hvordan skjemaet ser ut for ICC da og eneste grunnen til at det tar så lang tid med første unlock er enkelt å greit på grunn av ferie. Hele ICC er åpent til mars. Tipper alle HMs er ferdig til begynnelsen av April senest. Sitter på 3G av alle ting akkurat nå så jeg gidder ikke lete fram kilde, men det er nå der ute et sted.

Jeg bare tok utgangspunkt i tempoet ICC blir åpnet i nå jeg, hehe, men om du har kilde så skal jeg ikke si imot. Dog, ICC frem til mars er ikke akkurat kort heller det. Og med hardmodes og achievments (tror jeg, har ikke lest) så tar del vel litt tid. Så man har nok av tid før Cataclysm uansett :p

Lenke til kommentar
Det kommer nok en patch instance til etter Icc, før expantion pack :)

Nei, Blizzard har bekreftet at 3.3 er den siste contentpatchen. Det eneste som vil komme ut før Cataclysm er patcher som gjør spillet klart til Cataclysm. Poenget er jo bare at dersom de låser opp nye vinger i ICC i samme tempo som de gjør nå får vi jo ikke se The Lich King før i april, og når den unlockes så kan man jo begynne med hardmodes. Så dette er nok den siste contentpatchen for Cataclysm som kommer i 2010. :)

Vi får se. Jeg tror fortsatt på en til content patch. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...