Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana.

 

Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk.

Lenke til kommentar
Håper de køddet bare, om det er bare ICC som er igjen så, lite content spør du meg.

 

Nå er det liksom bare ICC10/25 som lønnes, ToC10/25 gear er blitt som ICC 5man gear.

 

De sa det før WotLK kom ut, og de holder fortsatt ved det. Jeg tviler veldig sterkt på at det kommer fler raids etter ICC i denne expansion.

Lenke til kommentar
Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana.

 

Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk.

Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana.

 

Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk.

Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig.

 

Jeg har samme erfaring, har riktignok ikke gjort like mange heroics, men av de jeg har gjort har vel ca. 2-3 stykker vært så dårlige at gruppen har blitt disbanded.

Lenke til kommentar
Det kommer nok en patch instance til etter Icc, før expantion pack :)

Nei, Blizzard har bekreftet at 3.3 er den siste contentpatchen. Det eneste som vil komme ut før Cataclysm er patcher som gjør spillet klart til Cataclysm. Poenget er jo bare at dersom de låser opp nye vinger i ICC i samme tempo som de gjør nå får vi jo ikke se The Lich King før i april, og når den unlockes så kan man jo begynne med hardmodes. Så dette er nok den siste contentpatchen for Cataclysm som kommer i 2010. :)

Men så har de bekreftet hvordan skjemaet ser ut for ICC da og eneste grunnen til at det tar så lang tid med første unlock er enkelt å greit på grunn av ferie. Hele ICC er åpent til mars. Tipper alle HMs er ferdig til begynnelsen av April senest. Sitter på 3G av alle ting akkurat nå så jeg gidder ikke lete fram kilde, men det er nå der ute et sted.
Lenke til kommentar
Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana.

 

Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk.

Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig.

 

Har vært i en god del grupper ja men har dessverre opplevet et par råttene egg, f.eks druide tanken som ikke ville LoS tanke i HoR og heller bruke CC, det til tross for at man kun hadde en mage til å CCe og de er veldig dårlig (veldig veldig dårlig) mot undead mobs.

 

Men naturligvis, og mange helt greie grupper. Er bare det at man har en tendens å huske de ekstremt dårlige gruppene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...