nagina Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Håper de køddet bare, om det er bare ICC som er igjen så, lite content spør du meg. Nå er det liksom bare ICC10/25 som lønnes, ToC10/25 gear er blitt som ICC 5man gear. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ToC10 heroic og begge 25-man ToCene gir fortsatt bedre gear enn ICC5. Er helt klart fortsatt verdt å cleare ToC25 hver uke - finfin plass å geare opp nye raidere og alts. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana. Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tanket HoR heroic igår med 521 defence, hadde glemt å bytte hjelm men merket ikke noe spesielt mye at jeg hadde lav defence, kanskje fordi jeg har onyxia25 sword som gir 120 extra defence i x antall sek, Oo? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Håper de køddet bare, om det er bare ICC som er igjen så, lite content spør du meg. Nå er det liksom bare ICC10/25 som lønnes, ToC10/25 gear er blitt som ICC 5man gear. De sa det før WotLK kom ut, og de holder fortsatt ved det. Jeg tviler veldig sterkt på at det kommer fler raids etter ICC i denne expansion. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvilket spec er best for DK i lvling? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Blood eller Unholy, tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana. Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk. Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana. Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk. Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig. Jeg har samme erfaring, har riktignok ikke gjort like mange heroics, men av de jeg har gjort har vel ca. 2-3 stykker vært så dårlige at gruppen har blitt disbanded. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det kommer nok en patch instance til etter Icc, før expantion pack Nei, Blizzard har bekreftet at 3.3 er den siste contentpatchen. Det eneste som vil komme ut før Cataclysm er patcher som gjør spillet klart til Cataclysm. Poenget er jo bare at dersom de låser opp nye vinger i ICC i samme tempo som de gjør nå får vi jo ikke se The Lich King før i april, og når den unlockes så kan man jo begynne med hardmodes. Så dette er nok den siste contentpatchen for Cataclysm som kommer i 2010. Men så har de bekreftet hvordan skjemaet ser ut for ICC da og eneste grunnen til at det tar så lang tid med første unlock er enkelt å greit på grunn av ferie. Hele ICC er åpent til mars. Tipper alle HMs er ferdig til begynnelsen av April senest. Sitter på 3G av alle ting akkurat nå så jeg gidder ikke lete fram kilde, men det er nå der ute et sted. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk støvelen ut av Halls of Reflection Hc i dag fordi jeg ikke hadde nok HP for den instansen. Dette etter 2 whipes. Har 35k Hp med egen buff, samt 110% avoidance konstant. Healeren derimot hadde 18k mana. Dungeon finding mulighetene er knall de, men enkelte grupper er bare helt komplett idiotisk. Alltid en mulighet for å falle i en kjip gruppe. Har selv gjort nærmere 200 heroics siden patchen kom ut med min mage, og har bare opplevd 2-3 dårlige grupper. Så jeg har vel kanskje bare vært heldig. Har vært i en god del grupper ja men har dessverre opplevet et par råttene egg, f.eks druide tanken som ikke ville LoS tanke i HoR og heller bruke CC, det til tross for at man kun hadde en mage til å CCe og de er veldig dårlig (veldig veldig dårlig) mot undead mobs. Men naturligvis, og mange helt greie grupper. Er bare det at man har en tendens å huske de ekstremt dårlige gruppene Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ahh vant trophy på toc25 men leaderen ninja den men tok kontakt med guild leaderen til fyrn, etter lang prat så kom han å traded meg trophy Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ahh vant trophy på toc25 men leaderen ninja den men tok kontakt med guild leaderen til fyrn, etter lang prat så kom han å traded meg trophy Haha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eneste dårlige puggen jeg har kommet over, var følgende. Paladin Tank. Manglet weaponskill. (100 av 400) Warlock. Rundt 1-1.5k DPS. Death Knight DPS. under 1k DPS, PvP-gear. Hunter. Spellpower-gear. Og så meg da, disc priest. Tok to bosser og stakk. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fins det noen videoer/machinima etc som forteller hele warcraft/wow historien? Gidder ikke lese Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvilket spec er best for DK i lvling? Jeg kjørte bloodspec, hadde ingen problem med å levle, døde nesten aldri. Gode crits(death strike ftw!), blir heala av diverse angrep osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Unholy DK gir deg en ekstra disease (større modifiers) samt en egen pet som kan ofres for liv. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvilket spec er best for DK i lvling? Gogo Unholy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde unholy en god stund når jeg levlet min DK, var egentlig utrolig skøy. Hvordan er unholy når en er level 80, sammenlignet med blood? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Der var BB King i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå