Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg eller gjør hunter noe helt sykt mye dmg i PVP?

Har en hunter selv som har hatt beste PVP gear i 2 siste season og syntes jeg gjorde uhorvelig mye damage for utrolig lite arbeid.

De gjør noe latterlig med damage, hvorfor tror du vi vil ha deg på hunteren i 3v3?

i 2s må jeg gå for hunters uansett hva de er teama med, får de stått i fred er jeg død, enkelt og greit :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg vurderer å starte på wow igjen, og lurer på om jeg skal vente til cataclysm. Da får jeg jo en heeelt ny verden å levle og utforske?

Eller vil det være mye av det samme, med bare annet landskap, og litt modifiserte quest?

 

Noen som veit om cataclysm kommer ut sånn før 2011, eller er det leenge til?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

According to Blizzard, Grim Batol will be a new instance hub in the upcoming Cataclysm expansion. The hub, which resides in the Twilight Highlands northeast of the Wetlands, will contain one 5-man dungeon encounter as well as a raid featuring Deathwing himself, the main antagonist of the expansion.

 

tydeligvis ;P

 

ja, var visst det samme med Uldum =p

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Det kommer nok en patch instance til etter Icc, før expantion pack :)

Nei, Blizzard har bekreftet at 3.3 er den siste contentpatchen. Det eneste som vil komme ut før Cataclysm er patcher som gjør spillet klart til Cataclysm. Poenget er jo bare at dersom de låser opp nye vinger i ICC i samme tempo som de gjør nå får vi jo ikke se The Lich King før i april, og når den unlockes så kan man jo begynne med hardmodes. Så dette er nok den siste contentpatchen for Cataclysm som kommer i 2010. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...