El Fantasma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hello, fikk en lvl 60 hunter for noen dager siden. men har problemere med å få den transferet til serveren og main accen min, står jeg får payment rejected. Noen som vet hva jeg skal gjøre? "Fikk" en 60 hunter? Som i at du prøver å transfere den fra en annen konto til din konto? Visst ja, det går ikke. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis du "fikk" den fra en kompis, så går nok ikke det du. Det må være like navn på kontoene. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvis du "fikk" den fra en kompis, så går nok ikke det du. Det må være like navn på kontoene. ...like etternavn. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det skal visst gå om de er merga i samme battle.net account. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Så kan funke om han fikk den fra broren eller kona eller hvemsomhelst i familien da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvor lang tid tar det å overføre en char fra en realm til en annen? En kamerat skal flytte over mainen til samme server som jeg spiller på, og jeg lurer på om jeg får spilt med han i dag. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sist jeg gjorde det tok det rundt 1 time. Begynner å bli en stund siden, men nekter å tro at det kan ha endret seg så drastisk i negativ retning at det kan ta noe lengre tid nå. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Enten så tar det kun noen få minutter, eller så tar det et par timers tid. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg gjorde faction change dagen det kom ut og det tok mindre enn en time. Tviler på at det skal ta så lang tid nå som det er mindre busy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Han er over nå, så tok vel en drøy time fra han betalte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg hadde aldri trodd det var mulig å wipe på den første waven med trash på Violet hold.. Spesielt ikke når gruppen var så bra gearet som vi var. Vi fikk ihvertfall en tank som ikke helt hadde skjønt at hvis en tanker er det meningen å ta aggro før dps.. Han stakk så fort jeg minte han på at jeg ikke var tank. Jaja, hva annet kan en forvente ved random pugs? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Høres litt ut som første heroicen jeg var i som tank på paladinen min. Hadde skaffet alt gearet som DPS, så når jeg skulle begynne å tanke hadde jeg glemt å levle weapon skill for 1 handed sword. Leava den groupen fort som faen etter første mobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Brente meg nesten på det samme etter jeg hadde byttet til en 2h mace. Skulle akkurat til å godta invite til en instance før jeg tenkte: "Å faen, jeg har glemt å levle 2h mace" Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det skal visst gå om de er merga i samme battle.net account. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? en acc jeg har et par chars på fikk jeg av en kompis den gangen jeg begynte å spille, og nei spiller ikke chars andre har levla, det var en char der, en 60 hunter, i løpet av tre år har den blitt 61 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det skal visst gå om de er merga i samme battle.net account. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? en acc jeg har et par chars på fikk jeg av en kompis den gangen jeg begynte å spille, og nei spiller ikke chars andre har levla, det var en char der, en 60 hunter, i løpet av tre år har den blitt 61 Man kan merge 2 kontoer i en og samme battle.net konto, men begge kontoene må fortsatt være registrert på samme etternavn. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jepp, så får du velge hvem av dem du skal spilla på når du logger inn. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Ja det kan man. Ikke noe problem. Som sagt, nei. Du kan få hodet flere ganger, men får ikke gjort questet mer enn 1 gang. Da får du kanskje forklare meg hvordan jeg har sett prester med 2 av questringen hvis man ikke kan gjøre questet flere ganger. Edit: Kan jo seff være en faction change. Endret 22. desember 2009 av SF2-Guile Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Ja det kan man. Ikke noe problem. Som sagt, nei. Du kan få hodet flere ganger, men får ikke gjort questet mer enn 1 gang. Da får du kanskje forklare meg hvordan jeg har sett prester med 2 av questringen hvis man ikke kan gjøre questet flere ganger. Edit: Kan jo seff være en faction change. Nope, kan ikke forklare deg hvordan du har sett det. Kan seff ha gjort lvl 60 questet. Man kan uansett ikke gjøre lvl 80 versjonen flere ganger! Du kan som sagt loote Head of Onyxia flere ganger, men får ikke gjort questet. Jeg har prøvd.. EDIT1: Har noen fått gjort questet 2 ganger, må det ha vært en exploit en gang i tiden. EDIT2: Sjekket nettopp, man kan visstnåk gjøre questet 2 ganger visst du skifter faction. Endret 22. desember 2009 av Maverick2002 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Litt mye stress å skifte faction for en epic da :O Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg flyttet server *vinke farvel til gamleserveren*. Føles litt rart når man har vært der så lenge og alle man "kjenner" er der, men.. på tide å forandre litt på gamingen, spiller jo ikke like mye og har tenkt til å spille med kollegaer istedet Blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå