Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvor lang tid tar det å overføre en char fra en realm til en annen?

 

En kamerat skal flytte over mainen til samme server som jeg spiller på, og jeg lurer på om jeg får spilt med han i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg hadde aldri trodd det var mulig å wipe på den første waven med trash på Violet hold..

Spesielt ikke når gruppen var så bra gearet som vi var.

 

Vi fikk ihvertfall en tank som ikke helt hadde skjønt at hvis en tanker er det meningen å ta aggro før dps..

 

Han stakk så fort jeg minte han på at jeg ikke var tank.

Jaja, hva annet kan en forvente ved random pugs? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Brente meg nesten på det samme etter jeg hadde byttet til en 2h mace. Skulle akkurat til å godta invite til en instance før jeg tenkte: "Å faen, jeg har glemt å levle 2h mace"

Lenke til kommentar
Det skal visst gå om de er merga i samme battle.net account.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

en acc jeg har et par chars på fikk jeg av en kompis den gangen jeg begynte å spille, og nei spiller ikke chars andre har levla, det var en char der, en 60 hunter, i løpet av tre år har den blitt 61 :p

Man kan merge 2 kontoer i en og samme battle.net konto, men begge kontoene må fortsatt være registrert på samme etternavn.

Lenke til kommentar
Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ...

 

 

Ja det kan man. Ikke noe problem.

Som sagt, nei.

 

Du kan få hodet flere ganger, men får ikke gjort questet mer enn 1 gang.

 

Da får du kanskje forklare meg hvordan jeg har sett prester med 2 av questringen hvis man ikke kan gjøre questet flere ganger.

 

Edit: Kan jo seff være en faction change.

Endret av SF2-Guile
Lenke til kommentar
Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ...

 

 

Ja det kan man. Ikke noe problem.

Som sagt, nei.

 

Du kan få hodet flere ganger, men får ikke gjort questet mer enn 1 gang.

 

Da får du kanskje forklare meg hvordan jeg har sett prester med 2 av questringen hvis man ikke kan gjøre questet flere ganger.

 

Edit: Kan jo seff være en faction change.

 

Nope, kan ikke forklare deg hvordan du har sett det. Kan seff ha gjort lvl 60 questet. Man kan uansett ikke gjøre lvl 80 versjonen flere ganger! Du kan som sagt loote Head of Onyxia flere ganger, men får ikke gjort questet. Jeg har prøvd..

 

EDIT1: Har noen fått gjort questet 2 ganger, må det ha vært en exploit en gang i tiden.

 

EDIT2: Sjekket nettopp, man kan visstnåk gjøre questet 2 ganger visst du skifter faction.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...