Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Trodde det var bedre med agility for hunters og ikke en paladin cleaveøks Ja, det er egentlig det Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) 2x Balanced Heartseeker (http://www.wowhead.com/?item=42944) med +15 agi enchants burde gi bra stats for en hunter. Du bruker jo uansett Charmed Ancient Bone Bow (http://www.wowhead.com/?item=42946) som din dps. I tillegg kan du jo kjøpe shoulders, chest og trinkets. Har selv levlet en Warrior nå med fullt Heirloom-set (shoulders, chest, weapon, gun, 2x trinket) og det var nice Endret 21. desember 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har skuldre, chest og hovedvåpen til samtlige av mine alts. Orket ikke å kjøpe trinket dog, da jeg ikke har sett vitsen med å gjøre det. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 4% heal/mana etter hver kill er ganske nice når man grinder i hvertfall. Reduserer nedetiden, og det tar en stund før man får bra trinkets om man ikke går instancer. Og jeg slet med å finne grupper til Dungeons, selv som "tank". Gikk fortere å bare queste. Nå skal jeg bare raskt til 80 da Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Nei. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er det noe særlig vits å få 4% hp etter hvert kill som hunter da? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, men 4% mana derimot Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nei, men 4% mana derimot Det også er jo bare for noen. Hverken som Paladin, eller Warlock har jeg sett noe som helst behov for å få de 4%ene. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Er snakk om hunter her, men han får jo Aspect of the Viper på lvl 20, så da er det kun snakk om Haste-bonus. Endret 21. desember 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hasten er vel den som gir health da? Den som gir mana har spellpower. Så som hunter så er det jo enda mer useless. Endret 21. desember 2009 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har ikke følt for å bruke trinketen på noen av mine chars. Prest: Levlet 55-80 via instanser. Var allerede rundt 50-55 før WotLK kom ut. Paladin: Levlet som prot. nuff' said. Hunter: pet+autoshot. Nuff' said. Death Knight: Death Strike. Nuff' said. Roguen min ville kanskje dratt nytten av den, men levlet veldig mye i dungeons med den og. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Ja det kan man. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Ja det kan man. Ikke noe problem. Du kan ha gjort det på 60 også på nytt i 80, men du får ikke gjort det mer enn 1 gang på 80. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kan man gjøre onyxia quester mer enn 1 gang? >: trenger sårt ringen, selv om jeg tidligere har valgt necket ... Ja det kan man. Ikke noe problem. Som sagt, nei. Du kan få hodet flere ganger, men får ikke gjort questet mer enn 1 gang. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jada!! Jeg re-speca, forandret alt, begynte å spece arms. kjøpte dual spec. før lå jeg på 450 DPS i Intance, nå var jeg i 700-800. en klar forbedring! EDIT: lvl 71 Warrior Endret 21. desember 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 I lvl 80? Vel, gz anyways. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 I lvl 80? Vel, gz anyways. Du skulle sett DPSen med min DK før jeg ryddet opp i speccen.. Gikk fra drøye 600-700dps til 1,5-1,6k dps på å bare rydde opp i speccen.. Det var i level 80, med diverse grønt og blått questgear, og noe reputation gear. Meg totalt noob? Absolutt.. Oh well, vi har alle vært der engang. Har heldigvis bedre gear, og bedre dps nå. Selv om jeg er temmelig sikker på at hadde jeg linket DKen hit nå hadde dere nok funnet masse tabber når det kommer til gearing og lignende.. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hello, fikk en lvl 60 hunter for noen dager siden. men har problemere med å få den transferet til serveren og main accen min, står jeg får payment rejected. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå