Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg har allerede en druid i level 80 som er både melee DPS, ranged DPS, tank og healer. Håh, slå den :p

 

Hehe, men jeg tror jeg går for huntard jeg. Litt forskjell fra andre klasser osv :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Samme her, Sondre. Banken og bagene ser ut som ett lite helvete da. :wee:

Tell me 'bout it. Jeg har enda masse items som ligger og slenger i baggene fordi jeg ikke finner ut av om jeg faktisk har bruk for dem eller ikke. Huff, wtb organisering av bagger

Lenke til kommentar
Samme her, Sondre. Banken og bagene ser ut som ett lite helvete da. :wee:

Tell me 'bout it. Jeg har enda masse items som ligger og slenger i baggene fordi jeg ikke finner ut av om jeg faktisk har bruk for dem eller ikke. Huff, wtb organisering av bagger

Der kommer jeg inn, jeg har en trang til å rydde i baggene til folk, og ikke minst i bankene :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Der kommer jeg inn, jeg har en trang til å rydde i baggene til folk, og ikke minst i bankene :D

Jeg bare plasserer alt av items jeg bruker helt nederst i baggene (bruker bagnon) og fyller opp resten ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Da har jeg kjøpt chesten til hunteren, da er det bare å farme 185 emblems til jeg har nok heirlooms til at levlene bare suser forbi. Aaah, satser på hardcore grind nå fremover ^^

 

Ehm, kan huntere dual-wielde daggere fra level 1 eller er det kun rogues? Tenker på å kjøpe balanced heartseekers til den, men jeg aner ikke om det er noen vits...

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Høpp, jeg og bruttern lurer litt på hvordan vi skal specce hunterne våre.

 

Vi kjører RAF, med to DPS pets, og kommer alltid til å spille i gruppe, så er det lurest å gå marksman for mest dps, eller BM for overlevelse.. Men er vel ikke mye vits når vi faktisk er ei gruppe på 4 når man teller med dyrene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...