Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ler så jeg griner av denne "journalisten"

 

*MERK* Det er ikke sakens alvorlighet jeg finner humoristisk, men "journalisten" desperate forsøk på å gi ett spill skylden, denne gangen var det WoW. Ble bare nevnt x antall ganger i artikkelen.

 

Morsomt når "journalisten" bestemmer seg for å skrive mer om en ting som ikke har en døyt med saken å gjøre og ett avsnitt med selve saken.

 

Håper VG begynner med kvalitetsjekking av artikelene sine, for dette må ha vært ett nytt lavtpunkt i VGs' journalistikk.

Lenke til kommentar
Ifølge profiler på flere forskjellige spillsider, har han brukt minst 800 timer på WoW de siste årene. Det tilsvarer 33 døgn med sammenhengende spilling.

 

Ifølge en søknad om opptak til et «guild», en gruppe spillere som har organisert seg sammen inne i spillet, har 22-åringen spilt WoW siden starten i 2005. Han forteller også at han vil være med på «raids», vanskelige oppdrag som krever flere spillere, syv kvelder i uken.

 

:wee:

 

33 dager spillt på fem år er vel egentlig bare småtteri.

Lenke til kommentar
Ler så jeg griner av denne "journalisten"

 

*MERK* Det er ikke sakens alvorlighet jeg finner humoristisk, men "journalisten" desperate forsøk på å gi ett spill skylden, denne gangen var det WoW. Ble bare nevnt x antall ganger i artikkelen.

 

Morsomt når "journalisten" bestemmer seg for å skrive mer om en ting som ikke har en døyt med saken å gjøre og ett avsnitt med selve saken.

 

Håper VG begynner med kvalitetsjekking av artikelene sine, for dette må ha vært ett nytt lavtpunkt i VGs' journalistikk.

 

Vel, det er jo klart at det er WoW som har skylda her:

 

"Lars Erik Flem Andersen (18) ble funnet knivdrept drept utenfor en boligblokk på Langeland i Kongsvinger natt til søndag 26. juli."

 

Dette er helt klart sammenhengende med hvordan en rogue går frem. Snikende inn bakfra, knerte med en kniv, ut igjen. Er jo ikke rart at politiet brukte så lang tid på etterforskningen, de måtte helt sikkert finne en rogue til å hjelpe dem å spore opp denne roguen.

 

On serious business.

 

Patetisk lavmål av VG å overhode poste noe slikt. Psykologi proffen sier det kan, mens journalisten er ute etter å bevise at det er. Patetisk.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid et vindu med wowhead oppe. Men hver gang jeg skal skrive noe i search der så spretter det opp en popup fra Partypoker. Noen flere som sliter med det samme? Jeg bruker Opera med blokkering av reklame og popup blocker, men den kommer likevel. Forbanna irriterende.

 

Jupp, sliter med akkurat samme problem med Firefox.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid et vindu med wowhead oppe. Men hver gang jeg skal skrive noe i search der så spretter det opp en popup fra Partypoker. Noen flere som sliter med det samme? Jeg bruker Opera med blokkering av reklame og popup blocker, men den kommer likevel. Forbanna irriterende.

 

Skaff deg Firefox. Installer ad-blocker og no-script. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan noen bekrefte at det er umulig å klare The Merrymaker før level 70?

 

Er vel rundt 66? Mener å huske at hatten dropper fra en Outland instance i terokkar. Og at en kan kjøre den i normal for å få hatten.

 

For min del har jeg både røde og grønne hatten nå. skulle ønske det var BoE på de, da kunne jeg sendt de til bank-alten.

Lenke til kommentar

Battered Hilt droppet for oss i sta. Alle needed, jeg rollet 99 og vant! :D Sjekket litt rundt, og våpnene var ikke så kjempe bra for warriors. Var haste på sverdet på str, og agi på våpenet med arp. Noe som er helt motsatt av det det burde være for en warr :p . Så jeg solgte den for 10K etter bare 5 min med trade chating :innocent:

 

Kunne fått mer, men jeg var utålmodig

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...