Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ikk hilten på shaman min igår =) Da blir det heftig våpen gitt =D

 

Vurderer å skifte race med shamanen min nå for å få litt ekstra dps (er taure) burde jeg da skifte til orc eller troll? Er elemtal btw

 

Hvor mye koster det å skifte igjen? Wow-europe og sånn er sperra her på jobben :(

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
du har jo fått 3-4 eller enda fler rolls. ganske heldig det i seg selv. ;)

 

Har ikke sett den droppe 1 gang.

Jeg vet at jeg er heldig som ser den droppe, men jeg vil ikke kalle meg selv heldig før jeg vinner den :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jøss undervurderte stygt hvor dum folk er når det kommer til salg av nye items. Snakker da om Primordial Saronites. Kjøpte 25x for 2500G i går, veldig dumt så tidlig men prisene kunne gått alle veier, og det kan de forsåvidt enda siden folk har brukt sine "gratis emblems".

 

I dag skjekket jeg AH og der var en noen for 1800G og noen sekunder senere en for 1500G. Folk er så desperate for å selge at de undercutter med flere hundre gold... Som sagt har alltid visst at folk er litt... spesiell, men jaja.

 

(vet at jeg ikke kommer ut i et så godt lys heller :D)

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Lurer om 212 vil gi noen dodge miss? (cap=214 i følge geeks)

 

Du får gratis namechange med på kjøpet da :p (Om jeg ikke husker feil).

 

Har så langt kjøpt meg 7 Primordial Saronites, men jeg har betalt fra 1600 til 1800 (Sånn ca). Mangler litt REP, så blir det snart å selge boots til 20 000 :D

 

Etter jul/nyttår har jeg disse til 2000g ;))) ;)))

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Ja, etter nyttår kan vel det tenkes at de er blitt mye billigere. Men skal du KJØPE Saroniten så kommer du neppe under 5000 selv en stund ut i januar. Om du har en nogenlunde stabil guild som gir dem gratis er saken en annen seff. Nå synes jeg de leather boots suger uansett, så har ikke engang lyst på dem. Men veit at folk er teit nok til å betalte lang over det dobbelte jeg brukte på mats :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...