Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Spill for gøy :)

 

(Er du lei, så legger du det fra deg en stund. Har det slik selv, og selv om jeg gleder meg til å bli 80, så gidder jeg ikke stresse med det - når ett spill føles som jobb eller er kjedelig, så legger jeg det fra meg ;))

 

Edit: Nå vet jeg ikke hva du får i reward for det questet i BG (jeg hater PvP), men jeg får ca 25-30.000 exp pr quest, samt ca 1700 exp pr mob (rested).

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer Skurupu. Tok lang tid? =)

 

Har tatt meg veldig lang tid. Jeg har alltid likt å grinde reputations, med det var ikke før jeg bikka 30 at jeg gikk inn for denne tittelen. Det er da man er nødt til å grinde de obskure, vanskelige vanilla-repsa. Jeg var på 39/40 da 3.3 kom, og fikk opp taunka rimelig fort i dungeons, og har nå 40/40 exalted. Hand of Vengeance får man også rep av nå, så er når som helst exalted der også.

Først og fremst, gratulerer.

Så til et spørsmål vedrørende dette, noen som har en liste over nye factions jeg kan farme rep med via instances og how to med de forskjellige.

Nå får jeg rep med en eller annen starter zone i wotlk og bruker private's tabard, regner med jeg får med disse siden disse er "basis" eller noe, men utover det hadde det vært kjekt å vite hvilke andre jeg nå kan få enklere rep med.

Lenke til kommentar
Death's Choice!"#() vant med roll 91 <3 <3 <3 leaderen sytet om å kjøpe det, til slutt ble jeg ignored for å ikke selge den... ;p tror det skulle været motsatt, hihi ;P

 

sier litt om raidet når leader will kjøpe item ^^ , regner med andre som var intresert i det ville blitt pizzed på både deg og RL hvist du hadde solgt det

Lenke til kommentar
Death's Choice!"#() vant med roll 91 <3 <3 <3 leaderen sytet om å kjøpe det, til slutt ble jeg ignored for å ikke selge den... ;p tror det skulle været motsatt, hihi ;P

 

sier litt om raidet når leader will kjøpe item ^^ , regner med andre som var intresert i det ville blitt pizzed på både deg og RL hvist du hadde solgt det

 

Ganske standard at folk whisper å vill kjøpe et item, leader eller ikke.

 

Satt ny pers på twins, *ikke bry om de tegningene mine, er bare for å mobbe en guildie av meg* ;p

kinge.th.png

Lenke til kommentar

Nei, desverre ingen mulighet før Level 65+.

 

Blizzard så seg nødt til å flytte hattene så ikke folk skulle løpe low-level dungeons alene og hente hatter men heller gjøre det i gruppe, dette fungerer jo utmerket, bortsett fra at alle Level 80 som ikke er helt tilbakestående klarer å hente de fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...