Dammed Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 arena? Som mage, hvilken type arena bør jeg gjøre og med hvem? Sitter og vurderer om jeg skal begynne å gjøre litt pvp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvorfor vinner aldri horder i Alterac Valley? Har en Q om at jeg skal vinne der, men etter 5 forsøk, like dårlig. Du er i feil battlegroup Jeg kan ikke komme på å ha vært i en battlegroup hvor alliance vinner noe annet enn AB og WSG og en EoE nå og da Lenke til kommentar
Sati Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 arena? Som mage, hvilken type arena bør jeg gjøre og med hvem? Sitter og vurderer om jeg skal begynne å gjøre litt pvp. I 2v2 er mage/rogue og mage/priest gode valg, i 3v3 er det rogue/mage/priest som er tingen. 5v5 har jeg aldri spilt så det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Outland er borte fra realm lista... noen om vet om den kommer tilbake? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stod noe om noe server greier igår, en liste med servere som skulle være nede. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Stod noe om noe server greier igår, en liste med servere som skulle være nede. Husker du hvor lenge? Teit at det ikke er noe om det idag Btw så skal jeg starte en rogue hvilken race er best for rogues? Tenker da på racial Endret 17. desember 2009 av Fakkabakka Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Troll for pve undead pvp human for pvp aner ikke for pve Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Troll for pve undead pvp human for pvp aner ikke for pve Human er også best i pve, pga. av ekstra expertise. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Troll for pve undead pvp human for pvp aner ikke for pve Human er også best i pve, pga. av ekstra expertise. De er jo eventuelt bare melee da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så var det vel Rogue vi snakket om også da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Så var det vel Rogue vi snakket om også da. Det var det gitt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Psh, elf rogue, bare for look ;p Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Sykt billig Dream Shard har blitt på serveren min nå :O 12g per.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som vet om det er mulig å transfere fra en vanilla account til en WotLK account? Da me samme navn og alt det der ofc. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Gratulerer Skurupu. Tok lang tid? =) Har tatt meg veldig lang tid. Jeg har alltid likt å grinde reputations, med det var ikke før jeg bikka 30 at jeg gikk inn for denne tittelen. Det er da man er nødt til å grinde de obskure, vanskelige vanilla-repsa. Jeg var på 39/40 da 3.3 kom, og fikk opp taunka rimelig fort i dungeons, og har nå 40/40 exalted. Hand of Vengeance får man også rep av nå, så er når som helst exalted der også. Endret 17. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvorfor vinner aldri horder i Alterac Valley? Har en Q om at jeg skal vinne der, men etter 5 forsøk, like dårlig. Du er i feil battlegroup Jeg kan ikke komme på å ha vært i en battlegroup hvor alliance vinner noe annet enn AB og WSG og en EoE nå og da Gir snart opp, dårlige folk. Tar BG for å dinge til 77, så jeg kan fly i nord Men vi vinner jo aldri, så jeg får ikke den xp'n Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Går mye fortere å gjøre instanser enn å gjøre BG's nå. Finner jo group på minutter. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Questing er også effektivt. I tillegg blir jeg rik Jeg er ikke veldig rask av meg, men levler ca ett level i Northrend på 4 timer (1.5M exp) Endret 17. desember 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gidder ikke, er så lei wow at jeg tar BG, får jo endel xp der, men skulle gjerne hatt en seier, så jeg får den ene questen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå