Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Oculus er ikke så vanskelig egentlig, tok den for første gang for noen dager siden.

fikk riktignok ikke speed-achievment, men det var fordi gruppa vår dårlig gearet, og jeg gjorde noen tabber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Ja, det skal funke bra det!

Du kommer sannsynligvis ikke til å tjene stort med penger av tailoring da, men er et gøy profession det!

Ville kalt tailoring mer nyttig enn gøy, er du på jakt etter et morsomt profession går du for Engineering :p

Lenke til kommentar

Helloo, lurte på om noen hadde en lvl 60 hunter på en egen account som det var mulig å prøve evt. kjøpe. pm me hvis du har noe som kan fungere for meg:)

 

Og så ontopic. hvordan er elemental shaman etter patchen, har ikke spilt på en stund så lurer på om jeg er litt utdatert. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Nemroz har dette og lurer på om jeg kan starte rett på icc10 når jeg begynner å raide igjen:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Joa, men det er jo gøy å kunne fly på flyvende tepper!

Også når jeg tenker meg om så kan man tjene ganske mye penger ved å selge bagger på AH..

Hvem vil vel ikke ha et helikopter eller en heftig motorsykkel? ;)

Lenke til kommentar
Joda KAS. Har kjørt Oculus på tre av mine karakterer nå, hvorpå 2 av dem fikk speed-achievement og tredjemann var vitne til de andre fikk den da jeg allerede hadde den der.

 

Eneste det krever er en over middels tank samt middels DPS.

 

Oculus er super-nerfa. Trust me.

 

Edit: Siden det ser ut som det blir misforstått - Dette handler ikke om achievementen, men om cooldown-timeren mellom hver gang man kan kjøre en instance.

 

Achievementen er 20 minutter fra første boss er drept til sisteboss er drept. Timeren det var snakk om er 15 minutter. Men vent, achievementen begynner å tikke når første boss dør, mens cooldown timeren tikker fra starten av. Bruker du 5 minutter opp til førsteboss (noe som er litt over snittet antakeligvis, men et pent og rundt tall) så har du 10 minutter på det som tilsvarer achievementen. Går det? Of course. Med en pug? Kanskje. Med en pug flesteparten av gangene? Nei.

Endret av KAS
Lenke til kommentar

eeek, realm nede ;S

 

edit,

 

They are listed as following in each section.

 

* Icecrown Citadel - The Lower Spire

o Lord Marrowgar

o Lady Deathwhisper

o Gunship Battle

o Deathbringer Saurfang

* Icecrown Citadel - The Plague Works Unlocks January 5 & 6, 2010.

o Rotface

o Festergut

o Professor Putricide

* Icecrown Citadel - The Crimson Hall Unlocks January 19 & 20, 2010.

o Blood Princes

o Blood-Queen Lana'thel

* Icecrown Citadel - The Frostwing Halls Unlocks February 1 & 2, 2010.

o Valithria Dreamwalker

o Sindragosa

* Icecrown Citadel - The Frozen Throne Unlocks February 1 & 2, 2010.

o The Lich King

 

 

noe jeg har gått klipp av? stemmer vel eller? ;P

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...