Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Yeah, starta visst i dag eller i går. Usikker. Eneste stedet den har starta for meg :p

Men noe må jeg jo gjøre når jeg ikke vasker forskjellige ting og gjør de klar til jul, orker ikke bare spille Fallout, Oblivion og Bioshock, trenger å en aktiv guild chat for å holde meg ved like :p

Jeg har allerede vært på nissefest! Utkledd som nisser alle sammen, med pepperkaker og risgrøt, og selvfølgelig kom nissen på besøk, ikke bare en men TO! Ikke bare sang de for oss og stillte opp på bilder, men de hadde med seg flere sekker med godteposer, mandarin, smurf og nissesjokolade <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweet! Jeg vil også! Kanskje det kan gi meg julestemning ^^

 

Lurer på om jeg skal kjøpe konto og gamecard til lillesøstra mi på 16 ^^

Hu vil lære å spille for å imponere en gutt (og fordi hu synes det er digg, men det innrømmer hu sjelden til meg), og jeg har nå fiksa henne en trial-konto så hu sitter og spiller det på macen sin.

Så får jeg kjøpe meg et headset så jeg kan prate med a over skype elns og lære henne dette når jeg drar hjem igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ah, jeg elsker tanks som ikke kan jobben sin:

 

Jeg skal kjøre en random heroic og jeg havner i en gruppe med det som virker som å være greie nok folk. Helt til tanken leaver. Greit nok det også, vi bare finner oss en ny.

 

Da kommer det en med 23k hp ubuffa og sier han visstnok er def-cappa, og er en utrolig god tank.

 

Ender opp med at han ikke greier å holde aggro, og koster blant annet meg for 50g i repairs etter det hele..

 

Han ble kicket fra gruppa etter det..

 

Må jo bare elske random PuGs.. :p

Lenke til kommentar
Jente og med kjæreste som spiller Wow her. Har spilt litt på hans account (nightelf druid) og hatt egen trialaccount. Men lurer litt på å begynne selv? Eneste er at jeg føler det er litt .. sent. Alle er dritgode og har spilt lenge.

 

Kjæresten min starte å spille WoW for omtrent et halvt år siden, og hun syntes ikke det var noe problem. Bare man treffer de rette folkene som forstår at du er litt ny til spillet, og kan lære deg å spille, så går det bra. Dessuten regner jeg med at kjæresten din kanskje kan lære deg det viktigste?

Jaja, han hjelper meg jo selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Da er det ikke så vansklig å komme igang. Med en gang du kommer til 80 kan du merke at folk ikke nøsvendigvis er så glad i å groupe med folk som nettopp har starta å spille og ikke har noe bra gear, så det kan hende du må tåle litt drittprat. Kjipt, men sånn er noen folk.

Spillet i seg selv er ikke veldig vanskelig å mestre, så om du vil prøve å spille det så bare kjør på!

Lenke til kommentar
Da er det ikke så vansklig å komme igang. Med en gang du kommer til 80 kan du merke at folk ikke nøsvendigvis er så glad i å groupe med folk som nettopp har starta å spille og ikke har noe bra gear, så det kan hende du må tåle litt drittprat. Kjipt, men sånn er noen folk.

Spillet i seg selv er ikke veldig vanskelig å mestre, så om du vil prøve å spille det så bare kjør på!

Med en gang jeg kommer til 80?! Det er jo .. hundre år til.

Lenke til kommentar

Går da fort å komme til 80 når man kommer inn i en rytme. Jeg har ingen problemer med å hjelpe nye, så folk trenger ikke å tenke at alle som er level 80, har en bra guild osv er arrogante idioter. Mange i guildet jeg er i som gjerne hjelper (Mange som ikke hjelper også).

 

Mange av de jeg har hjulpet selger meg f.eks gems billig, eventuelt bruker sin transmute cooldown til meg osv. Det er bare kjekke greier ja :)

 

Inget problem med å bli level 80 så lenge du faktisk er ærlig å spør om hjelp. Du merker fort om fyren du snakker med er 15 elitist wannabe eller 20 og normal.

Lenke til kommentar
Da er det ikke så vansklig å komme igang. Med en gang du kommer til 80 kan du merke at folk ikke nøsvendigvis er så glad i å groupe med folk som nettopp har starta å spille og ikke har noe bra gear, så det kan hende du må tåle litt drittprat. Kjipt, men sånn er noen folk.

Spillet i seg selv er ikke veldig vanskelig å mestre, så om du vil prøve å spille det så bare kjør på!

Med en gang jeg kommer til 80?! Det er jo .. hundre år til.

Drit i hva han snakker om. Bruk god tid, nyt spillet og utforsk så mye du kan. Prøv flere klasser, talent-specs og lignende. Ikke vær redd for å prøve, rett og slett.

 

Jeg er møkklei av amatører som powerlevler til 80 på sin første karakter og ikke vet annet enn at ett angrep gjør mer skade enn et annet. (F.eks, Death Knights som ikke bruker diseases. Hunters med spellpower-utstyr. Mage med Agility. Etc)

 

Bruk god tid, det er intet hastverk med å bli level 80 ;)

 

Hmm, jeg har i allefall bestemt meg for å være nightelf druid.

Et veldig godt valg! Du kan dermed bli både Tank (bjørn), DPS (Katt), Caster (Moonkin) eller Healer (Treant). :)

 

*edit*

 

er "litt" ekkelt i starten som druid, men etter level 20 når du får katteformen så er det kjempegøy.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...