Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må du åpne explorer/firefox så finne siden, så finne den riktige linken så laste ned, nja... tror det tar mer tid enn å dobbelklikke på wow.exe , tenker man fra man starter å laste ned så er det noe annet.

 

Men likevel skal det nå gå fortere å laste ned 5MB med blizzard uansett hvordan man vender på det, må ha serr problem ed blizz servere om ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har en warrior alt i level 21 med 2h heirloom øksa. Har prøvd å tanke litt med kun dette, og det fungerte bra, men kommer dette til å fungere etter hvert som jeg blir høyere level?

Er snakk om å tanke instancer selvfølgelig..

 

Burde fungere ganske bra helt opp til level 80 og heroics.

Hvis jeg ikke tar så alt for feil

Lenke til kommentar
Gå ut? :p

 

Eneste målet jeg har hatt i WoW i det siste var å ha 50 000g ved årsskifte. Så nå er det vel å raide ICC 1 time i uka. Mer tid til andre ting i jula :)

Liker ikke å være ute i dette møkkaværet :p

Aner nemlig ikke hvor gore-tex-skoene er hen og hater å bli våt på bena :p

 

Hva med å kjøre en Isle of Conquest, sette deg på en turret og knerte horde i det de angriper?

Yeah, var der jeg fikk mine to siste. Aldri vært der før så aner ikke helt hva det gikk ut på, men jeg skifta til resto-spec og -gear og sprang rundt og heala folk mens vi ble overkjørt. Så ble jeg zerga av 10-15 horde, men klarte å få achievementen og så bare logga jeg ut :p

Resten fikk jeg merkelig nok fra 2 WGer. Gå inn, dø, dra tilbake til Dala, få nytt kostyme, tilbake til WG etc.

Lenke til kommentar
Jente og med kjæreste som spiller Wow her. Har spilt litt på hans account (nightelf druid) og hatt egen trialaccount. Men lurer litt på å begynne selv? Eneste er at jeg føler det er litt .. sent. Alle er dritgode og har spilt lenge.

 

Neida, går fort unna om du har venner du spiller med, ser vi har en guildie (IRL kompis), han går gjennom alt så det suser, men har ikke du noe spesielle venner så vil jeg tro det vil ta litt lenger tid.

 

Igår for eksempel, enda en IRL mate, hadde aldri vært i OS10, vi gikk rett til OS10-3d zerg, og tok det ;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har en venner som en spiller sammen med går det veldig fort unna, og siden du skal begynne kan du jo bruke Recruit a Friend systemet?

 

Det innebærer at feks. kjæresten din sender deg en Recruit a Friend invitasjon, og du vil gå opp i level ganske mye kjappere. Dette fungerer helt til du når level 60. Da er en allerede godt på vei til level 80 som er det høyeste per dags dato.

 

Men det viktigste er ikke å være høyest level, men å kose seg med spillet.

Lenke til kommentar
Har en venner som en spiller sammen med går det veldig fort unna, og siden du skal begynne kan du jo bruke Recruit a Friend systemet?

 

Det innebærer at feks. kjæresten din sender deg en Recruit a Friend invitasjon, og du vil gå opp i level ganske mye kjappere. Dette fungerer helt til du når level 60. Da er en allerede godt på vei til level 80 som er det høyeste per dags dato.

 

Men det viktigste er ikke å være høyest level, men å kose seg med spillet.

Han sa det, og det skal vi nok gjøre da. Om jeg liker det, så blir det vel TG sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Tydeligvis noen som gikk lei av Achievement-maset for å bli med i raids:

Var en på vår server som ville ha folk med i Ony25 man som kunne synge den argentinske nasjonalsangen på argentisk og litt av hvert. Jeg fikk overraskende nok plass før gruppa disbanda.

Lenke til kommentar
Jente og med kjæreste som spiller Wow her. Har spilt litt på hans account (nightelf druid) og hatt egen trialaccount. Men lurer litt på å begynne selv? Eneste er at jeg føler det er litt .. sent. Alle er dritgode og har spilt lenge.

Hva andre har "fått til" skal du egentlig ikke tenke på. Om du begynner, så burde du fokusere på alt som er gøy og morsomt. :)

Om du tenker at "jammen de har holdt på mye lengre", kommer du ikke særlig langt.

 

Siste patch nå, 3.3 som den heter, gjorde slik at alle som vil, kan få utstyr på samme kvalitet som bare raiderene fikk forrige patch, 3.2. Dette gjør at hvem som helst, til og med du, kan få tak i kjempebra utstyr og få tilgang til alt av rare plasser og raids.

 

Og ikke glem, WoW er et kjempepopulært spiill, og det kommer inn nye folk hele tiden.

Lenke til kommentar
Jente og med kjæreste som spiller Wow her. Har spilt litt på hans account (nightelf druid) og hatt egen trialaccount. Men lurer litt på å begynne selv? Eneste er at jeg føler det er litt .. sent. Alle er dritgode og har spilt lenge.

Noen har spilt lengre en andre, men det betyr ikke at nykommerne ikke kan spille bedre.

Og alle er ikke "dritgode", ta meg for eksempel. Jeg trykker på tilfeldige knapper å håper at ingen dør. ;)

Lenke til kommentar

Heisann folkens.

 

Har begynt å spille litt wow igjen nå, siden været framover er bedritent av dimensjoner.

Er nå level 11 og har 40 gull, synest det er jævlig gøy å sitte litt på AH og kjøpe billige ting og selle dyrere, går mest i copper, rough stones og light leather for øyeblikket.

 

Lurte på om noen her har noen tips på items som ikke koster alt for mye pr. stykk (max 5-10g) som jeg burde se etter, og kjøpe for å prøve å selle dyrere?

 

Er der også items det er smart å kjøpe omtrent alt man kommer over av for å selle dyrere? Ser fks en del linen cloth som gikk for rundt 30 sølv pr. stack, tenkte på å kjøpe alt sammen og selge igjen for 2g per stack?

 

Folk kjøper jo og driter i prisen nå som det er vanlig å gå rundt med 10k gull i lomma, og de gidder ikke grinde småting selv. :p

Lenke til kommentar
Jente og med kjæreste som spiller Wow her. Har spilt litt på hans account (nightelf druid) og hatt egen trialaccount. Men lurer litt på å begynne selv? Eneste er at jeg føler det er litt .. sent. Alle er dritgode og har spilt lenge.

 

Kjæresten min starte å spille WoW for omtrent et halvt år siden, og hun syntes ikke det var noe problem. Bare man treffer de rette folkene som forstår at du er litt ny til spillet, og kan lære deg å spille, så går det bra. Dessuten regner jeg med at kjæresten din kanskje kan lære deg det viktigste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...