Fakkabakka Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hvordan er bear form før cat form? Har hørt folk si at bear form er veldig dårlig i lav lvl Endret 15. desember 2009 av Fakkabakka Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Bearform er som en warrior med auto-attack og heroic strike. Treigt, men tåler mye. Men siden du har heals, gjør det saken mye enklere og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvordan pelter man den andre faksjonens ledere? Wowhead hadde ikke noe særlig hjelp, og ikke Wowwiki heller Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 BB-gønnern? Den får du 25 desember. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ah, I see. Da får jeg vel bare vente edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ Endret 15. desember 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jula startet i WoW også Datasmurf? Skal kjempe hardt for å IKKE logge inn idag Endret 15. desember 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Ah, I see. Da får jeg vel bare vente edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ Bare ta en WG kamp, problem solved. Endret 15. desember 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Yeah, starta visst i dag eller i går. Usikker. Eneste stedet den har starta for meg Men noe må jeg jo gjøre når jeg ikke vasker forskjellige ting og gjør de klar til jul, orker ikke bare spille Fallout, Oblivion og Bioshock, trenger å en aktiv guild chat for å holde meg ved like Ah, I see. Da får jeg vel bare vente edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ Bare ta en WG kamp, problem solved. Ikke på Frostwhisper som alliance Det er alt prøvd i guildet. 11 hk på en kamp i raid ... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Yeah, starta visst i dag eller i går. Usikker. Eneste stedet den har starta for meg Men noe må jeg jo gjøre når jeg ikke vasker forskjellige ting og gjør de klar til jul, orker ikke bare spille Fallout, Oblivion og Bioshock, trenger å en aktiv guild chat for å holde meg ved like Gå ut? Eneste målet jeg har hatt i WoW i det siste var å ha 50 000g ved årsskifte. Så nå er det vel å raide ICC 1 time i uka. Mer tid til andre ting i jula Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ah, I see. Da får jeg vel bare vente edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ Hva med å kjøre en Isle of Conquest, sette deg på en turret og knerte horde i det de angriper? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Noen fler som sliter (som vanlig) med den dritt-updaten? Min stopper på 70% og vil ikke lenger. Skifter mellom "no problem detected" og "server is not responding" eller hva det står. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nope, aldri hatt problemer med patcher Prøv å last ned manuelt. Endret 15. desember 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Prøv å skru av den derre peer to peer greia i options, eventuelt last patchen ned manuelt fra http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Prøv å skru av den derre peer to peer greia i options, eventuelt last patchen ned manuelt fra http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Peer to peer? Den maser også om at dataen er bak en brannmur. Jeg har slått den av, så hva den maser etter vet jeg ikke. Endret 15. desember 2009 av Stine Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Last ned manuelt du http://gaming.direct-networks.org/index.ph...nloads-show-253 Trykk downdload og kjør fila. Endret 15. desember 2009 av Neppe Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Prøv å skru av den derre peer to peer greia i options, eventuelt last patchen ned manuelt fra http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors Peer to peer? Den maser også om at dataen er bak en brannmur. Jeg har slått den av, så hva den maser etter vet jeg ikke. Om du har ett modem fra din internettleverandør som gir deg en intern IP-adresse så vil modemet ditt fungere som brannmur. Ble litt teknisk dette, men i praksis betyr det at du kan være bak en brannmur selv om windows brannmuren er slått av Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jes, det bør funke, det er jo jul og alt! Takktakk. Ed: funka strålande Hvorfor er den WOW-uploaderen så balle at den nekter folk å laste ned, når fila er 5 mb stor? Idiotisk! Manuelt fra nå av. Endret 15. desember 2009 av Stine Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hender seg den bestemmer seg for å være vrang. Manuelt er som regel enklere og raskere så. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 5mb fil går raskere med wow downloader, hvis man ikke får problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå