Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, starta visst i dag eller i går. Usikker. Eneste stedet den har starta for meg :p

Men noe må jeg jo gjøre når jeg ikke vasker forskjellige ting og gjør de klar til jul, orker ikke bare spille Fallout, Oblivion og Bioshock, trenger å en aktiv guild chat for å holde meg ved like :p

 

Ah, I see. Da får jeg vel bare vente :p

 

edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ

 

Bare ta en WG kamp, problem solved.

Ikke på Frostwhisper som alliance :p

Det er alt prøvd i guildet. 11 hk på en kamp i raid ...

Lenke til kommentar
Yeah, starta visst i dag eller i går. Usikker. Eneste stedet den har starta for meg :p

Men noe må jeg jo gjøre når jeg ikke vasker forskjellige ting og gjør de klar til jul, orker ikke bare spille Fallout, Oblivion og Bioshock, trenger å en aktiv guild chat for å holde meg ved like :p

Gå ut? :p

 

Eneste målet jeg har hatt i WoW i det siste var å ha 50 000g ved årsskifte. Så nå er det vel å raide ICC 1 time i uka. Mer tid til andre ting i jula :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ah, I see. Da får jeg vel bare vente :p

 

edit: Den achievementen med å få 50 hk som julenissens hjelper, suger balle for druids. QQ

 

Hva med å kjøre en Isle of Conquest, sette deg på en turret og knerte horde i det de angriper?

Lenke til kommentar
Prøv å skru av den derre peer to peer greia i options, eventuelt last patchen ned manuelt fra http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Peer to peer?

Den maser også om at dataen er bak en brannmur. Jeg har slått den av, så hva den maser etter vet jeg ikke.

 

Om du har ett modem fra din internettleverandør som gir deg en intern IP-adresse så vil modemet ditt fungere som brannmur. Ble litt teknisk dette, men i praksis betyr det at du kan være bak en brannmur selv om windows brannmuren er slått av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...