Lolliken Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Husk at du når som helst kan få tilbake kontoen din fra blizzard, selv om du ikke husker passord eller secret question. Lykke til. Gaaaah, det var rådet til en avhening xD . Må ha litt vilje stryke selv hehe Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Titansteel bars begynner å gå opp i pris nå nå som folk begynner å få nok Primordial Saronite! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 LOL, snappa nettopp 2 Primordial Saronites fra AH for henholdsvis 4 og 7g. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kan dukke opp mykje interessant der. Hørt om folk som har reist med mechano hog til 2g også eg på neutral AH. ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk noen whispers, men who cares? Det er Level 1 alten min. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Lett at jeg skal sette en low lvl der til å scanne ah for artige ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Surt for dem som prøvde å overføre det til alliance/horde characteren sin eller til en venn da, men sånn skjer vel når man bruker for lang tid? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 er du treig synd for deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Arg, wow vil at jeg skal laste ned en patch på 5 mb, noe som absolutt ikke vil funke på dette nettet. 3.3.0.10958-to-3.3.0.11159 er det som skal lastes ned. Fant en sak igjennom mirror, men fikk det ikke til å funke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det noe som kan fjernes i wowmappa uten at det skader noe? Jeg har en 16gb minnepenn, som jeg gjerne skulle hatt WOW på, men WOW mappa mi er på 16,8GB (inludert addons på 200mb) Lagres noen gamle patch oppdateringer eller noe som jeg kanskje ikke trenger å med på minnepennen? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kan fjerne alle innstallasjonsfilene til de tidligere patchene, hvis de ligger der. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det tror jeg faktisk de gjør, så alle de "update filene" kan man fjrene uten at det påvirker spillet`? Tar uansett vare på den på hovedpcen så klart, men trenger isåfall ikke de på minnepennen =) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kan også velge ut de addon du ikke bruker, ikke noe poenge å ha de på minnepennen hvis du ikke bruker de til vanlig. Og 200 mb med addon hørtes mye ut ;p Litt usikker på hvor stor min er tho so Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Skal fjerne alle addons jeg ikke trenger, men trenger de fleste. Men ja jeg er skikkelg addonhore så har en del addons =) Men hvor store er installasjonsfilene egentlig? Er de store nok til at jeg kan få hele mappa under 16gb? Minnepennen er jo ikke 16gb reeelt heller, er vel bare 15,3 eller noe? Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har en 31 orc shaman en lvl 10 blood elf priest og en lvl 6 tauren druid men hvem av dem er det verdt å lvle? Har litt lyst på en druid men drit kjedelig å lvle med han og priesten blir ikke gøy før shadowform Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 levle druid! Nei, seriøst. Spill den klassen du liker å spille, ingen kan si hvilken klasse som du bør eller ikke bør spille o.l. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Druide er ikke gøy før level 20. Men etter 20 går det bare raskere og raskere. Druider har også den geniale funksjonaliteten at de kan innta enhver posisjon i et raid. Tank, Melee-DPS, Ranged-DPS, Healer. Og de kan faktisk være blant toppen av DPSere og healere skulle man gi innsats. DURID IS 4 FITE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå