nagina Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Dinga til 30 nå på Shamanen min men hvor kan jeg dra å lvle nå? Er horde btw www.curse.com - last ned Cartographer så trykk M når du inne i spillet så ser du hvor du kan queste, det kan du gjøre helt til du er 80, slipper å spørre hele tiden. Tarren Mill så videre til hinterlands er ganske grei område, kan anbefale det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har mistanke om at Blizzard har et lite hat mot paladins når det kommer til librams. F.eks Libram of Blinding light, proccer på en spell som brukes nå og da. Bruker fremdeles et PvP libram fordi de resterende er bare crap. På tank siden står det ikke noe bedre til, Libram of eternal tower ser kanskje bra ut, 73 dodge rating som stacker 3 ganger og varer i 12 sekunder. Men vent, 3 stacks = 219 dodge rating. Til sammenligning har man Libram of the defiance som koster 25 emblems of triumph, gir 19 mindre dodge rating men varer 3 sekunder lengere og du trenger bare 1 slag for at det skal procce med full effekt, ikke 3 proccs for full effekt. Sukk, de skulle bare byttet ut librams med thrown/ranged til paladins og for de klarer å fucke opp librams gang på gang på gang. Får det kanskje til med DPS paladins, men skjeldent på de 2 andre talent oppsettene. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er klar over at det er vanskelig for andre å gi et godt svar på dette, men tenkte jeg skulle prøve likevel, kanskje noen har vært i liknende situasjon og har et godt råd Jeg har nå en 80 pala, 80 rogue og 80 hunter. Jeg er en PvPer framfor PvEer, prøver å gjøre mitt beste i PvE og, med tanke på å lære rotasjon o.l. men gjør for det meste PvE for å hjelpe meg selv i PvP, er snakk om hcs og pug raids Jeg har spilt rogue mest, omtrent fra release til nå og har litt lyst på noe annet, ikke at rogue er gimpa eller dårlig, men vil prøve noe annet. Rogue er litt varierende og morsomt og alle kamper er ikke like, men sliter med å velge hvilken class jeg skal satse på å levle opp... Har alle klassene i 61-70, og levlinga 60-70 går fort uansett, det er 70-80 som tar tid og da er kjedelig. Lurer litt på priest (disc), men vet ikke om healer passer meg. Arms warrior, feralol druid og mage. (Da snakk om PVP som førsteprio, klarer alltids å lide meg gjennom heroics og noen raids om det nødvendig, uansett klasse) Om noen har et godt forslag basert på det jeg har uttrykkt i min wall of text, med forklaring ville jeg satt stor pris på det Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mage skal visst være veldig morsomt i PvP. Spiller bare PvE i Arcane, og da er det 2-3 spells som er rotasjonen. Druid har jo også sinnsykt masse muligheter da. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Looking for Multitudes done. Farma HC's som tank i hele dag, Hand of Vengeance + Taunka exalted, helvete med triumphs og to achievements. Aldri igjen. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Yey, Flying mount i outland! Var det bare meg eller har training blitt billigere? Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 som jeg husker var det 560 (tror jeg) som var prisen, nå var det 260-350.... Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har mistanke om at Blizzard har et lite hat mot paladins når det kommer til librams. F.eks Libram of Blinding light, proccer på en spell som brukes nå og da. Bruker fremdeles et PvP libram fordi de resterende er bare crap. På tank siden står det ikke noe bedre til, Libram of eternal tower ser kanskje bra ut, 73 dodge rating som stacker 3 ganger og varer i 12 sekunder. Men vent, 3 stacks = 219 dodge rating. Til sammenligning har man Libram of the defiance som koster 25 emblems of triumph, gir 19 mindre dodge rating men varer 3 sekunder lengere og du trenger bare 1 slag for at det skal procce med full effekt, ikke 3 proccs for full effekt. Sukk, de skulle bare byttet ut librams med thrown/ranged til paladins og for de klarer å fucke opp librams gang på gang på gang. Får det kanskje til med DPS paladins, men skjeldent på de 2 andre talent oppsettene. Vis til ett ranged våpen som kan gi 219 dodge rating. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Faen som du griner da, Bear? Den nye libramen gir mye dodge på grunn av 20% mindre dodge i ICC. Hat mot paladins? Ja, spillutviklerene som prøver å gjøre spillet best mulig for alle sitter og konspirerer om hvilken class de skal gjøre livet surt for. Om du bare bruker Holy Shock "nå og da" burde du kanskje vurdere å endre healing-stil litt også. Makan så folk skal sutre. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Vel, den nye er litt vanskeligere å holde opp enn den gamle - den gamle er nok litt bedre for enkelte fights tror jeg. Edit: Snakker nå om dodge-trinketene. Endret 13. desember 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hoho, da har jeg sett Reins of the Blue Proto-drake droppe to ganger, tapt med 1 på den ene gangen og ble ninjaet andre gangen men jeg vant heldigvis Reins of the Bronze-drake i HC Culling of Stratholme. Hoho. Så var det bare å skaffe 1.5k gull da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Herlig, gjør hc tidlig en søndags formiddag, tanken suger balle, så når han og healeren dør, popper jeg bear form i et håp om å redde gruppa, joda, det går bra. Så bra at jeg resten av instancen tanker i bear form med dps gear og -spec. Woo hoo. Jeg har et svakt minne om at jeg stoppa å tanke pga. det er ensformig. Det var like ensformig som jeg huska det. Sørg for alltid ha aggro, redd healern, trykk på 2-3 knapper. "Yay". Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva gjør du som dps da? Sørg for å gjør skade.. Ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde ikke ansvar da Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan utstyr anbefaler dere til en lvl 15 Warlock? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Intellect, spirit og stamina. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Ingen items jeg burde ha? Endret 13. desember 2009 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Cloth med spellpower, intellect, spirit og stamina Ellerså er det bare å ta det du får av quest som gir mest bonus. Spør her, jeg: Vurderer å starte med wow igjen til catalysm, er det utgitt en dato for når det skal komme? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Spør her, jeg:Vurderer å starte med wow igjen til catalysm, er det utgitt en dato for når det skal komme? Soon er vel det beste vi kan gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå