Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, unnskyld om dette er spurt om før, men combatloggen min og div. andre vinduer jeg har forsvant bare plutselig en dag, og jeg får de ikke tilbake.

hverken ved relogging eller å skru av / fjerne alle addon's.

noen som har peil på hva som kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Så, unnskyld om dette er spurt om før, men combatloggen min og div. andre vinduer jeg har forsvant bare plutselig en dag, og jeg får de ikke tilbake.

hverken ved relogging eller å skru av / fjerne alle addon's.

noen som har peil på hva som kan ha skjedd?

6130586[/snapback]

Combatloggen forsvinner hvertfall hvis du tar på "Lock Chat Settings" eller noe sånt i interface options. De "andre" vinduene sliter jeg litt med og hjelpe deg med ettersom jeg ikke vet hva det er ;)

Lenke til kommentar

Drittspill,Drittspill,Drittspill! :p

10nde gang jeg deltar i et UBRS-run som blir oppløst i Rookery, fordi halve raidet skal ta Father Flame, og resten ikke. De som skal ta Father Flame klarer selvfølgelig å tråkke på hvert jævla egg i hele UBRS, så vi wiper. Utrolig kult, betalte 1g bare for å se Wildfire Cape droppe. :wallbash:

Lenke til kommentar
Drittspill,Drittspill,Drittspill! :p

10nde gang jeg deltar i et UBRS-run som blir oppløst i Rookery, fordi halve raidet skal ta Father Flame, og resten ikke. De som skal ta Father Flame klarer selvfølgelig å tråkke på hvert jævla egg i hele UBRS, så vi wiper. Utrolig kult, betalte 1g bare for å se Wildfire Cape droppe. :wallbash:

6138883[/snapback]

gg guildruns :)

Lenke til kommentar
Joda, det jeg mente. Regner ikke med at du kommer med skrytebilder etter å ha fått alt fra Naxxramas..

6138832[/snapback]

Aha, sånn sett. Hanskene er faktisk litt barske, men det er også alt. :)

Fisk1: I feel your pain. UBRS med randoms krever en sterk sjel. Guildruns anbefales, tok en med 9x hyggelige guildies forleden. Brukte en time, ingen egg-problemer, ingen hearthing etter Rend.. bare fryd og gammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...