Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plager meg at den jævla disenchant funksjonen går FØR greed. Jeg var dps i en gruppe, så droppet det et tank item. Jeg Greedet fordi da kunne tanken neede om han trenkte den. Men neeida, de som trykte disenchant fikk så klart rolle om itemen, ikke jeg som greedet.. Retarted spør du meg.. Disenchant burde gå som "pass" så prioriteten blir Need, greed, DE.

Å ja, det er kipt for oss enchanters.. Fordi nå kan alle randoms være med på og styre prisene på ah. Altså, halvere prisene. Fordi det plutselig er veldig lett tilgjengelig.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Den går ikke før greed, det er greed, bare at du kan velge å få det ferdig disenchanted.

åja. Så greed og DE har samme prioritet? :)

Plager meg uansett, for da må jeg faktisk spørre før jeg needer for ofspec. Før kunne man bare greede, da alle andre passet uansett.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Levlet JC nå fra 1-421, jeg brukte 3420g. Dette er da ikke medregnet hva AH verdien er på det jeg har laget. Har kommet til at det jeg har laget er verdt over ca 1400g. Så det koster ca 2000g å levle JC fra 1-421. Dette varierer selvsagt fra server til server.

Fulgte denne guiden: http://www.wow-professions.com/wowguides/w...ling_guide.html

Tror dette var det billigste profession jeg har levlet noensinne.

edit: Glemte å si at jeg lærte alle recipes fra traineren mens jeg levlet det, lærer du kun de du trenger så blir det en del billigere.

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...