Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen andre som ikke får logget inn i selveste "verdenen"? Jeg får en melding om at World Server er nede. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 jeg kommer ivertfall inn. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen andre som ikke får logget inn i selveste "verdenen"? Jeg får en melding om at World Server er nede. Kan hende det er serveren din. Sjekk wow-europe.com/realmstatus Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nortrend går ned av og til, er jo litt forståelig nå som ny patch er kommet, trenger nesten ikke å søke hva som kan være galt når det er så lett å gjette seg fram til svaret. Er man ny så er det mer forståelig. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 ossen profesion burde jeg velge? jeg er på min warrior i lvl 63, har ikke levla opp noen av de ( VELDIG dumt av meg) noe som ikke tar så lang tid å levle opp, men kan tjene på det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Både skinning og mining være to professions som har et potensiale til å tjene inn endel gull, og en levler de lett opp gratis, uten å betale for materialer. Dog, de gir ingen store fordeler når en skal gå dungeons/raids, slik feks. Blacksmithing, Alchemy, Enchanting og lignende vil. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 joda, men hvis jeg da skal ha opp mining eller skinning må jeg loke rundt og leite etter veiner og low-leves får å skinne men jeg må jo nesten det uansett, eller så kommer dette til å bli dyyyrt Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Har du mye peng så levler du bare blacksmith og JC Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er det vist dårlig med men en ting er nesten sikkert, har ikke lyst til å ha noe med mining, det tar så syyyyyyyyyyyykt lang tid :O Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Siden det faktisk var litt aktuelt med professions nå, så slenger jeg meg på. Har ca 10k i startkapital (takket være billig frostlotus på gammelserveren kontra nyserveren, samt generelt litt AH tulling). Har ATM 450 herbs og 350-400'ish skinning. Siden skinning er så godt som dødt på begge serverne jeg har vært på, vil jeg skifte til en mer profitabel profession. Står mellom Inscription, Enchanting, Jewelcrafting og Alchemy. Tror ikke det er så mye vits å satse på alch, da prisene er oppmot null i forhold til AH. Orker ikke basere fortjeneste på procs (Om jeg farmer selv er det vel bedre å selge matsa for større profitt?). Har vurdert enchanting mest, da jeg kan lage scrolls, men noen som har andre tips? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) inscription har nok den laveste inngangsterskelen, men det er mange som driver med det nå, og prisene er lave. (På min server i hvert fall). Jeg tjener nå rundt 1000g om dagen, med 30 min jobb hver 48. time. Før var det mye mer. Jeg trur det er ekstremt mye penger i jewelcrafting, men der må også egenkappitalen være enorm før du starter. Endret 11. desember 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Som sagt så har jeg ca 10k å starte med. Hvordan er det enklest å sjekke om glyphmarkedet er stabilt? Finnes det noe spess å se etter? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke helt om enchanting er noe lenger, ble litt skuffet over at man ikke kan ha blues/greens for seg sjøl, alle trykker jo "DE" når noe som helst dropper i dungeons/heroics. Også er det ganske dyrt å levle det + tungvidt med tanke på at du må kjøpe søppel items for å enchante de. Levlet enchanting på rogue men kan ikke si hvor mye det ble å koste når jeg hadde samlet mats og fikk mye gratis, men billig er det ikke om du må hente mats fra AH, regn med 5k+. Alchemy tok jeg på en dag, må ha vært det letteste å levle, enda lettere enn skinning/mining, men hadde også enn del mats her så gikk ganske fort fram, som melee så duger faktisk Alchemy synes nu jeg, konstant flask på med 80AP + mer effekt av flasks og varer 2 timer, litt kjekt når man raider. Har også inscription på priest, levlet det i begynelsen av WOTLK pga ->> sons of hodir, tjener sikkert noen øre hvis du orker å stå ved siden av AH. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Som sagt så har jeg ca 10k å starte med. Hvordan er det enklest å sjekke om glyphmarkedet er stabilt? Finnes det noe spess å se etter? 10k er "ingenting". Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvor mye må jeg regne med å bruke på å levle inscription. Og hvor mye må jeg bruke før jeg kan begynne å tjene inn igjen? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Som sagt så har jeg ca 10k å starte med. Hvordan er det enklest å sjekke om glyphmarkedet er stabilt? Finnes det noe spess å se etter? 10k er "ingenting". Skjønner. Hvilken profession anbefaler du om jeg har 10k til rådighet, og har ett ønske om å tjene igjen 10k i løpet av en måned (ca) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Inscription er billig. 3-5k regner jeg med. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) tullprat, med 10k kan du så og si levle hvilken som helst profession. Brukte rundt 5k på enchanting og 5-6k på tailoring. Ikke ta enchanting, da det er stor konkurranse og lite profit. F.eks. mats koster gjerne 620g (mighty spellpower staff), men de selger for kun 700g. Og det går ikke så mye av det. Skal du levle en profession ville jeg valgt JC. Ved å prospecte saronite ore så tjener du sånn ca dobbelt opp. Stack med saronite ore ligger på ca 15-16g, ved å prospecte så får du i gjennomsnitt gems verdt 30-33g, altså en ganske grei progit. Dette har jeg regnet ut for min servers AH priser. Og jeg skal levle dette for å tjene mer fra farming. JC er ganske ålreit i end game også, da du får bedre gems. Senere kan du kombinere JC med BS. Endret 11. desember 2009 av Dammed Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Need Before Greed, jeg har ikke ord. Hårreisende lootsystem. Gi oss Group Loot i sånne pugs. Need Before Greed er jo PERFEKT til slike pugs! Drepte Ick igår, og nye leather-bracers til druiden min droppa. Jeg trykker Need. Det samme gjør DKen. Takket være Need Before Greed, telte ikke rollen til DKen, og jeg fikk itemet. Hadde vi brukt Group Loot, ville DKen rollet og mest sannsynlig vunnet (jeg rulla lavt). Så, jau, Need Before Greed er rett og slett genialt. Hæ? Hvordan fikk DKn til å neede? Hadde akkurat samme situasjon (at det droppet Leather) som var relativt stor upgrade for meg og ingen andre trengte, men jeg kunne ikke rolle need fordi den var gråa ut siden jeg er plate-user, og måtte dermed satse på å vinne den på Greed, som har samme verdi som Disenchant. Vinner en som greeder, fair enough, jeg får den sannsynligvis, men det er ingen vei tilbake fra DE. En som trykka Disenchant vant selvfølgelig siden han ikke fulgte med i chatten. Det er helt okai for meg om de legger inn at den AC'en som kan bruke items går over de som kan bruke høyere (som iofs ikke burde være noe problem å få til), men at det skal være slik som dette syns jeg er håpløst tenkt. Gi meg heller Group Loot any day, evt. fjern Disenchanting knappen. Min ærlige mening om den må være at den ødelegger for oss enchanters, siden den flooder markedet og vi får ikke betalt for disenchanting. Til sammenligning må vi betale for gemcuts fra Jewelcrafters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå