Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Løsning 1:

Avtal med en som kan neede om å gjøre det, for så å trade.

 

Løsning 2:

Skift til Group Loot

 

Løsning 3:

Gå etter drops som passer armorklassen din.

 

Dog jeg syns det er litt rart dere sier at dere ikke kan trykke Need, da det var akkurat det Death Knighten i gruppa mi gjorde med leather bracers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Need before greed synes jeg er veldig fint for de klassene jeg har som KUN kan bruke cloth.

Jeg forstår også at det ikke er en god løsning ved f.eksempel:

 

Scenario: Jeg løper rundt på holy paladinen min i en heroic. Det dropper noen fine resto shaman-skuldre, som i stats er perfekt til min paladin, bortsett fra armor rating. Jeg kan ikke neede og blir derfor tvunget til å ta greed. Vinneren av greed-rollen trykte disenchant, så itemet er tapt for alltid og kan ikke trades over i etterkant. /facepalm

 

Så løsningen er at man avtaler loot regler og velger Group Loot før man starter.

Lenke til kommentar
Har ikke helt satt meg inn i det.

Men kunne ikke du har valgt Need, og resten valgte Greed eller Disenchant?

Ville ikke du ha fått itemet da?

 

Shaman bruker leather hadde han tatt need på en cloth ting med cloth folk i gruppa kunne han blitt beskyldt for ninja elns

Er klarover det, men med tanke på at den eneste cloth bruker ikke trengte de, så er det vel bare å spørre om det er greit for shaman å velge need.

Ser ikke store problemet i det for å være ærlig.

Folk er avorlig ikke i slik pengenød at de trenger det itemet for å selge til vendor.

Lenke til kommentar

Hei, det stemmer som folk sier over her, at man kan ikke trykke på needknappen hvis det ikke er riktig armor class. Og såklart prøver jeg å holde meg til mail, men armor har veldig lite å si på hvor bra jeg healer...

 

Da iteme gir meg 30-40 SP og 1% hase, mot at jeg mister 600armor(eller noe) så er valget ganske enkelt =)

 

Btw: Kan man skifte til grouploot da man har finner folk fra andre servere?

 

En annen ting som er genialt med nye "finne instance verktøyet" er at man får den buffen da, 5% mer skade+hp+healing =)

Lenke til kommentar
Scenario: Jeg løper rundt på holy paladinen min i en heroic. Det dropper noen fine resto shaman-skuldre, som i stats er perfekt til min paladin, bortsett fra armor rating. Jeg kan ikke neede og blir derfor tvunget til å ta greed. Vinneren av greed-rollen trykte disenchant, så itemet er tapt for alltid og kan ikke trades over i etterkant. /facepalm

Hvis du trenger itemet er det vel bare å neede? er ikke verre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Scenario: Jeg løper rundt på holy paladinen min i en heroic. Det dropper noen fine resto shaman-skuldre, som i stats er perfekt til min paladin, bortsett fra armor rating. Jeg kan ikke neede og blir derfor tvunget til å ta greed. Vinneren av greed-rollen trykte disenchant, så itemet er tapt for alltid og kan ikke trades over i etterkant. /facepalm

Hvis du trenger itemet er det vel bare å neede? er ikke verre.

 

Problemet er at når looten er satt til need before greed, vil ikke hans need roll telle. Siden mail-armor er ikke det et "beste" en Paladin kan bruke. Når det kommer til armor, kan de kun neede på plate items

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Bare en liten advarsel: Møter dere på Hijaal fra Wildhammer kick han fra gruppen med en gang, skamdårlig healer, nekter å heale folk, stor i kjeften og en ninja.

 

Spread the word

Takk, skal se opp for han. Det er jo bare 3-4 millioner spillere i Europa...

 

Jeg søkte han opp på armory, fant ingen Hijaal fra Wildhammer, og de eneste som het Hijaal var low-level spillere..

 

Så joda, jeg skal passe på og kicke en char som ikke eksisterer..:p

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har holdt på med den nye random gruppe greia for hc, og fått masse emblems til å oppgradere utstyr. Men etter at jeg bytter ut "starter epix", så går det hardt utover hit rating. Datt ned til 175 nå.

 

Men for en blood DK, hvor mye hit rating trenger man egentlig for å kjøre vanlig hc dung? (ikke raid)

Lenke til kommentar

syns det er veldig greit, ganske dritt lei av folk som tar cloth armor. Hvis man tar f.eks. holy pala, de kan da bruke plate, mail og cloth for sin healing, jeg kan bruke kun cloth dermed får han 3 ganger så større sjanse for å loote en armor som gir han en upgrade enn meg, hvis man tenker at det er like stor sannsynlig for at healing gear dropper i cloth/mail/plate.

 

men, det enkeleste for dere er å avtale med en cloth og mail bruker i begynnelsen at han/hun ikke trykker greed/DE før du har trykka, slik at hvis du får lyst på en item så kan han trykke need for deg. Og så gir du han 25g på slutten elns hvis noe dropper. Som takk for hjelpen. Har allerede hatt en slik opplevelse med magen, ikke no problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...