Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Need Before Greed, jeg har ikke ord. Hårreisende lootsystem.

Gi oss Group Loot i sånne pugs.

Ingenting er perfekt, men hva er problemet med Need before Greed?

Ser de skal fikse mob behavior, som er en smule sketchy for øyeblikket. Å tanke er en tålmodighetsprøvelse. Kanskje derfor jeg får gruppe umiddelbar hver gang jeg queuer meg som tank..

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Need Before Greed, jeg har ikke ord. Hårreisende lootsystem.

Gi oss Group Loot i sånne pugs.

Need Before Greed er jo PERFEKT til slike pugs!

Drepte Ick igår, og nye leather-bracers til druiden min droppa. Jeg trykker Need. Det samme gjør DKen.

Takket være Need Before Greed, telte ikke rollen til DKen, og jeg fikk itemet. Hadde vi brukt Group Loot, ville DKen rollet og mest sannsynlig vunnet (jeg rulla lavt).

Så, jau, Need Before Greed er rett og slett genialt.

Lenke til kommentar

Enste som er synd med need before greed er: på healing shamanen min har jeg skikkelig dårlig sko (eneste 200 epicen jeg har igjen, og de jeg har er cloth) så dropper det cloth sko lvl 232, som er syykt mye bedre en de jeg har. eneste clothen i gruppa var magen som ikke trengte dem, men jeg må alikevel presse greed.

Ikke noe problem tenkte jeg, bare whispera pallaen som vant dem etterpå og spurte om han kunne trade, men svaret jeg fikk var nei. Han trengte gull så han ville selge til vendor, og jeg kan ikke trade gull til en fra en annen servier, så jeg kunne ikke kjøpe dem heller. så istedenfor kjempe upgrade for meg fikk han 7g... det er noe bittert for å si det sånn.

Men så lenge man ikke havner med retards er det nye systemet topp ;-)

Lenke til kommentar
Har ikke helt satt meg inn i det.

Men kunne ikke du har valgt Need, og resten valgte Greed eller Disenchant?

Ville ikke du ha fått itemet da?

Shaman bruker leather hadde han tatt need på en cloth ting med cloth folk i gruppa kunne han blitt beskyldt for ninja elns

Shammy bruker mail.

Og man kan ikke neede på armor som ikke tilhører klassen sin.

Endret av Andrraz
Lenke til kommentar

Scenario: Jeg løper rundt på holy paladinen min i en heroic. Det dropper noen fine resto shaman-skuldre, som i stats er perfekt til min paladin, bortsett fra armor rating. Jeg kan ikke neede og blir derfor tvunget til å ta greed. Vinneren av greed-rollen trykte disenchant, så itemet er tapt for alltid og kan ikke trades over i etterkant. /facepalm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...