Kuldesjokk Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Halls of Reflection. Hold deg nær døra der du kommer inn så du skaper avstand og LoS muligheter. Andrebossen er med Jaina, bare løp med hu, så skjønner du tegninga, prio på aboms funka best for oss i går. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 vi holdt oss til døra, men tanken slet veldig med å holde aggro på alle mobs. Så vi endte med å wipe etter 4-5 pulje. :S Ga opp etter et par ganger. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vi også slet der, men tanken vår var elendig. Midt i 7. wave måtte han stikke fordi faren kjefta på ham, og trua med å ta internettet. Etter 4 wipes ga vi opp.. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hva faen skjer med det helt idiotiske arenasystemet? Når vi finner får vi sånn 4 i rating, og når vi taper får vi -22 >< Blir jo i bunn og grunn umulig å gå opp i rating, selv om vi vinner sånn dobbelt så mange matcher som vi taper... pss: hvis jeg leaver teamet mitt (~~1,5k rating) og joiner et på null, for deretter å joine teamet på ~~1,5k rating igjen. Får jeg da tilbake mine 1,5k rating som jeg hadde i teamet, eller blir jeg skjøvet ned til 1000? Endret 10. desember 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror de buffet Sons of Hodir questen Hot and Cold i denne patchen. Nå droppet Essence of Ice på hvert eneste kill, i motsetning til før, hvor en gjerne måtte drepe 2-3 stykker før det droppet en. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tips til plass å queste i lvl 77? Har rota litt rundt i Storm Peaks nå, men det virker ikke som en særlig bra plass. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hva faen skjer med det helt idiotiske arenasystemet? Når vi finner får vi sånn 4 i rating, og når vi taper får vi -22 >< Blir jo i bunn og grunn umulig å gå opp i rating, selv om vi vinner sånn dobbelt så mange matcher som vi taper... pss: hvis jeg leaver teamet mitt (~~1,5k rating) og joiner et på null, for deretter å joine teamet på ~~1,5k rating igjen. Får jeg da tilbake mine 1,5k rating som jeg hadde i teamet, eller blir jeg skjøvet ned til 1000? Du mister ratingen, og må begynne på nytt med 1000 rating igjen. Ergo, du får ikke 1500 rating hvis du re-joiner teamet. Edit: Et random sitat snek seg inn i posten Endret 10. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva faen skjer med det helt idiotiske arenasystemet? Når vi finner får vi sånn 4 i rating, og når vi taper får vi -22 >< Blir jo i bunn og grunn umulig å gå opp i rating, selv om vi vinner sånn dobbelt så mange matcher som vi taper... pss: hvis jeg leaver teamet mitt (~~1,5k rating) og joiner et på null, for deretter å joine teamet på ~~1,5k rating igjen. Får jeg da tilbake mine 1,5k rating som jeg hadde i teamet, eller blir jeg skjøvet ned til 1000? Er fordi du gjerne har lavere matchmaking rating/hidden rating enn du har teamrating. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 hhmff, er jo helt umulig å faktisk gaine rating når du mister typ 22 rating når du taper, og vinner 4-5 når du vinner.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du kan jo kanskje slutte å tape mot folk som er lavere rated enn deg fordi du er jo høyere rated og skal bortimot facerolle de. Men hvis du ikke klarer det så er det en grunn at du ikke passer på den ratingen Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Digger den nye LFG, men en gang stod vi ved en port som var låst, og ingen hadde key Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Digger den nye LFG jeg også, driver og farmer heroics for tiden, og får gruppe nesten med en gang. Diggbart Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det beste med systemet er at man slipper å være i en hovedby og aktivt lete. Man bare setter seg i queve fra hvor som helst i verden, og fortsetter med det du gjorde. Etter 5 minutter er gruppen klar, man blir teleportert til instancen og tilbake der man var når man er ferdig, så man umiddelbart kan gjennoppta det man drev med. Genialt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Du kan jo kanskje slutte å tape mot folk som er lavere rated enn deg fordi du er jo høyere rated og skal bortimot facerolle de. Men hvis du ikke klarer det så er det en grunn at du ikke passer på den ratingen Man skal da ikke møte scrubs med 4-500 mindre matchmaking enn deg hele tiden? Kommer jo aldri opp av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Man skal da ikke møte scrubs med 4-500 mindre matchmaking enn deg hele tiden? Kommer jo aldri opp av det. Er sånt som skjer når man queuer på rare tidspunkt eller rundt en patch. Når man mer eller mindre farmer de som gir 1-6 points så begynner man å møte høyere rated teams igjen som gir mer nesten samme poeng når vinner eller taper. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nu er det full stopp i Tarren Mill, "plase try again later" ;/ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Da var ICC første quarter nede. Syntes det var skummelt lett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Siste bossen gikk ned ikveld. Litt tulling med adds og tankerotasjon i begynnelsen(skjønte ikke helt mechanicsene i begynnelsen) men etterhvert gikk det smooth. Problemet var addsene som 2 mager hadde ansvar for(1 hver) og ingen av de hadde slow etc. Etter 3(!) repsecc fra den ene magen(han speccet ikke arcane empowerment eller noenting) så fikk de orden på addsene, han gjorde et mark of the fallen også gikk han i bakken Likte fighten meget godt, synes Blizzard har lagd en bra instance som jeg gleder meg til å se mer av, som tydeligvis er om 28 dager om vi skal tro Muradin Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Need Before Greed, jeg har ikke ord. Hårreisende lootsystem. Gi oss Group Loot i sånne pugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå