Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen skjer med det helt idiotiske arenasystemet? Når vi finner får vi sånn 4 i rating, og når vi taper får vi -22 >< Blir jo i bunn og grunn umulig å gå opp i rating, selv om vi vinner sånn dobbelt så mange matcher som vi taper...

pss: hvis jeg leaver teamet mitt (~~1,5k rating) og joiner et på null, for deretter å joine teamet på ~~1,5k rating igjen. Får jeg da tilbake mine 1,5k rating som jeg hadde i teamet, eller blir jeg skjøvet ned til 1000?

Endret av Rukk
Lenke til kommentar
Hva faen skjer med det helt idiotiske arenasystemet? Når vi finner får vi sånn 4 i rating, og når vi taper får vi -22 >< Blir jo i bunn og grunn umulig å gå opp i rating, selv om vi vinner sånn dobbelt så mange matcher som vi taper...

pss: hvis jeg leaver teamet mitt (~~1,5k rating) og joiner et på null, for deretter å joine teamet på ~~1,5k rating igjen. Får jeg da tilbake mine 1,5k rating som jeg hadde i teamet, eller blir jeg skjøvet ned til 1000?

Du mister ratingen, og må begynne på nytt med 1000 rating igjen. Ergo, du får ikke 1500 rating hvis du re-joiner teamet.

Edit: Et random sitat snek seg inn i posten :blush:

Endret av SLars1
Lenke til kommentar

Er fordi du gjerne har lavere matchmaking rating/hidden rating enn du har teamrating.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Du kan jo kanskje slutte å tape mot folk som er lavere rated enn deg fordi du er jo høyere rated og skal bortimot facerolle de. Men hvis du ikke klarer det så er det en grunn at du ikke passer på den ratingen

Lenke til kommentar

Det beste med systemet er at man slipper å være i en hovedby og aktivt lete. Man bare setter seg i queve fra hvor som helst i verden, og fortsetter med det du gjorde. Etter 5 minutter er gruppen klar, man blir teleportert til instancen og tilbake der man var når man er ferdig, så man umiddelbart kan gjennoppta det man drev med. Genialt.

Lenke til kommentar
Du kan jo kanskje slutte å tape mot folk som er lavere rated enn deg fordi du er jo høyere rated og skal bortimot facerolle de. Men hvis du ikke klarer det så er det en grunn at du ikke passer på den ratingen

Man skal da ikke møte scrubs med 4-500 mindre matchmaking enn deg hele tiden? Kommer jo aldri opp av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Man skal da ikke møte scrubs med 4-500 mindre matchmaking enn deg hele tiden? Kommer jo aldri opp av det.

Er sånt som skjer når man queuer på rare tidspunkt eller rundt en patch.

Når man mer eller mindre farmer de som gir 1-6 points så begynner man å møte høyere rated teams igjen som gir mer nesten samme poeng når vinner eller taper.

Lenke til kommentar

Siste bossen gikk ned ikveld. Litt tulling med adds og tankerotasjon i begynnelsen(skjønte ikke helt mechanicsene i begynnelsen) men etterhvert gikk det smooth. Problemet var addsene som 2 mager hadde ansvar for(1 hver) og ingen av de hadde slow etc. Etter 3(!) repsecc fra den ene magen(han speccet ikke arcane empowerment eller noenting) så fikk de orden på addsene, han gjorde et mark of the fallen også gikk han i bakken :) Likte fighten meget godt, synes Blizzard har lagd en bra instance som jeg gleder meg til å se mer av, som tydeligvis er om 28 dager om vi skal tro Muradin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...