walnuts Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ville vært slitsomt å kjøpe buff reagents 1 og 1 hvertfall. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Trodde nesten det var en selvfølge Har visst om det i et par år nå. Tror det alltid har fungert. Hadde klikka hvis jeg måtte klikke en og en mark hver gang jeg skulle kjøpe feks en BOA item. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Han dro ting han skulle selge/kjøpe fra vendor vinduet til bagen og vice versa. Lol, jeg visste ikke at DET gikk an Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Der bugged toc10 like før anub, lich king låste seg ;p Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Snakk med GM å spør om dere kan drepe han istede Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Alle måtte ut av instance og så vente 30min så skulle det være fikset ;/ nah, gadd ikke mer, ikke noe å hente der likevel. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan gå i de nye 5-man instance'ene. Har gjort den første questen der jeg jeg snakker med jaina og kan gå inn i instancen, men i lfg så står det at jeg ikke har gjort questen Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan gå i de nye 5-man instance'ene. Har gjort den første questen der jeg jeg snakker med jaina og kan gå inn i instancen, men i lfg så står det at jeg ikke har gjort questen Har du fullført den første instancen? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde en litt morsom bugg der forrige uke når vi drepte Icehowl, bare stod der og gjorde ikke en dritt, mens vi tok han ned fra omtrent 60%. :> 25 HC that is. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke kan gå i de nye 5-man instance'ene. Har gjort den første questen der jeg jeg snakker med jaina og kan gå inn i instancen, men i lfg så står det at jeg ikke har gjort questen Har du fullført den første instancen? Må man det? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja må jo fullføre quest-chain. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvordan får man rep med de nye folka? er det som Kara all over again. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Halls of Reflection er virkelig tank check, merket litt TBC følelse når vi faktisk måtte CC, tror ikke jeg har brukt shackle siden moroes tidene ;P Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva cc'ed dere? Hadde ikke noe problemer der. Men vi løp for raskt gjennom på siste så Jaina sto igjen på andre sia av isen mens vi bare sprang til båten:P også leavet 1 dps og det var ikke nok dps i 2 mann på de wavesene... Men går ned lett idag. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Halls of Reflection Hc nede, dritlett med god AoE healer og bruk av LoS tanking. 1 fase til første boss: tanke oppe i alkovet med DPS og healer gjemt bak den søylen, bare tanken var fremme. Taunter alle som kommer og springer tilbake der DPSene står. Alle, casters, melees og rangers kommer til deg. Med en god AoE tank var det bare å brenne dem ned. Så kommer bossen. Rince and repeat 2 fase til andre boss på motsatt side. Edit: Trenger ingen CC med LoS tanking metoden. Endret 10. desember 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Avenger shield og rogue kick så er du i mål på det meste der inne. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hva cc'ed dere? Hadde ikke noe problemer der. Men vi løp for raskt gjennom på siste så Jaina sto igjen på andre sia av isen mens vi bare sprang til båten:P også leavet 1 dps og det var ikke nok dps i 2 mann på de wavesene... Men går ned lett idag. Mente pug, ikke selveste guild run akkurat ;P med guild gikk vi også gjennom som det ikke var noe som stoppet, men random tanks ser ut som å slite med tanking der. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Virker som det er mange som ikke veit om/ bruker Shift vensterklikk skrive inn tall handle måten. Det funker ikke hos meg lenger, noe gjør jeg nok feil, men er jo ikke akkurat så vanskelig.. Hm. Lenke til kommentar
Mr Carter Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er WoW fett enda? Vurderer å kjøpe nytt gamecard til jul. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 hvilken dungeon var det hvor man fikk priest/mages/rifleman og mellee i puljer? (ICC dungeon) Evt hvis noen vil poste tacts på den dungeon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå