Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

LFG har gearcheck. Vet ikke hva den er stilt på, men helt nye level 80s med grønt gear slipper ikke igjennom har jeg lest.

 

Ser frem til en helg med non stop pugging på alle verdens instanser. :)

 

Det trur jeg også. Jeg har stort sett ilvl 232 og 245 gear, og det har alle jeg har kommer på lag med også hatt. Så jeg har bare cruisa gjennom de nye 5-manene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare lurte på en ting, har ikke fått tid å testet ut de(n) nye instancen som har kommet, men forstod det slik ut ifra hva guild kameratene sa, at du må gjøre normal først?

Før du kan gjøre HC altså.

 

Stod kanskje om det i patch notes, men hva heter de nye instancene?

 

Jeg synes den nye LFG virker veldig lovende, tenker jeg skal teste den litt nærmere i dag.

 

Må jo være supert for de som spiller på servere med få spillere.

 

Med dette blir det jo enda litt lettere å få bra gear, noe jeg ikke har noe imot.

Det gjør det lett for nye spillere å få bra gear, det gjør det lett for casual-spillere å få bra gear, og det gjør det lettere å geare opp alts når de når 80.

 

De som har det beste av det beste har uansett det før alle andre uansett.

Det stemmer hvertfall på¨serveren jeg spiller på, var så og si dødt i LFG kanalen, og få seg en gruppe kunne ta timer...

Nå har jeg hvertfall fått gleden tilbake å spille WoW. Elsker den nye disenchant knappen xD

Før når folk spurte om det var noen som kunne gjøre det, så svarte jeg bare nei. For mye styr ^^, disenchant og rolls. Kall meg lat ;P

Endret av Léon_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Bare lurte på en ting, har ikke fått tid å testet ut de(n) nye instancen som har kommet, men forstod det slik ut ifra hva guild kameratene sa, at du må gjøre normal først?

Før du kan gjøre HC altså.

 

Stod kanskje om det i patch notes, men hva heter de nye instancene?

 

Jeg synes den nye LFG virker veldig lovende, tenker jeg skal teste den litt nærmere i dag.

 

Må jo være supert for de som spiller på servere med få spillere.

 

Med dette blir det jo enda litt lettere å få bra gear, noe jeg ikke har noe imot.

Det gjør det lett for nye spillere å få bra gear, det gjør det lett for casual-spillere å få bra gear, og det gjør det lettere å geare opp alts når de når 80.

 

De som har det beste av det beste har uansett det før alle andre uansett.

 

Navnet på de nye var Halls of Refelction, Forge of Souls? og enda en, husker ikke navnet på de helt, siden jeg enda ikke er bra nok gearet.

 

Virker som en kan hoppe rett inn i HC instances, jeg spiller på en dårlig gearet 80 nå, som kun har gjort Halls of Lightning normal. Jeg kan likevel velge hvilken helst heroic som jeg er gearet til.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gikk så å si alle instances i går :) Fikk the Patient, og en 150 triumph emblems + 10 frost emblems. Tjente også rundt 2k g fra disenchanting =D Å finne grupper tar ikke mer enn 3 minutt, før kunne jeg vandre i en time før jeg fant en gruppe som funket.

 

Å gjett hva? Alle funket bra. :) skål blizzard!

 

Jeg er også kjempefornøyd med det nye LFG systemet. Det er genialt :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...